Förutom den utmärkta insatsen så måste vi också ge extrapoäng för "incidenten" med örebros #20-- jäklar vad bråttom han fick till båset när Murray gled fram och hade invändningar..Pogue Mahone skrev:Douglas var riktigt bra igår, Jag kommer på mig själv i ett visst lugn när Douglas är på isen. för jäkla skönt.
Välkommen hem Douglas Murray!
Re: Välkommen hem Douglas Murray!
Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel
Finns det ingen som kan ladda upp tacklingen på youtube eller dylikt? Går ju inte att hitta någonstans..sensei skrev:Förutom den utmärkta insatsen så måste vi också ge extrapoäng för "incidenten" med örebros #20-- jäklar vad bråttom han fick till båset när Murray gled fram och hade invändningar..Pogue Mahone skrev:Douglas var riktigt bra igår, Jag kommer på mig själv i ett visst lugn när Douglas är på isen. för jäkla skönt.
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
http://www.youtube.com/watch?v=olHiBD7Vg2Ulajjnus skrev:Finns det ingen som kan ladda upp tacklingen på youtube eller dylikt? Går ju inte att hitta någonstans..sensei skrev:Förutom den utmärkta insatsen så måste vi också ge extrapoäng för "incidenten" med örebros #20-- jäklar vad bråttom han fick till båset när Murray gled fram och hade invändningar..Pogue Mahone skrev:Douglas var riktigt bra igår, Jag kommer på mig själv i ett visst lugn när Douglas är på isen. för jäkla skönt.
Expert.
Bra där!SirDIFalot skrev:http://www.youtube.com/watch?v=olHiBD7Vg2Ulajjnus skrev:Finns det ingen som kan ladda upp tacklingen på youtube eller dylikt? Går ju inte att hitta någonstans..sensei skrev:Förutom den utmärkta insatsen så måste vi också ge extrapoäng för "incidenten" med örebros #20-- jäklar vad bråttom han fick till båset när Murray gled fram och hade invändningar..Pogue Mahone skrev:Douglas var riktigt bra igår, Jag kommer på mig själv i ett visst lugn när Douglas är på isen. för jäkla skönt.
Det där måste gjort ont, haha. Skön respons från publik ocksåSirDIFalot skrev:http://www.youtube.com/watch?v=olHiBD7Vg2Ulajjnus skrev:Finns det ingen som kan ladda upp tacklingen på youtube eller dylikt? Går ju inte att hitta någonstans..sensei skrev:Förutom den utmärkta insatsen så måste vi också ge extrapoäng för "incidenten" med örebros #20-- jäklar vad bråttom han fick till båset när Murray gled fram och hade invändningar..Pogue Mahone skrev:Douglas var riktigt bra igår, Jag kommer på mig själv i ett visst lugn när Douglas är på isen. för jäkla skönt.
Haha kunde lika gärna varit mål om man endast går på publikens respons. Mer sånt Murray!wolsey100 skrev:Det där måste gjort ont, haha. Skön respons från publik ocksåSirDIFalot skrev:http://www.youtube.com/watch?v=olHiBD7Vg2Ulajjnus skrev:Finns det ingen som kan ladda upp tacklingen på youtube eller dylikt? Går ju inte att hitta någonstans..sensei skrev:Förutom den utmärkta insatsen så måste vi också ge extrapoäng för "incidenten" med örebros #20-- jäklar vad bråttom han fick till båset när Murray gled fram och hade invändningar..Pogue Mahone skrev:Douglas var riktigt bra igår, Jag kommer på mig själv i ett visst lugn när Douglas är på isen. för jäkla skönt.
Underbart Murray! Nästa steg blir att tackla sönder Viktor Fasth!SirDIFalot skrev:http://www.youtube.com/watch?v=olHiBD7Vg2U
Så otroligt skönt att se #13 i Örebro pissignödigt kolla efter domaren när Dogge åker fram och säter en högernäve i bröstet på honom och säger några väl valda ord efter en bentackling. Haha!
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Något av de konstigare målen jag någonsin sett. Glida över hela banan i typ ½km/h och dunka den i sargen sen ta egen retur. Riktigt snyggt men det känns lite junismål.Rocky3000 skrev:Grattis "Dogge" till första målet!Riktigt snyggt!

25/4-2025
Haha dem vågade väl inte ta den av hanförevigtdjurgården skrev:Något av de konstigare målen jag någonsin sett. Glida över hela banan i typ ½km/h och dunka den i sargen sen ta egen retur. Riktigt snyggt men det känns lite junismål.Rocky3000 skrev:Grattis "Dogge" till första målet!Riktigt snyggt!

Välkommen hem Douglas Murray!
Om man spelar upp Murrays mål på tv och sätter speed på x100 så ser det nästan ut som Hagelin speed på Murray... 

2014-04-07, vad hände?
Ha ha kvällens bästa!Jepe skrev:Om man spelar upp Murrays mål på tv och sätter speed på x100 så ser det nästan ut som Hagelin speed på Murray...
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Tack för allt Dogge! Du kommer bli saknad
- SirDIFalot

Murray lämnar DIF
Det känns skummare och skummare med argumentet "om lockouten vara hela säsongen så får vi NHL-spelarna hela året", ingen verkar ju kunna stanna här på grund av skattereglerna.
Expert.