Leksands IF - Djurgårdens IF 5/10 2012
- Nummer19
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Re: Leksands IF - Djurgårdens IF 5/10 2012
Tror att vi vinner den här matchen, trots att ingenting talar för det. Men det känns som om att det måste lossna snart. Förhoppningsvis ikväll.
Tips: 1-2
Målskyttar: Johner, Åberg.
Linkan assisterar X2.
Tips: 1-2
Målskyttar: Johner, Åberg.
Linkan assisterar X2.
"Play for the name on the front of the shirt, and they'll remember the name on the back." - Tony Adams
- minalman
Jag tänkte att masarna skjutit armarna fulla av mjölksyra och en iskall, stel dalamålis.lajjnus skrev:Djurgården Hockey, vinna på straffar? Nä, nu får du nog tänka om..minalman skrev:Bästa strategin i nuläget:
Fem man plus målis täcker skott i 65 minuter. Slå till icing! Sedan vinner vi på straffar. Två poäng!
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
-
Grillchips, lökdipp, ostbågar, pilsner, läsk och tre förhoppningsfulla DIF:are bänkar sig i soffan ikväll för att se DIF äntligen vinna igen.
Djurgården vinner med 3-1. Hoppas att Ljung trycker dit ett par baljor.
Nu måste brunkarlirarna (typ Hank) visa att de vill tackla. Uppspelen måste börja fungera bättre än mot BIK.
Nu måste brunkarlirarna (typ Hank) visa att de vill tackla. Uppspelen måste börja fungera bättre än mot BIK.
KYLERKYLER skrev:Grillchips, lökdipp, ostbågar, pilsner, läsk och tre förhoppningsfulla DIF:are bänkar sig i soffan ikväll för att se DIF äntligen vinna igen.
Låter gött. Ska själv in och köpa lite "medicin"

Vi vinner med 3-1. För eller senare måste det lossna
- Daniel08
- Medlem: Ja, ständig medlem
Jag hoppas på en fysisk och tight match. Vill se Ölvestad och Murray ge lektioner i hur man krossar dalmasar mot sargen. Viktigt att vi gör det första målet, håller hög press hela matchen och spelar enkelt! Tror på 3-2 till DIF Johner, Tim och Honken gör våra mål.
Ständig medlem säsongen DIF åkte ner i allsvenskan.
Spelar vi i blå tröjor idag vinner vi.
Honken inte med idag. Är han skadad?
Jimpa måste börja plocka hockey-raggare nu - det är så han måste spela. Han är ingen jä*la Joe Labero-magiker med klubba och puck. Jimpa är Juggernaut för satan! Han måste smälla på, annars är han inte den Jimpa vi känner och älskar.

Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Jag bänkar mig med en flaska JD och några lugnande pillerKYLERKYLER skrev:Grillchips, lökdipp, ostbågar, pilsner, läsk och tre förhoppningsfulla DIF:are bänkar sig i soffan ikväll för att se DIF äntligen vinna igen.

Vet ej, men Blomstrand lirar.Roppan skrev:Honken inte med idag. Är han skadad?
Blir en svår match, men allt kan hända och Leksand har ibland svårt att palla trycket i "stora" matcher.
- zetterberg_88
Äntligen kör Challe Ludvig från start.
Haha lätt match, 1-3.
Landeskog har gjort Gustafsson lycklig så han nätar i PP 1-0 sen gör Johner 2-0 leksand gör 2-1 på en tavla av chet. Murray passar till Åberg som gör 3-1 sent i matchen. Pang!
Landeskog har gjort Gustafsson lycklig så han nätar i PP 1-0 sen gör Johner 2-0 leksand gör 2-1 på en tavla av chet. Murray passar till Åberg som gör 3-1 sent i matchen. Pang!
Vi är bara på besök i Allsvenskan och som den goda gäst vi är stannar vi inte längre än nödvändigt - Aggie_66
Blomstrand spelar, däremot tycker jag att det är märkligt att Honken plockats bort. En av få som spelar rejält i 60 min. Sen kanske inte han är någon superlirare, men man får det man vill ha ut av honom.
Sv: Re: Leksands IF - Djurgårdens IF 5/10 2012
Det började bra sen sa du att Åberg gör mål och då sprack det tyvärrChallen skrev:Haha lätt match, 1-3.

Skickat från min HTC Desire HD A9191 via Tapatalk 2