Och bra acceleration.Edin skrev:Fällström är ju fantastiskt bra, vilka passningar!
SHL: Modo - Djurgårdens IF 13/11 2014
Re: SHL: Modo - Djurgårdens IF 13/11 2014
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
- minalman
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
SHL: Modo - Djurgårdens IF 13/11 2014
Vi har alltid en svag period efter ett uselt PP. Efter några minuter i fem mot fem börjar det ordna sig. Att vara usla i PP är ett större problem än att vi bara tappar givna målchanser. Motståndarnas självförtroende ökar i varje PP vi misslyckas och det spiller över till vår nackdel i spelet fem mot fem.
Senast redigerad av minalman den 2014-11-13 19:34:55, redigerad totalt 1 gånger.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
-
Ahlén skjut !
Fällström bäst på plan.
Norell överlägset sämst som vanligt.
Begriper inte vad Norells problem är. Han borde vara klippt och skuren för rollen men det ena dåliga beslutet efterföljs av nästa. Slarvigt och direkt farligt.Vikas skrev:Fällström bäst på plan.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Ja borde vara dödsstraff för de som använder trumma på idrottsevenemang.Praetori skrev:Nej jag känner exakt samma sak. Tror det är den där jävla trumman.minalman skrev:Jag vet inte om jag har en skruv lös eller så. Men jag ser gärna ett rejält slagsmål i kväll med ett par ordentliga snytingar i fejset på småglina från Ö-vik.
Tack för allt Tellan. https://www.youtube.com/watch?v=VSYY4LB ... &index=109
- SirDIFalot
Fan vad vi lider av vårt urusla PP. Det är så fasansfullt dåligt att vi per automatik ger bort det momentum vi hade när vi spelade till oss det numerära överläget. Det blir ju mer eller mindre garanti på att vi blir tillbakapressade 4-5 minuter efter vi har haft PP.
Expert.
- Lee Harvey Oswald
Periodens mest komiska sekvens, Hank och Ahlén i 2-1 läge med 20 sekunder kvar.
Vad händer?
Precis, inte ens skott på mål, pucken strulas bort till ingenting
Usch, en seg match mellan 2st väldigt oskickliga lag.
Ganska tydligt att det är just Modo (förmodligen tillsammans med Leksand) som vi kommer får tävla med om att vara minst sämst efter 55 omgångar
Vad händer?
Ganska tydligt att det är just Modo (förmodligen tillsammans med Leksand) som vi kommer får tävla med om att vara minst sämst efter 55 omgångar
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Vuvuzela, snart i en inavlad hockeylada nära dig.Henke_F skrev:Ja borde vara dödsstraff för de som använder trumma på idrottsevenemang.Praetori skrev:Nej jag känner exakt samma sak. Tror det är den där jävla trumman.minalman skrev:Jag vet inte om jag har en skruv lös eller så. Men jag ser gärna ett rejält slagsmål i kväll med ett par ordentliga snytingar i fejset på småglina från Ö-vik.

Hafsig och dåligt spelad period, absolut, men jag håller ett getöga på FBK - Brynäs samtidigt som den jag kollar den här matchen och det finns ingenting just nu som tyder på att någon av dom lagen skulle gå om oss i tabellen inom en snar framtid, Brynäs är ju helt under isen just nu.Lee Harvey Oswald skrev:Periodens mest komiska sekvens, Hank och Ahlén i 2-1 läge med 20 sekunder kvar.
Vad händer?
Det gäller bara att vi kan fortsätta prestera lika bra som vi gjorde innan upphållet.
För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
- BloodBride
Med en dåres envishet hävdar jag fortfarande att det här kommer att hålla hela vägen, både i denna match och i serien när den är färdigspelad. Vi kommer att klara oss bra. Vi slipper kvala!! Bra va' !
Hemsk tanke.Praetori skrev:Vuvuzela, snart i en inavlad hockeylada nära dig.Henke_F skrev:Ja borde vara dödsstraff för de som använder trumma på idrottsevenemang.Praetori skrev:Nej jag känner exakt samma sak. Tror det är den där jävla trumman.minalman skrev:Jag vet inte om jag har en skruv lös eller så. Men jag ser gärna ett rejält slagsmål i kväll med ett par ordentliga snytingar i fejset på småglina från Ö-vik.
- minalman
Om/När vi blir bättre i PP tror jag absolut du har rätt.BloodBride skrev:Med en dåres envishet hävdar jag fortfarande att det här kommer att hålla hela vägen, både i denna match och i serien när den är färdigspelad. Vi kommer att klara oss bra. Vi slipper kvala!! Bra va' !
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Sören!!!!!!!!! Fan va snyggt.
Sören[REVOLVING HEARTS]