SHL: Djurgårdens IF - Färjestad BK 25/9 2014
Re: SHL: Djurgårdens IF - Färjestad BK 25/9 2014
Bra press tack vare ett optimalt byte fan där hade vi chansen att helt orättvist ta ledningen
Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel
You were saying?sensei skrev: Hmm... Jag vet inte. Det är för mig uppenbart att formationen Heinerö Ljungh Sav har allra störst problem av hela laget mot bättre motstånd. Illavarslande, det ser inte bra ut.

- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Jag orkar inte - Vart är Pang?
SHL-kedjan visar SHL-klass.
Brutal skillnad. Ingen annan som kan ta tag i det?Mash skrev:Jag orkar inte - Vart är Pang?
Haha, Samme är inblandad i alla möjliga dueller därute. Kul att domarna släpper lite fuffens så länge det är på rätt nivå.
Ja se ryssar. 

- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Första gången jag sett Truchno på hela säsongen.
Avgå Jocke.
Tollefsen har hjälmremmen så löst så han får ju skylla sig själv om hjälmen åker av!
Ja, han borde själv ha åkt ut för felaktig utrustning.Lythforce skrev:Tollefsen har hjälmremmen så löst så han får ju skylla sig själv om hjälmen åker av!
Billigt billigt billigt!
Dessutom känns kommentatorerna på Cmore aningen FBKiga även om de försöker vara opartiska, men det kanske bara är jag.
Dessutom känns kommentatorerna på Cmore aningen FBKiga även om de försöker vara opartiska, men det kanske bara är jag.
Senast redigerad av Praetori den 2014-09-25 19:34:04, redigerad totalt 1 gånger.
Nu har vi vår bästa period kvar.. skönt.
Haha vad fruktansvärt nöjd Leksands ordförande ser ut över sina fruktansvärt usla och intetsägande svar.
Hahahahaha jag reagerade också på ungefär samma sätt. Han pratade och såg ut som en alldeles för gammal hipster.Staten skrev:Haha vad fruktansvärt nöjd Leksands ordförande ser ut över sina fruktansvärt usla och intetsägande svar.
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Leksands svar på Bagdad BobStaten skrev:Haha vad fruktansvärt nöjd Leksands ordförande ser ut över sina fruktansvärt usla och intetsägande svar.