Tippningstävling 13/14
Re: Tippningstävling 13/14
Jag har svårt för Djurgårdens jävla klocka (måljingeln ”klockan slår, klockan slår...”), den har satt sig i mitt huvud och ekar fortfarande.
Fredrik Söderström, Tränare Oskarshamn
Woho!! Delad ledning fö fan. 

-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Jag också, men jag minns inte vad jag fick poäng på. 

-
Skulle nog behövasHonken skrev:Blir snart en senil länk, så att man kan kontrollera sig själv.BOMBOM BOUCHARD skrev:Inlägget ovan är bästa på länge.
Vilken konversation.
Lägg till Edins fundering en bit ovan och vi kan nog börja fundera på att döpa om tråden till "Tippningstävling för särskilt senila Djurgårdare".
Personligen kvalificerar jag med lätthet då jag inte ens kom ihåg min egna e-mail adress.

Mailen är caps-känslig, det var det jag gjorde fel förra gången. Så kom ihåg att skriva allt EXAKT likadant som gången innan!KYLERKYLER skrev:Skulle nog behövasHonken skrev:Blir snart en senil länk, så att man kan kontrollera sig själv.BOMBOM BOUCHARD skrev:Inlägget ovan är bästa på länge.
Vilken konversation.
Lägg till Edins fundering en bit ovan och vi kan nog börja fundera på att döpa om tråden till "Tippningstävling för särskilt senila Djurgårdare".
Personligen kvalificerar jag med lätthet då jag inte ens kom ihåg min egna e-mail adress.får ju this name osv.. direkt när jag tippar nästa omgång. Ja ja, tippningen verkar ju reggas i alla fall. Om de nu kunde spela och göra rätt också
Är jag bannlyst från tävlingen eller? Mina resultat verkar inte ens ha noterats.
Vårt nuvarande lag skall vända skeppet.
BomBom Bouchard - förnedrad och hopplöst efter redan efter två omgångar, bara att kasta in handuken! 

För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
Mm, men jag kommer inte på var jag la den sist. Får börja med att bakspåra mig från duschen i morse.Edin skrev:BomBom Bouchard - förnedrad och hopplöst efter redan efter två omgångar, bara att kasta in handuken!
Få se nu. Steg 1, jag gick från badrummet till sovrummet.....
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
- -daniel-
Den här tråden levererar. På så många fler plan än matchtips.BOMBOM BOUCHARD skrev:Mm, men jag kommer inte på var jag la den sist. Får börja med att bakspåra mig från duschen i morse.Edin skrev:BomBom Bouchard - förnedrad och hopplöst efter redan efter två omgångar, bara att kasta in handuken!
Få se nu. Steg 1, jag gick från badrummet till sovrummet.....
Har du förlagt glasögonenMäklaren skrev:Är jag bannlyst från tävlingen eller? Mina resultat verkar inte ens ha noterats.

Jag ser dig i delad ledning, nick Nr. 8 i resultattabellen.
Jag har svårt för Djurgårdens jävla klocka (måljingeln ”klockan slår, klockan slår...”), den har satt sig i mitt huvud och ekar fortfarande.
Glöm inte att tippa!
Det är bra att du påminner senilklibben
Nya tippare kan hoppa med när som helst.
http://192.232.218.142/~xandja/score/

Nya tippare kan hoppa med när som helst.
http://192.232.218.142/~xandja/score/
- -daniel-
Tippa på vad?Kentta skrev:Glöm inte att tippa!

-
Hänger ändå på bra i toppen trots att det känns som att jag tippade bort mig helt och hållet i Fredags. Skickade just in vinnande raden men avslöjar inte någonting såhär dags. 

25/4-2025