Damien Fleury klar för Djurgården
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
- MarcusDaze
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Re: Damien Fleury klar för Djurgården
Han minns inte Saviano!SirDIFalot skrev:http://play.shl.se/video/10817354/
DIFTV med Fleury

- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Från vart skulle han minnas honom?MarcusDaze skrev:Han minns inte Saviano!SirDIFalot skrev:http://play.shl.se/video/10817354/
DIFTV med Fleury
Expert.
- MarcusDaze
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Fick för mig att dom spelade i Växjö tillsammans. Skyller på klockan om det inte stämmerSirDIFalot skrev:Från vart skulle han minnas honom?MarcusDaze skrev:Han minns inte Saviano!SirDIFalot skrev:http://play.shl.se/video/10817354/
DIFTV med Fleury

EDIT: Måste ha varit Lasch jag tänkte på när han och Saviano spelade ihop i Växjö. My bad.
"Have you spent time in Stockholm before?"SirDIFalot skrev:http://play.shl.se/video/10817354/
DIFTV med Fleury
Ouch. Den frågan kunde de väl ändå haft barmhärtigheten att skippa...
Je suis Nilson.Magnutz skrev:Je suis un Djurgårdare. Bon soir.
För tidigt? (För båda fransmän och Djurgårdare...)
Fleury har valt #13.
Kaxigt eller dumdristigt att välja den siffran?
Varken eller skulle jag säga. Sudden är ingen större DIF-profil med sina 46 matcher.Vikas skrev:Fleury har valt #13.
Sörensen gör ett fantastiskt mål på egen hand då han trycker sig fram, dribblar av en leksing innan han sprätter upp pucken högt bakom Alsenfelt.
Varför kaxigt eller dumdristigt? Nr 13 har väl ingen större betydelse i DIF förutom att Sundin bar det numret i 12 matcher under lockout säsongen. Inte direkt heligt här. Han hade ju nr 19 under större delen av sin tid i A-laget.Vikas skrev:Fleury har valt #13.
2014-04-07, vad hände?
Exakt. Här är listan btw.Jepe skrev:Varför kaxigt eller dumdristigt? Nr 13 har väl ingen större betydelse i DIF förutom att Sundin bar det numret i 12 matcher under lockout säsongen. Inte direkt heligt här. Han hade ju nr 19 under större delen av sin tid i A-laget.Vikas skrev:Fleury har valt #13.
Claes-Göran Wallin, 1975-81
Pontus Molander, 1982-88
Per Nygårds, 1990-92
Mats Sundin, 1994-95
Michael Holmqvist, 1996-97
Markus Matthiasson, 1997-98
Kyösti Karjalainen, 2000-02
Peter Lindelöf, 2002-03
Johannes Salmonsson, 2004-05
Nils Bäckström, 2005-06
Tim Johansson-Bräck, 2005-06
Robin Figren, 2008-09
Arvid Strömberg, 2010-11
New blood joins this earth, and quickly he's subdued...
Vad snittade Fleury för istid i Sport?
Känner mig lite dålig, men vart kan man se spelare i andra ligors istid? Eller finns det?
Känner mig lite dålig, men vart kan man se spelare i andra ligors istid? Eller finns det?
Delägare i DIF Hockey Partners Sweden AB
Kaxigt! Man kommer tro att det är Figren som åker runt.Vikas skrev:Fleury har valt #13.
It's easier to be an asshole to words than to people
- Think if...
- Kontakt:
Myggans nr, ingen annans
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Using Tapatalk
Drömde under nattens sömn att jag gick in på DIFhockey och läste en nyhet med rubriken "Damien lämnar DIF".
Så... lämnar han så är det mitt fel.
Är otroligt nyfiken på denna värvning faktiskt. Tror det kan slå väldigt väl ut. Två mål idag!
Är otroligt nyfiken på denna värvning faktiskt. Tror det kan slå väldigt väl ut. Två mål idag!
Det finns ingen större Djurgårdare än Marcus Nilson - Wikegård
Hattrick ..och Tellan håller säsongens första nolla, Mantas kan ju inte ta alla dom.Godnoken skrev:Drömde under nattens sömn att jag gick in på DIFhockey och läste en nyhet med rubriken "Damien lämnar DIF".

Tack för allt Tellan. https://www.youtube.com/watch?v=VSYY4LB ... &index=109
Tellan har redan en nolla den här säsongen, även om det var före årsskiftet.Henke_F skrev:Hattrick ..och Tellan håller säsongens första nolla, Mantas kan ju inte ta alla dom.Godnoken skrev:Drömde under nattens sömn att jag gick in på DIFhockey och läste en nyhet med rubriken "Damien lämnar DIF".
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.