Han har ju inte presterat i nått lag han spelat för, vad jag har sett iaf! Och han lär nog släppa sina jävla enkla returer fast han står alla 52 matcher i rad! Adam har gjort riktigt bra matcher med vilket många glömmer efter att han gjort ett misstag!ciirree skrev:Sluta larva dig. Du kan omöjligt veta att Mattsson är sämre. När de stog varannan match så var båda lika ostabila. Reideborn fick då chansen och spelade upp sig. Men Mattsson har inte fått mer än 2 matcher i rad att ens försöka. Gör en målvakt gång på gång samma misstag så kanske man kan fundera! Såna här "enkla" misstag kan kosta oss en KS plats, eller ännu värre, en SHL plats i slutändan!bastis7 skrev:Mattsson är ju dock 10 ggr sämre! Vf inte satsa på Sandberg?ciirree skrev:Asså Adam, haha. Återigen, sidledsförflyttningen är horribel.
Jag tror att Adam får alldeles för mycket förtroende, mer än han förtjänar, Mattsson har aldrig fått mer än 2 matcher i rad på sig, Adam har nu, typ 15(?) och gör ständigt samma misstag!
Djurgårdens IF - VIK Västerås HK 11/2 2014
Re: Djurgårdens IF - VIK Västerås HK 11/2 2014
Mattssons positionering är bra mycket sämre än Adams.. Han hänger liksom inte med och tappar position när det går snabbt..ciirree skrev:Sluta larva dig. Du kan omöjligt veta att Mattsson är sämre. När de stog varannan match så var båda lika ostabila. Reideborn fick då chansen och spelade upp sig. Men Mattsson har inte fått mer än 2 matcher i rad att ens försöka. Gör en målvakt gång på gång samma misstag så kanske man kan fundera! Såna här "enkla" misstag kan kosta oss en KS plats, eller ännu värre, en SHL plats i slutändan!bastis7 skrev:Mattsson är ju dock 10 ggr sämre! Vf inte satsa på Sandberg?ciirree skrev:Asså Adam, haha. Återigen, sidledsförflyttningen är horribel.
Jag tror att Adam får alldeles för mycket förtroende, mer än han förtjänar, Mattsson har aldrig fått mer än 2 matcher i rad på sig, Adam har nu, typ 15(?) och gör ständigt samma misstag!
Delägare i DIF Hockey Partners Sweden AB
- Jim Morrison
Bra Adam! Så ska det se ut.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Vilken jävla sidledsförflyttning! KUNG ADAM!
Absolut största besvikelsen den här säsongen?Jim Morrison skrev:Dustin Johner, åsikter?
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
nej samVikas skrev:Absolut största besvikelsen den här säsongen?Jim Morrison skrev:Dustin Johner, åsikter?
- "Det finns bara två slags kvinnor här i världen. Kvinnor som alltid talar och kvinnor som aldrig tiger"
Kan nog tyvärr skriva under på den ... Hade väntat mig så grymt mycket mer av honom! Tom Sam känns ju som en mindre besvikelse, även om han också varit miltals från vad man väntade sig..Vikas skrev:Absolut största besvikelsen den här säsongen?Jim Morrison skrev:Dustin Johner, åsikter?
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
Kan nu erkänna att han gett mig svar på tal x2. Duktigt Adam!bastis7 skrev:Vilken jävla sidledsförflyttning! KUNG ADAM!
Heja Djurgår'n, heja Djurgår'n, o det e full fart framåt! Härligt håll i det här nu!
-
Fattade inte när jag kom hit att det var BIK Smutskoga vi skulle möta. Ser ingen större skillnad frånsett att BIK är bra mer effektiva.
25/4-2025
Fan är det för fel på Bergkvist. Pajas! Skäms att han är från Avesta!
Jag håller med, hade det inte varit för Västerås grisvidriga tröjor hade man lätt kunna tro att det var Bikbok som stod för motståndet, fult spel och en jävla massa gnäll.förevigtdjurgården skrev:Fattade inte när jag kom hit att det var BIK Smutskoga vi skulle möta. Ser ingen större skillnad frånsett att BIK är bra mer effektiva.
Trevliga resultat på andra håll i landet också, tycker vi tar och sätter plump för kvällen redan nu...
Senast redigerad av Edin den 2014-02-11 19:48:10, redigerad totalt 1 gånger.
För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
-
hur mkt folk är det på matchen?
- "Det finns bara två slags kvinnor här i världen. Kvinnor som alltid talar och kvinnor som aldrig tiger"
-
Overkligt spöklik och uppgiven stämning på Hovet i kväll. Var är klacken?
Avgå DJ Yes!
Hemma kanske? Det är faktiskt damernas backhoppning (normal backe) just nu, skojar man inte bort!Mindrocker skrev:Overkligt spöklik och uppgiven stämning på Hovet i kväll. Var är klacken?
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).