Djurgårdens IF - IK Oskarshamn 18/9 2013
- Jim Morrison
Re: Djurgårdens IF - IK Oskarshamn 18/9 2013
Rätt kul ändå att vissa lag kommer ha tre matcher spelade ikväll och vi väntar fortfarande på vår andra...

Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Jävla Malmö.Jim Morrison skrev:Rätt kul ändå att vissa lag kommer ha tre matcher spelade ikväll och vi väntar fortfarande på vår andra...
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Gör mig inte så mycket. Har hellre games "in hand" än tvärtom.Jim Morrison skrev:Rätt kul ändå att vissa lag kommer ha tre matcher spelade ikväll och vi väntar fortfarande på vår andra...
Expert.
- Jim Morrison
Jo, men det är rejäl DIF-hockey-abstinens för mig. Hade hellre skjutit upp premiären så vi slapp detta uppehåll... Nåja.SirDIFalot skrev:Gör mig inte så mycket. Har hellre games "in hand" än tvärtom.Jim Morrison skrev:Rätt kul ändå att vissa lag kommer ha tre matcher spelade ikväll och vi väntar fortfarande på vår andra...
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Det är ju tyvärr svårt att få igång en hauss runt matchen genom att tiga om den på hemsidan.Jimmy Peterson skrev:Inte jättebra sålt förvisso, men det erbjudandet gick vi ut med för länge sedan.-daniel- skrev:Antar det är uruselt med biljetter sålda eftersom man har "gå-gratis-om-du-är-medlem" erbjudandet? Trist.
Likväl, ligg på alla polare att komma till Hovet!
Jag är så SATANS trött på detta väntande..ge mig match nu!!
Oskarshamn kommer alltså till Hovet med 2 raka segrar.
Dags för trendbrott.
Dags för trendbrott.

För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
Säger detsamma.. så jäkla tråkigt att vänta så länge!!
Allt är Malmöpolisens fel.
Hata malmö.
vilka är oskarshamn?
Hata malmö.
vilka är oskarshamn?
Absolut inte Malmöpolisens fel utan snarast Malmö FF som vägrade flytta sin hemmamatch mot oss till helgen eftersom det skulle innebära en ekonomisk förlust för dem. Malmö IF ville inte att matcherna skulle gå samtidigt för de var rädda att förlora publik vilket förde med sig att de valde att flytta matchen. Vad jag dock inte kan begripa är varför man inte tidigare lade matchen och spelade den "innan säsongen" startade officiellt?
Då hade vi dessutom ett outhärdligt uppehåll i allt fotbollsspelande vilket borde gjort suget efter annan lagidrott större än vanligt.
Då hade vi dessutom ett outhärdligt uppehåll i allt fotbollsspelande vilket borde gjort suget efter annan lagidrott större än vanligt.
- -daniel-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Sjukligt vad lång tid det har tagit sen premiären...känns fan som de här dagarna tar längre tid än hela försäsongen. Galet att man kan få abstinens efter det här. Helt obegripligt. 

Gillar inte de här långa uppehållen - det är ju flera under säsongen, jag tror inte att det gynnar grabbarna på isen heller även om dom kan träna ihop sig ytterligare.
Sämsta publiksiffran på många år på väg inför morgondagens match? Strax över 4000 sålda, och med tanke på hur billigt medlemmar kan gå så är det riktigt uselt. Hoppas försäljningen tar en rejäl fart idag.
- Daniel942
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Blir så lack på att DIF Hockey inte ens försöker.Salas skrev:Sämsta publiksiffran på många år på väg inför morgondagens match? Strax över 4000 sålda, och med tanke på hur billigt medlemmar kan gå så är det riktigt uselt. Hoppas försäljningen tar en rejäl fart idag.
DIF!
Om det blir en jäkligt låg publiksiffra i morgon så kanske de fattar och gör rätt till nästa gång. Men det är trist om det ska behöva vara så.Daniel942 skrev:Blir så lack på att DIF Hockey inte ens försöker.Salas skrev:Sämsta publiksiffran på många år på väg inför morgondagens match? Strax över 4000 sålda, och med tanke på hur billigt medlemmar kan gå så är det riktigt uselt. Hoppas försäljningen tar en rejäl fart idag.