Mora IK - Djurgårdens IF 3/1 2014
Re: Mora IK - Djurgårdens IF 3/1 2014
Inte fasen är det matchstraff på något av de grejerna.
tre tvåor hade känts vettigt.
Elbowing på Hank the Tank känns för övrigt också det fullständigt galet.
Möjligtvis ge 10 minuter personligt på båda Mora-spelarna då dessa uppenbarligen var ute efter att utföra hämndaktioner.
tre tvåor hade känts vettigt.
Elbowing på Hank the Tank känns för övrigt också det fullständigt galet.
Möjligtvis ge 10 minuter personligt på båda Mora-spelarna då dessa uppenbarligen var ute efter att utföra hämndaktioner.
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Crosschecken var solklar, det var på snubben som tog Eriksson "först" efter situationen.SirDIFalot skrev:Skapligt skitnödig domare.
2min charging på Hank och 2 min roughing på Ribbenstrand hade räckt. Vart fan fick han elbowing och crosschecking ifrån?
25/4-2025
- Jim Morrison
Jätte, jättedålig.android skrev:Inte Joakim Erikssons match än så länge.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
- Lee Harvey Oswald
Vilket tryck i PP.
heja
heja
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
- AdamPickard
shit va dålig hockey det är
Helt rätt 5:a på Ribberstrand. Kommer bakifrån inte mycket att snacka om.
Mora IK - Djurgårdens IF 3/1 2014
Nr 10 har ingen bra dag.
Edit; elva på bollen...
Edit; elva på bollen...
Senast redigerad av Malto den 2014-01-03 19:28:58, redigerad totalt 1 gånger.
Har någon haft en bra dag på sistone?Malto skrev:Nr 10 har ingen bra dag.
- Lee Harvey Oswald
Alltså, samma skit som vanligt.
Mora är så brutalt dåliga att DIF inte borde kunna förlora här, men något säger mig att Mora vill mer.
DIF ser nöjda ut
Mora är så brutalt dåliga att DIF inte borde kunna förlora här, men något säger mig att Mora vill mer.
DIF ser nöjda ut
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Missade visserligen första 6-7 minutrarna, men av vad jag sett är matchen precis så praktkass som en avslagen match i denna serie kan vara.
Nej. 83 är lika dålig. Svårt att spela utan centrar...Vikas skrev:Har någon haft en bra dag på sistone?Malto skrev:Nr 10 har ingen bra dag.
Matchstraffet på hank är ett totalt domarhaveri. På sin höjd en tvåa, om ens det. Ribbenstrands åkning, kastad handske plus slag bakifrån är en femma. Men för cross-checking? Märkligt, ytterst märkligt.
Tycker synd om hank, men att Mora får spela matchen med 4 backar gör ändå att varsitt matchstraff i situationen blir till en stor fördel för oss.
Tycker synd om hank, men att Mora får spela matchen med 4 backar gör ändå att varsitt matchstraff i situationen blir till en stor fördel för oss.
Ja verkligen, en som har puck som åker i halvfart 4 man som glider med och kollar läget. Hur kan det bli matchstraff för den där tackligen. Men jag förstår nu att vi inte lirar i SHL utan i nån nationell rinkbandyserien, med tanke på tempo och domarnivå.AdamPickard skrev:shit va dålig hockey det är
- ANTECKNINGSBLOCK
- Säsongskort: Ja
Mycket stabil period av Adam.
Resten av spelet lämnar mycket övrigt att önska.
Resten av spelet lämnar mycket övrigt att önska.
Senast redigerad av ANTECKNINGSBLOCK den 2014-01-03 19:33:29, redigerad totalt 1 gånger.