Vi KRÄVER att Leksand tar sitt Ansvar !!
Re: Vi KRÄVER att Leksand tar sitt Ansvar !!
Knätofsarna har skramlat ihop ca 500 000. 9,480 milj kvar då till det akuta målet, måtte det aldrig ske 

- Bajen Leksingen
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
med 500k menar du 1125000 som pelaren visar på hemsidan, som uppdaterades igår, och du skrev idag :/.Ohddan skrev:Knätofsarna har skramlat ihop ca 500 000. 9,480 milj kvar då till det akuta målet, måtte det aldrig ske
var inne en sväng på erat forum och tittade. var visst inte något nytt inlägg. Lustigt att ni lägger mer krut på vårat forum än erat egnaOhddan skrev:Knätofsarna har skramlat ihop ca 500 000. 9,480 milj kvar då till det akuta målet, måtte det aldrig ske
Har ni inga fler skolor att lägga ner?Bajen Leksingen skrev:med 500k menar du 1125000 som pelaren visar på hemsidan, som uppdaterades igår, och du skrev idag :/.Ohddan skrev:Knätofsarna har skramlat ihop ca 500 000. 9,480 milj kvar då till det akuta målet, måtte det aldrig ske
Vidriga Leksand.
Alltså, vad gör du ens här?Bajen Leksingen skrev:med 500k menar du 1125000 som pelaren visar på hemsidan, som uppdaterades igår, och du skrev idag :/.Ohddan skrev:Knätofsarna har skramlat ihop ca 500 000. 9,480 milj kvar då till det akuta målet, måtte det aldrig ske
Ohddan utgick ju utan tvekan på artikeln som publicerades i Sportbladet, inte från eran hemsida. Det är ju inte direkt något man gärna besöker, minst sagt..

- Bajen Leksingen
Hälsar på er mina djurgårdsvänner och hockeyälskare. Har man ett hockey intresse så besöker man gärna fiendernas hemsidor för att se vad som händer.Stentuff skrev:Alltså, vad gör du ens här?Bajen Leksingen skrev:med 500k menar du 1125000 som pelaren visar på hemsidan, som uppdaterades igår, och du skrev idag :/.Ohddan skrev:Knätofsarna har skramlat ihop ca 500 000. 9,480 milj kvar då till det akuta målet, måtte det aldrig ske
Ohddan utgick ju utan tvekan på artikeln som publicerades i Sportbladet, inte från eran hemsida. Det är ju inte direkt något man gärna besöker, minst sagt..
- Daniel942
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Sär skrivning är en sjuk dom.Bajen Leksingen skrev:Hälsar på er mina djurgårdsvänner och hockeyälskare. Har man ett hockey intresse så besöker man gärna fiendernas hemsidor för att se vad som händer.Stentuff skrev:Alltså, vad gör du ens här?Bajen Leksingen skrev:med 500k menar du 1125000 som pelaren visar på hemsidan, som uppdaterades igår, och du skrev idag :/.Ohddan skrev:Knätofsarna har skramlat ihop ca 500 000. 9,480 milj kvar då till det akuta målet, måtte det aldrig ske
DIF!
HahahahaDaniel942 skrev:Sär skrivning är en sjuk dom.Bajen Leksingen skrev:Hälsar på er mina djurgårdsvänner och hockeyälskare. Har man ett hockey intresse så besöker man gärna fiendernas hemsidor för att se vad som händer.Stentuff skrev:Alltså, vad gör du ens här?Bajen Leksingen skrev:med 500k menar du 1125000 som pelaren visar på hemsidan, som uppdaterades igår, och du skrev idag :/.Ohddan skrev:Knätofsarna har skramlat ihop ca 500 000. 9,480 milj kvar då till det akuta målet, måtte det aldrig ske
Vi är bara på besök i Allsvenskan och som den goda gäst vi är stannar vi inte längre än nödvändigt - Aggie_66
- Bajen Leksingen
Berätta gärna lite mer om ditt hat till särskrivning, vad det är som gör dig så rosen rasande att du blir helt röd i ansiktet ochatt blodet kokar när du ser särskrivningar i en fullt förståelig mening? Du verkar juvara en riktig språkpolis så när du hör folk uttalar ord fel på stan så ger du dom en ordentlig ut skällning och berättar hur dumma i huvudet dom är, antar jag. (alla särskrivningar gjorde jag medvetet, eller gjorde jag?)
rosen-rasande
Vi är bara på besök i Allsvenskan och som den goda gäst vi är stannar vi inte längre än nödvändigt - Aggie_66
Bestäm dig, vänner eller fiender. Du kanske rentav är bi polär?Bajen Leksingen skrev:Hälsar på er mina djurgårdsvänner och hockeyälskare. Har man ett hockey intresse så besöker man gärna fiendernas hemsidor för att se vad som händer.Stentuff skrev:Alltså, vad gör du ens här?Bajen Leksingen skrev:med 500k menar du 1125000 som pelaren visar på hemsidan, som uppdaterades igår, och du skrev idag :/.Ohddan skrev:Knätofsarna har skramlat ihop ca 500 000. 9,480 milj kvar då till det akuta målet, måtte det aldrig ske

Träffade en svart hårig sjuk sköterska efter att ha blivit biten av en gift orm igår. Ringen satt på svansen.
Du vet väl att platsen i hjärnan som utsöndrar kärlek respektive hat sitter precis brevid varandraJohanPez skrev:
Bestäm dig, vänner eller fiender. Du kanske rentav är bi polär?
Träffade en svart hårig sjuk sköterska efter att ha blivit biten av en gift orm igår. Ringen satt på svansen.

Nu vänder jag mig direkt till knätofsen: Jesus karl, du kan inte haft/ha det lätt i skolan? Bajare blir mobbade, smygpundar och slutar som socialfall. Leksingar har inga skolor att gå i längre... Herregud vet inte om jag vill avlusa dig eller ge dig en kram!
Är det bara för mig som det är uppenbart att killen skojar med er?
Född till sportchef.
Haha, ganska uppenbart ja.. "Bajen Leksingen"android skrev:Är det bara för mig som det är uppenbart att killen skojar med er?
Det finns ingen större Djurgårdare än Marcus Nilson - Wikegård
Victory is sweetest when you've known defeat.