Djurgårdens IF - VIK Västerås HK 1/11 2013
Re: Djurgårdens IF - VIK Västerås HK 1/11 2013
Här har ni lineupsen för ikväll, från Swestats. Heinerö med Eriksson-Sörensen är ett genidrag tror jag! Den som står brukar väl vara listad högst upp? Isåfall bryter de mönstret ikväll och låter Mattsson stå! Vi har pratat lite om att få in en rutinerad center till Huddingekedjan - men att sätta Sundberg med Ahlén-Hank kanske får igång honom istället, vem vet!
Goalies
50. Mattsson, Johan
39. Reideborn, Adam
1st Line
7. Andersson, Nils
51. Lidström, David
21. Heinerö, Nicklas
10. Eriksson, Joakim
66. Sörensen, Marcus
2nd Line
3. Lofquist, Samuel
36. Holm, Philip
83. Johner, Dustin
61. Ljungh, Markus
15. Saviano, Steve
3rd Line
8. Arnesson, Linus
41. Falk, Alexander
44. Guter, Mattias
18. Holmqvist, Michael
38. Kalus, Petr
4th Line
52. Ahlén, Mikael
54. Sundberg, Matthias
17. Eriksson, Henrik
Goalies
50. Mattsson, Johan
39. Reideborn, Adam
1st Line
7. Andersson, Nils
51. Lidström, David
21. Heinerö, Nicklas
10. Eriksson, Joakim
66. Sörensen, Marcus
2nd Line
3. Lofquist, Samuel
36. Holm, Philip
83. Johner, Dustin
61. Ljungh, Markus
15. Saviano, Steve
3rd Line
8. Arnesson, Linus
41. Falk, Alexander
44. Guter, Mattias
18. Holmqvist, Michael
38. Kalus, Petr
4th Line
52. Ahlén, Mikael
54. Sundberg, Matthias
17. Eriksson, Henrik
- minalman
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Djurgårdens IF - VIK Västerås HK 1/11 2013
Riktigt viktig match. Nu har jag langat in deg på X och 2. Det brukar hjälpa.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Genidrag. Förlorar vi så vinner du lite pengar.. vinner vi.. vem fan bryr sig om pengarna då liksom!?minalman skrev:Riktigt viktig match. Nu har jag langat in deg på X och 2. Det brukar hjälpa.

- MarcusDaze
Det kommer att bli en ruggigt spännande match! 

Jag skiter i hur det ser ut eller vem som gör målen! Vi måste ta 3 poäng idag inget annat är man nöjd med!
- diftobbe89
Laguppställningen känns väldigt intressant, bra spridning överallt. Gillar skarpt!
Spela fult
Tyckte jag med. Heinerö med Sören kommer bli ruggigt kul att se, snabba som tusan båda två sen en rutinerad bra center till de. Hockeygodis? Får hoppas!diftobbe89 skrev:Laguppställningen känns väldigt intressant, bra spridning överallt. Gillar skarpt!
Jättekul att Heinerö får chansen i första, det är han väl värd.
Men Guter, vår hetaste spelare tillsammans med Saviano, i tredje?
Nåväl, det här blir säkert bra.
För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
Med Kalus menar du väl? .. hahaEdin skrev:Jättekul att Heinerö får chansen i första, det är han väl värd.
-
Då fick jag som jag ville!ciirree skrev:Tyckte jag med. Heinerö med Sören kommer bli ruggigt kul att se, snabba som tusan båda två sen en rutinerad bra center till de. Hockeygodis? Får hoppas!diftobbe89 skrev:Laguppställningen känns väldigt intressant, bra spridning överallt. Gillar skarpt!
Skönt om Mattsson får stå ikväll!
"Som att vara nykär, vänta på nästa gång man träffas och sedan vara lycklig några minuter innan man börjar oroa sig för om man säger och gör rätt och sedan gå och längta efter nästa date utan att veta vem som skulle ringa." - minalman
ciirree skrev:Med Kalus menar du väl? .. hahaEdin skrev:Jättekul att Heinerö får chansen i första, det är han väl värd.
tror han menar att guter tillsammans med steev o är hetast just nu
Sent from my Lumia520
Först och Främst- ALLTID OAVSETT
Mycket bra att Mattson får stå ikväll, jag tycker deras 2-match-koncept funkar bra men man ska fasen inte vara untouchable för det! Gör man en mindre lyckad match (som Adam senast) så ska det märkas och man får stå över en omgång elr två. Bra coachat och rätt att Adam får känna att han måste fighta tillbaka sin plats igen!
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
Nyberabb skrev:ciirree skrev:Med Kalus menar du väl? .. hahaEdin skrev:Jättekul att Heinerö får chansen i första, det är han väl värd.
tror han menar att guter tillsammans med steev o är hetast just nu
Sent from my Lumia520
Givetvis! Nu ramlade poletten ner! haha
- minalman
Sv: Re: Djurgårdens IF - VIK Västerås HK 1/11 2013
Hallå? Sa de inte alldeles nyss att Adam står?captcash skrev:Mycket bra att Mattson får stå ikväll, jag tycker deras 2-match-koncept funkar bra men man ska fasen inte vara untouchable för det! Gör man en mindre lyckad match (som Adam senast) så ska det märkas och man får stå över en omgång elr två. Bra coachat och rätt att Adam får känna att han måste fighta tillbaka sin plats igen!
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Re: Sv: Re: Djurgårdens IF - VIK Västerås HK 1/11 2013
Jg visste inte vem som stog. Sen frågade jag om en målvakt som står högst upp vanligtvis står? Då tog alla för givet att det var Mattsson. Men jag ser nu att Adam är rödmarkerad på Swestats.minalman skrev:Hallå? Sa de inte alldeles nyss att Adam står?captcash skrev:Mycket bra att Mattson får stå ikväll, jag tycker deras 2-match-koncept funkar bra men man ska fasen inte vara untouchable för det! Gör man en mindre lyckad match (som Adam senast) så ska det märkas och man får stå över en omgång elr två. Bra coachat och rätt att Adam får känna att han måste fighta tillbaka sin plats igen!
Konstigt också är att Ahlén-Honken-Hank är rödmarkerade. Men enligt kedjorna spelar dem inte tillsammans!