Grymt härlig kedja med Saviano och Johner, vår absolut bästa så här långt in i säsongen!Axel_K skrev:Jäävlar vad fint av Saviano och Johner, synd att passen till Lidström gick åt helvete...
IK Oskarshamn - Djurgårdens IF 30/10 2013
Re: IK Oskarshamn - Djurgårdens IF 30/10 2013
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
Soloräd på soloräd från IKO i vår zon
Jag hade kunnat köpa tacklingen ifall det var kamp om pucken, men den var ju nere vid sargkanten och tackligen sker mitt i banan. Nåja.ciirree skrev:Ser dessutom ut som att han fick armbågen i ansiktet med!daaviid skrev:Nu har jag inte jättekoll, men är inte det interference när han tacklar en icke puckförande spelare?
Pucken var ju inte direkt nära heller?
Nu får ju Nyman ryta till i båset och säga till grabbarna att sluta titta på puck i egen zon, IOK gör ju som dom vill där.
Ja det vare.. han var inte puckförande, och dessutom tacklades blodig..Axel_K skrev:Vem var det som blev tacklad?ciirree skrev:Ser dessutom ut som att han fick armbågen i ansiktet med!daaviid skrev:Nu har jag inte jättekoll, men är inte det interference när han tacklar en icke puckförande spelare?
Arnesson tror jag det var, satt med en blodig handduk i ansiktet.
- Datsyuk_13
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Det vore ju kul om man hade en målvakt som åtminstone FÖRSÖKER rädda puckarna...
"Håkan Andersson ringde mig en kväll och frågade om jag var intresserad av en ung kille som förvisso var väldigt tunn men som tydligen skulle vara extremt, extremt spelskicklig. Hans namn var Pavel Datsyuk. Jag tackade nej."
- Niklas Wikegård
- Niklas Wikegård
Och såg nu att det var Arnesson som blev tacklad, han som satt med en blödande näsa på bänken. Så armbåge i ansiktet på en icke-puckförande spelare. Ingen utvisning... De här domarna alltså...daaviid skrev:Jag hade kunnat köpa tacklingen ifall det var kamp om pucken, men den var ju nere vid sargkanten och tackligen sker mitt i banan. Nåja.ciirree skrev:Ser dessutom ut som att han fick armbågen i ansiktet med!daaviid skrev:Nu har jag inte jättekoll, men är inte det interference när han tacklar en icke puckförande spelare?
Sörensen har ju varit oförskämt pigg såhär i början. Kul att se.
Näe, ingen vidare start... vi slarvar som fan både offensivt och defensivt... sluta fuska och tillbaka till grundspelet nu en stund, annars kan detta rinna iväg!
1-0 är inga probs att vända till 1-4!
1-0 är inga probs att vända till 1-4!

"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
-
- Säsongskort: Ja
Mjäe.. tycker det känns rätt tungt ut att se Sören just nu mtp på det flyt han hade innan Björklöven. Känns klart och tydligt som att han är påväg tillbaka, även om han verkar ha fruktansvärt svårt att hitta nät just nu#87 skrev:Sörensen har ju varit oförskämt pigg såhär i början. Kul att se.

25/4-2025
- Lee Harvey Oswald
Synd att en 3 poängare är rökt redan nu, DIF gör ju typ 1 mål framåt varje match så detta blir svårt
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Kanske dags att utse Mattsson till 1:a målvakt snart? Känns oerhört mycket mer stabil medans Adam brukar släppa in billiga puckar i princip varje match
Måste ha lite flyt, som de har.
-
- Säsongskort: Ja
Enbart tre matcher där vi inte gjort fler än 1 mål.
Förlåt 4.
Förlåt 4.
Senast redigerad av förevigtdjurgården den 2013-10-30 19:25:57, redigerad totalt 1 gånger.
25/4-2025
Vad är det för kretiner som huserar i liverapportens chatfönster egentligen? Nivån är ju så pinsamt låg.
Edit: Tycker vi jobbat oss in i matchen nu. Kan inte puckarna bara ramla in av sig själv snart?
Edit: Tycker vi jobbat oss in i matchen nu. Kan inte puckarna bara ramla in av sig själv snart?
Senast redigerad av Edin den 2013-10-30 19:27:38, redigerad totalt 1 gånger.
För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.