Det behöver man inte vara spågumma för att förstå att dina krav inte kommer att uppfyllas idag !Nummer19 skrev:Är du någon slags spågumma? Coolt.Göran skrev:Lilla vän !!Nummer19 skrev:Sänk Wessner.
Mitt enda krav idag. Samt att Lidström ska sitta bänk.
Tror inte något av dina krav kommer att gå i uppfyllelse i dag !!
BIK Karlskoga - Djurgårdens IF 3/10 2013
Re: BIK Karlskoga - Djurgårdens IF 3/10 2013
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Såg VIK-BIK, andra omgången i HA i år. Karlskogas käftar gick fan snabbare och mer än deras skridskor stundtals så enda chansen vi har är att få dem att släppa fokus på ishockeyn... och det händer inte, tyvärr.
25/4-2025
Årets självklaraste torsk. Bik är allt vi inte är! Jävliga att möta, beredd att gå bra många steg längre för att vinna matcher, precis så fula och jobbiga som jag önskar att DIF var, skickliga och kyliga. Aldrig någon press på sig! Vinnarskallar... Kan bara gå ut och köra, dessutom kan man mycket väl ha Allsvenskans skickligaste tränare. Tippar på ett rejält korthus hära. Djurgårdens förlorarmentalitet fäller avgörande. Bik vill vinna till varje pris, DIF vill åka hem utan att pröjsa det minsta blåmärke.
6-0 till Bik
6-0 till Bik
Har helt ställt in mig på torsk. Känns lite skönare i soffan ikväll då.
Men lade märke till något någon skrev tidigare, att BIK firar som tusan medans vi inte gör det. Jag tycker att det kan stämma från förra året, men i år firas det rejält vid mål och andra grejer under match. Det känns helt tydligt att det är kul att spela hockey i DIF i år, och då är vi ändå inne i någon form av motgång just nu. Hur kommer det då se ut när vi får medstuds?
Jag trivs med årets lag något väldigt, jag trivs inte i den omgivning vi är men så är fallet och det är bara att acceptera. Jag kräver inte att vi ska gå upp i år (mest för att ställa ned egna förväntningar) men hoppas såklart vi gör det. Jag trivs helt enkelt.
Men lade märke till något någon skrev tidigare, att BIK firar som tusan medans vi inte gör det. Jag tycker att det kan stämma från förra året, men i år firas det rejält vid mål och andra grejer under match. Det känns helt tydligt att det är kul att spela hockey i DIF i år, och då är vi ändå inne i någon form av motgång just nu. Hur kommer det då se ut när vi får medstuds?
Jag trivs med årets lag något väldigt, jag trivs inte i den omgivning vi är men så är fallet och det är bara att acceptera. Jag kräver inte att vi ska gå upp i år (mest för att ställa ned egna förväntningar) men hoppas såklart vi gör det. Jag trivs helt enkelt.
New blood joins this earth, and quickly he's subdued...
Lägg av! Idag kör vi över dom!
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
- minalman
Sätter mig bekvämt i TV-soffan och det första jag ser är klassiska Djurgårdskedjor. Saknaden gör ont. Kvällens plågor börjar till och med före nedsläpp. Suck. 4-2 till bik. Sista i öppen kasse.
Men vi slår umeå på lördag.
Men vi slår umeå på lördag.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
6-1 vinst.
01:40 Otto hoppar in på isen, Otto passar till Otto som passar till Otto, Otto skjuter på direktskott, Otto räddar och Otto trycker in returen.
*Edit* Oj, haha. Hade fått för mig att det var hemma match och att Otto skulle hyllas.. Om det ändå vore lördag.
6-1 på lördag då.
1-3 idag.
01:40 Otto hoppar in på isen, Otto passar till Otto som passar till Otto, Otto skjuter på direktskott, Otto räddar och Otto trycker in returen.
*Edit* Oj, haha. Hade fått för mig att det var hemma match och att Otto skulle hyllas.. Om det ändå vore lördag.

6-1 på lördag då.
1-3 idag.
Senast redigerad av Godnoken den 2013-10-03 17:59:34, redigerad totalt 1 gånger.
Det finns ingen större Djurgårdare än Marcus Nilson - Wikegård
- Nummer19
1-2 till oss efter straffar.
"Play for the name on the front of the shirt, and they'll remember the name on the back." - Tony Adams
Otto.. Var det inte i våras han hade öppet mål mot just BIK på slutet men sköt i ribban?
”Det är stort, så jävla stort. Det är det största jag har gjort i mitt liv.” -Michael Holmqvist
-
Ha! Märkte precis att jag har 10an hemma så nu blire 2h lidelse på Widescreen!
Kör nu förfan!

Kör nu förfan!
- Nummer19
Vilken jävla pajas speaker dom har.
"Play for the name on the front of the shirt, and they'll remember the name on the back." - Tony Adams
- minalman
Honken. Den ska sitta!!
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Men få tyst på bonnjäveln.
-
Att förutspå torsk känns fel, kom nu igen DIF å kör över skogsfolket!
Resultat 3-5
Resultat 3-5