Öppen träning

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.

Kommer du?

Omröstningen slutade 2012-08-10 15:37:30

Ja
12
32%
Nej
25
68%

Antal röster: 37

Användarvisningsbild
Jitenu
Säsongskort: Ja

Re: Öppen träning

Inlägg av Jitenu »

FredrikH skrev: edit. Vissa skribenter här inne hetsar hela tiden om hur het hockeyn är just nu och hur mycket engagemang det finns kring det. Många, bland annat mig, hävdar motsatsen. Motbevisa mig genom att ändra på den situation som råder i dagsläget? :)
Du och dina gelikar verkar ju mest njuta av att detta ointresse bland er existerar.
Jag kan bara tala för mig själv och mina närmaste bänkgrannar, vi är tokladdade.

Att ni avstår hockeyn får stå för er, jag förstår det inte.
Och jag hoppas att ni inte dyker upp igen om ett par år, OM ni anser att skadan är reparerad.
Användarvisningsbild
SirDIFalot

Inlägg av SirDIFalot »

Men herregud vad vissa blir sura bara för att någon försöker spräcka bubblan som några lever i här inne och säger att det finns Djurgårdare som inte hänger på det här forumet som inte är taggade alls och att det är något vi måste jobba på att lösa. Istället för att låtsas att saker och ting är fantastiska i Djurgårdsfamiljen just nu är det väl bättre att se realistiskt på situationen? Tokhybrisen kan något lag norr om stan syssla med.
Expert.
Användarvisningsbild
-daniel-
Medlem: Ja, vanlig medlem

Inlägg av -daniel- »

SirDIFalot skrev:Men herregud vad vissa blir sura bara för att någon försöker spräcka bubblan som några lever i här inne och säger att det finns Djurgårdare som inte hänger på det här forumet som inte är taggade alls och att det är något vi måste jobba på att lösa. Istället för att låtsas att saker och ting är fantastiska i Djurgårdsfamiljen just nu är det väl bättre att se realistiskt på situationen? Tokhybrisen kan något lag norr om stan syssla med.
Tyvärr finns det ju inte så mycket för oss alla att göra, även om det verkligen känns som det hela i praktiken är det viktigaste inför den kommande säsongen för oss supporters. Bara att hoppas att dialogen mellan JK och DIF kan lätta något, väntar spänt på uppdateringen på Järnkaminernas hemsida som verkar komma under veckan...

Uppenbart är i varje fall att vissa (hur många återstår att se) inom JK-led bojkottar hockeyn helt tills säk-frågorna lösts fullt ut. Dvs tills dess att Törsleff (stavning?) & co är helt avskrivna.
Skriv svar