Daniel Fernholm till DIF
Re: Daniel Fernholm till DIF (enligt Ros)
2002 kom en, i mångas ögon lat och slut, 29-årig Fredrik Bremberg tillbaka till DIF efter två hemska säsonger i Malmö. Resten av historien kan ni. Inga övriga jämförelser mellan Bremberg och Fernholm men miljö och förtroende kan göra en del med en spelare...
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Då var det Djurgården som drog sig ur. Minns inte om det var för att DT eller Kyle blev tillgänglig mitt i sommaren eller om det var för att BomBom valde att stanna istället för att ta ett flott kontrakt i Malmö i samma veva som dom värvade Klasen.Enbom skrev:Ahnelöv-2011 all over again.
Expert.
Härligt att bli påmind om Bartley!Enbom skrev:Ahnelöv-2011 all over again.
- Tessan
- Medlem: Ja, ständig medlem
På årsmötet sa de att Ferna var en läkarundersökning från påskrift. Den undersökningen skulle göras i början av juli...
Dem säger ju så mycket dock.
Skickat från min D6503 via Tapatalk
Skickat från min D6503 via Tapatalk
- Espen Knutsen våran gud - Djurgårdens IF Hockey, 1994–1998, 1999–00, 2004–05
- SirDIFalot
Blir inte ett dugg förvånad om Challe av ren tjurighet mot media håller på att släppa Fernholm för att visa att Ros och AB "minsann inte hade rätt" om att han var klar när dom gick ut med det.
Expert.
Re: Sv: Daniel Fernholm till DIF (enligt Ros)
Samma här. Han är ju som han är mot media.SirDIFalot skrev:Blir inte ett dugg förvånad om Challe av ren tjurighet mot media håller på att släppa Fernholm för att visa att Ros och AB "minsann inte hade rätt" om att han var klar när dom gick ut med det.
Med våran unga backbesättning och den tunna marknaden så är jag redo att ge Ferna en chans. Så jag hoppas inte han släpps nu.
Att som nykomling i SHL nobba en back som lirade i landslaget förra säsongen och har gjort det helt okej i SM-liiga är helt idiotiskt.
Ge honom en chans.
Ge honom en chans.
Niklas Wikegård till Fimpen: När jag säger att du ska vara på kuklängdsavstånd från motståndaren då menar jag inte Joaquin Gages utan din & det är VÄLDIGT nära.
Han ska absolut få en chans! Tackla sönder nummer 4 i Hv så blir han en favorit!
Men för fan. Visst att folk kan få tycka precis som de vill om Nilson men det hjälper inte att ni skriver på forumet hur mycket han svikit DIF blablabla. Onödigt snack. Pinsamt.bastis7 skrev:Han ska absolut få en chans! Tackla sönder nummer 4 i Hv så blir han en favorit!
Det finns ingen större Djurgårdare än Marcus Nilson - Wikegård
- SirDIFalot
Äh vafan, var inte så bitter. Alla ser fram emot Hv-matcherna. Ska ju bli skitkul att ge Nilsson det bemötandes som han förtjänar.Godnoken skrev:Men för fan. Visst att folk kan få tycka precis som de vill om Nilson men det hjälper inte att ni skriver på forumet hur mycket han svikit DIF blablabla. Onödigt snack. Pinsamt.
Jag har gått vidare... Fler borde göra det.
I synnerhet med anledning av den uppgörelse som MN och DIF kom överens om efter domen. Jag tror vi kommer att få se MN i djurgårdströjan igen.pulverapa skrev:Jag har gått vidare... Fler borde göra det.