Frågestund med Otto!

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
Användarvisningsbild
SirDIFalot
Säsongskort: Ja

Re: Frågestund med Otto!

Inlägg av SirDIFalot »

Jepe skrev:
SirDIFalot skrev:
Jepe skrev:Har mod tagit bort inlägg här eller har användaren själv plockat bort inlägg?
Jag har inte tagit bort något i alla fall.
Aha kanske jag som är trött i natttmössan tyckte det var fler inlägg här innan. :)
Ja, det var ett till som användaren verkar ha tagit bort själv.
Expert.
Användarvisningsbild
Lakrisal
Medlem: Ja, vanlig medlem

Inlägg av Lakrisal »

Mitt inlägg? Står för det jag sa men känns fel tråd att ta det i och bidrog inte med något till diskussionen så jag valde att plocka bort det. Inget mer med det :)
Användarvisningsbild
cCat

Inlägg av cCat »

DIF#1 skrev:Skulle inte svaren komma upp igår? (är inte meningen att låta dryg eller nåt, undrade bara eftersom du skrev det) :P
Det var meningen, men har inte fått tag i Otto och så har jag varit upptagen. Gör ett nytt försök idag. Har ett gäng frågor nu, tack ska ni ha!
Rött för blodet genom hjärta och ven,
Gult för solens värmande sken,
Blått för himmel, regn och hav,
STOCKHOLMS STOLTHET VÅRAT LAG!
Användarvisningsbild
cCat

Inlägg av cCat »

Daniel942 skrev:
SirDIFalot skrev:Rädda Otto ?@RaddaOtto
@Hejbnder @linusflood @JoeLills Joel skrek högst mot Otto och kampanjen. Han tycker nog fortfarande Otto är kass och inte hör hemma i #DIF

--

Och @RaddaOtto skämmer ut sig på twitter. Bara för att man var tveksam till initiativet betyder väl inte att man hoppas att Otto ska vara dålig.

Pajaserier. Barnsligt. Skärpning. Lägg ner.
Visar att de som har hand om detta (cCat & co) inte har alla hästar i stallet. Pinsamt att gå ut på ett opersonligt twitterkonto och skriva så mot någon.
Tack för de rara orden Daniel. Vi är nog 6 eller 7 stycken som har tillgång till det kontot fortfarande, kanske inte optimalt, men ändå.
Jag kan bara stå för mig själv och säga att det inte är jag som skickat ut dessa twittrar.
Användarvisningsbild
cCat

Inlägg av cCat »

SirDIFalot skrev:https://twitter.com/RaddaOtto/status/271701948565176321
Alla inläggen.

Moget av cCat och Andy att gömma sig bakom helt anonyma konton också.
Om vi nu ska dra upp det så kan det vara ganska mogen nivå av dig också SirDIFalot. ;)
Se tidigare inlägg ovan gällande twitter.
Användarvisningsbild
Enbom

Inlägg av Enbom »

Skärp er och sluta twittra om skit på konton som inte är ditt personliga. Klart! :>
Användarvisningsbild
-daniel-

Inlägg av -daniel- »

@Hejbnder @linusflood @JoeLills Joel skrek högst mot Otto och kampanjen. Han tycker nog fortfarande Otto är kass och inte hör hemma i #DIF

--

.
Allvarligt nu, det var bland det mest patetiska jag någonsin läst...
sensei
Kontakt:

Inlägg av sensei »

-daniel- skrev:

--

.
Är det någon här som dom syftar på?
Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel
Användarvisningsbild
Sjöwall

Inlägg av Sjöwall »

-daniel- skrev:

--

.
Ja, varför i helvete twittrar man något sånt? Ingen skulle neka att Otto varit en av våra bästa spelare. Fy fan, skärpning från Rädda Otto-kontot. Det är ändå relativt "officiellt", ser sjukt dåligt ut.
Användarvisningsbild
cCat

Inlägg av cCat »

Sjöwall skrev:
-daniel- skrev:

--

.
Ja, varför i helvete twittrar man något sånt? Ingen skulle neka att Otto varit en av våra bästa spelare. Fy fan, skärpning från Rädda Otto-kontot. Det är ändå relativt "officiellt", ser sjukt dåligt ut.
Raderat, (tror jag)..
Användarvisningsbild
Rojk

Frågestund med Otto!

Inlägg av Rojk »

Jag kan bara säga att jag är oskyldig, även om jag har tillgång till kontot.
It's easier to be an asshole to words than to people
Magnutz

Sv: Frågestund med Otto!

Inlägg av Magnutz »

Fan vad det blåser på sjön. Måste alla vara så arga hela tiden? Jag tex har ingen tillgång till twitterkontot i fråga och tycker man ska undvika sandlåda så långt som det är möjligt. Spelar ingen roll nu vem eller vilka som var emot kampanjen - huvudsaken är att vi fick med Otto.

Jag är inte speciellt imponerad av de som passar på att sparka åt cCat och hans ansträngningar så fort tillfälle ges. Gör något positivt istället. Sitt ner i båten. Var justa mot varandra.

God natt
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Användarvisningsbild
Jim Morrison

Re: Sv: Frågestund med Otto!

Inlägg av Jim Morrison »

Magnutz skrev:Fan vad det blåser på sjön. Måste alla vara så arga hela tiden? Jag tex har ingen tillgång till twitterkontot i fråga och tycker man ska undvika sandlåda så långt som det är möjligt. Spelar ingen roll nu vem eller vilka som var emot kampanjen - huvudsaken är att vi fick med Otto.

Jag är inte speciellt imponerad av de som passar på att sparka åt cCat och hans ansträngningar så fort tillfälle ges. Gör något positivt istället. Sitt ner i båten. Var justa mot varandra.

God natt
Tycker du verkligen att det är det som har pågått i den här tråden dom senaste inläggen? Verkligen?
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Magnutz

Sv: Re: Sv: Frågestund med Otto!

Inlägg av Magnutz »

Jim Morrison skrev:
Magnutz skrev:Fan vad det blåser på sjön. Måste alla vara så arga hela tiden? Jag tex har ingen tillgång till twitterkontot i fråga och tycker man ska undvika sandlåda så långt som det är möjligt. Spelar ingen roll nu vem eller vilka som var emot kampanjen - huvudsaken är att vi fick med Otto.

God natt
Tycker du verkligen att det är det som har pågått i den här tråden dom senaste inläggen? Verkligen?
Ja. Det tycker jag. Vissa här är jävligt snabba att hoppa på tåget när någon får skit och då ofta utan att ens riktigt veta vad som försiggår. Så är det.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Användarvisningsbild
Ohddan

Inlägg av Ohddan »

Inte särkilt smart gjort av twitterkontot ifråga, men det är ju inga mediatränade herrar som står bakom direkt och man får ju räkna med floskler.

Av vilken anledning behöver alla inläggskåta personer gå in här och visa att dom tycker det är löjligt? Somliga fördästod det när citaten redovisades och behöver inte två sidor med anklaganden för att fatta att de var korkat

Edit: samtidigt så är vi här för att ventilera så va fan... Blir bara lite mycket ältande ibland :-)
Skriv svar