Save of the year =)Edin skrev:Jösses, vilken räddning...
SHL: Örebro HK - Djurgårdens IF 5/12 2014
Re: SHL: Örebro HK - Djurgårdens IF 5/12 2014
Tack för allt Tellan. https://www.youtube.com/watch?v=VSYY4LB ... &index=109
Mjo, om den gått på mål på riktigt. Men Tellan är ju faktiskt där. Blev lite chockad att han faktiskt var där från ingenstans.Henke_F skrev:Save of the year =)Edin skrev:Jösses, vilken räddning...

- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Känns som om vi lirar NHL99 nu. Samma pass går genom slottet i varenda anfall
- Jim Morrison
Men snälla Hudacek, sluta med dina larviga plockar. Vart fan ska du ta vägen med handen?
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Herregud. Sluta överdriv dina räddningar, Hudacek.
edit: tvåa.
edit: tvåa.
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Även om pucken gick i buren så hade Tellan tagit den ändå ! Världsklass !
Är det bara jag som tycker att nästan i princip alla våra motståndare är lite halvsnälla mot Samme i var och varannan situation?
Antingen har karln en förmåga att glida undan eller så är det en överdriven respekt för att han skall göra precis det och få dem att göra bort sig.
Antingen har karln en förmåga att glida undan eller så är det en överdriven respekt för att han skall göra precis det och få dem att göra bort sig.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Jag kanske såg fel, jag är inte helt övertygad om att han inte får den där på klubban (med tanke på returen).Blueberry hill skrev:Även om pucken gick i buren så hade Tellan tagit den ändå ! Världsklass !
Solklar offside föregår hela situationen........
Ok, nu börjar till och med jag störa mig på domarna. De släpper 4-5 liknande situationer där det är Djurgårdare som blir helt sönderhakade och tar denna och sedan släpper man en helt solklar interference i väntan på utvisningen.
Edit: Och ingen offside i målgården heller.
Edit: Och ingen offside i målgården heller.
Senast redigerad av Praetori den 2014-12-05 20:20:20, redigerad totalt 1 gånger.
Vårt försvar är fruktansvärt ihåligt i 2:a...ett mirakel att vi har 1-0.
Dock får vi nog en lektion i PP nu.
Örebro vs Tellan 0-1 ungefär.Vikas skrev:Vårt försvar är fruktansvärt ihåligt i 2:a...ett mirakel att vi har 1-0.
Alvarez ser jävligt klen ut med tanke på sin relativa storlek. Har tänkte på det tidigare men det är extra tydligt ikväll. Antingen det eller så behöver han testa på en annan slipning på grillorna för han har ju svårt att stå emot i var och varannan situation, om man tex jämför med Jocke.
Älskar hur samme står upp för laget! Får någon av våra spelare(gärna yngre) en tackling så ligger spelaren ned i nästa situation
Delägare i DIF Hockey Partners Sweden AB
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Nja, vi har väl haft våra chanser också !Praetori skrev:Örebro vs Tellan 0-1 ungefär.Vikas skrev:Vårt försvar är fruktansvärt ihåligt i 2:a...ett mirakel att vi har 1-0.