Ja, det var ett till som användaren verkar ha tagit bort själv.Jepe skrev:Aha kanske jag som är trött i natttmössan tyckte det var fler inlägg här innan.SirDIFalot skrev:Jag har inte tagit bort något i alla fall.Jepe skrev:Har mod tagit bort inlägg här eller har användaren själv plockat bort inlägg?
Frågestund med Otto!
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Re: Frågestund med Otto!
Expert.
- Lakrisal
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Mitt inlägg? Står för det jag sa men känns fel tråd att ta det i och bidrog inte med något till diskussionen så jag valde att plocka bort det. Inget mer med det :)
Det var meningen, men har inte fått tag i Otto och så har jag varit upptagen. Gör ett nytt försök idag. Har ett gäng frågor nu, tack ska ni ha!DIF#1 skrev:Skulle inte svaren komma upp igår? (är inte meningen att låta dryg eller nåt, undrade bara eftersom du skrev det)
Rött för blodet genom hjärta och ven,
Gult för solens värmande sken,
Blått för himmel, regn och hav,
STOCKHOLMS STOLTHET VÅRAT LAG!
Tack för de rara orden Daniel. Vi är nog 6 eller 7 stycken som har tillgång till det kontot fortfarande, kanske inte optimalt, men ändå.Daniel942 skrev:Visar att de som har hand om detta (cCat & co) inte har alla hästar i stallet. Pinsamt att gå ut på ett opersonligt twitterkonto och skriva så mot någon.SirDIFalot skrev:Rädda Otto ?@RaddaOtto
@Hejbnder @linusflood @JoeLills Joel skrek högst mot Otto och kampanjen. Han tycker nog fortfarande Otto är kass och inte hör hemma i #DIF
--
Och @RaddaOtto skämmer ut sig på twitter. Bara för att man var tveksam till initiativet betyder väl inte att man hoppas att Otto ska vara dålig.
Pajaserier. Barnsligt. Skärpning. Lägg ner.
Jag kan bara stå för mig själv och säga att det inte är jag som skickat ut dessa twittrar.
Om vi nu ska dra upp det så kan det vara ganska mogen nivå av dig också SirDIFalot.SirDIFalot skrev:https://twitter.com/RaddaOtto/status/271701948565176321
Alla inläggen.
Moget av cCat och Andy att gömma sig bakom helt anonyma konton också.

Se tidigare inlägg ovan gällande twitter.
Skärp er och sluta twittra om skit på konton som inte är ditt personliga. Klart! :>
- -daniel-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Allvarligt nu, det var bland det mest patetiska jag någonsin läst...SirDIFalot skrev:Rädda Otto ?@RaddaOtto
@Hejbnder @linusflood @JoeLills Joel skrek högst mot Otto och kampanjen. Han tycker nog fortfarande Otto är kass och inte hör hemma i #DIF
--
.
Är det någon här som dom syftar på?-daniel- skrev:Allvarligt nu, det var bland det mest patetiska jag någonsin läst...SirDIFalot skrev:Rädda Otto ?@RaddaOtto
--
.
Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel
Ja, varför i helvete twittrar man något sånt? Ingen skulle neka att Otto varit en av våra bästa spelare. Fy fan, skärpning från Rädda Otto-kontot. Det är ändå relativt "officiellt", ser sjukt dåligt ut.-daniel- skrev:Allvarligt nu, det var bland det mest patetiska jag någonsin läst...SirDIFalot skrev:Rädda Otto ?@RaddaOtto
--
.
Raderat, (tror jag)..Sjöwall skrev:Ja, varför i helvete twittrar man något sånt? Ingen skulle neka att Otto varit en av våra bästa spelare. Fy fan, skärpning från Rädda Otto-kontot. Det är ändå relativt "officiellt", ser sjukt dåligt ut.-daniel- skrev:Allvarligt nu, det var bland det mest patetiska jag någonsin läst...SirDIFalot skrev:Rädda Otto ?@RaddaOtto
--
.
Frågestund med Otto!
Jag kan bara säga att jag är oskyldig, även om jag har tillgång till kontot.
It's easier to be an asshole to words than to people
Sv: Frågestund med Otto!
Fan vad det blåser på sjön. Måste alla vara så arga hela tiden? Jag tex har ingen tillgång till twitterkontot i fråga och tycker man ska undvika sandlåda så långt som det är möjligt. Spelar ingen roll nu vem eller vilka som var emot kampanjen - huvudsaken är att vi fick med Otto.
Jag är inte speciellt imponerad av de som passar på att sparka åt cCat och hans ansträngningar så fort tillfälle ges. Gör något positivt istället. Sitt ner i båten. Var justa mot varandra.
God natt
Jag är inte speciellt imponerad av de som passar på att sparka åt cCat och hans ansträngningar så fort tillfälle ges. Gör något positivt istället. Sitt ner i båten. Var justa mot varandra.
God natt
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
- Jim Morrison
Re: Sv: Frågestund med Otto!
Tycker du verkligen att det är det som har pågått i den här tråden dom senaste inläggen? Verkligen?Magnutz skrev:Fan vad det blåser på sjön. Måste alla vara så arga hela tiden? Jag tex har ingen tillgång till twitterkontot i fråga och tycker man ska undvika sandlåda så långt som det är möjligt. Spelar ingen roll nu vem eller vilka som var emot kampanjen - huvudsaken är att vi fick med Otto.
God natt
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Sv: Re: Sv: Frågestund med Otto!
Ja. Det tycker jag. Vissa här är jävligt snabba att hoppa på tåget när någon får skit och då ofta utan att ens riktigt veta vad som försiggår. Så är det.Jim Morrison skrev:Tycker du verkligen att det är det som har pågått i den här tråden dom senaste inläggen? Verkligen?Magnutz skrev:Fan vad det blåser på sjön. Måste alla vara så arga hela tiden? Jag tex har ingen tillgång till twitterkontot i fråga och tycker man ska undvika sandlåda så långt som det är möjligt. Spelar ingen roll nu vem eller vilka som var emot kampanjen - huvudsaken är att vi fick med Otto.
God natt
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Inte särkilt smart gjort av twitterkontot ifråga, men det är ju inga mediatränade herrar som står bakom direkt och man får ju räkna med floskler.
Av vilken anledning behöver alla inläggskåta personer gå in här och visa att dom tycker det är löjligt? Somliga fördästod det när citaten redovisades och behöver inte två sidor med anklaganden för att fatta att de var korkat
Edit: samtidigt så är vi här för att ventilera så va fan... Blir bara lite mycket ältande ibland
Av vilken anledning behöver alla inläggskåta personer gå in här och visa att dom tycker det är löjligt? Somliga fördästod det när citaten redovisades och behöver inte två sidor med anklaganden för att fatta att de var korkat
Edit: samtidigt så är vi här för att ventilera så va fan... Blir bara lite mycket ältande ibland