Djurgårn skrev:Vårt PP är verkligen fantastiskt dåligt...
Trots att Modos BP% de senaste matcherna legat på 57 och 73 över hela säsongen, känns sådär.
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Haha ja, då förstår man verkligen hur illa det är. Om tempot var dåligt i 5 mot 5 så är vårt tempo i PP om möjligt ännu sämre. Ser ju ut som grabbarna är bakfulla.
Djurgårn skrev:Vårt PP är verkligen fantastiskt dåligt...
Trots att Modos BP% de senaste matcherna legat på 57 och 73 över hela säsongen, känns sådär.
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Haha ja, då förstår man verkligen hur illa det är. Om tempot var dåligt i 5 mot 5 så är vårt tempo i PP om möjligt ännu sämre. Ser ju ut som grabbarna är bakfulla.
Ingen överdrift att sägs att vi inte spelar särskilt bländande hockey, men Modo lyckas ändå vara sämre, men det känns verkligen som att vi är inne i en mörk period nu.
Och vårt PP, vad ska man säga? Det borde ju vara föremål för en idrottspsykologisk studie, det borde liksom inte gå att vara såpass mycket sämre med en man mer än vad vi faktiskt är.
Fan va alla spelare bli små i Djurgår'n, när var det senast känslor när vi spelade? Spelarna måste ha fått direktiv att ta det så lugnt det bara går, Alla är så brutalt förutsägbara och snälla på isen i just DIF, usch va tråkigt.
Det är sagolikt detta.
Modo är alltså laget de flesta kört över och skojat med senaste omgångarna.
Hur kan vi inte ens vara nära att göra mål på dom...HEMMA?
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Lee Harvey Oswald skrev:Det är sagolikt detta.
Modo är alltså laget de flesta kört över och skojat med senaste omgångarna.
Hur kan vi inte ens vara nära att göra mål på dom...HEMMA?
Det finns en anledning till att jag länge varit säker på kvalspel.