VM 2012
Re: VM 2012
Vad fan är detta för pajas domare? Nivån är ju skrattretande.
Den var ju helt korrekt enligt Boorkwarrant skrev:Domarna i matchen vill verkligen stå i strålkastarljuset. Utvisningen på Zetterberg var horribel

Boork är ute och cyklar som vanligtGode skrev:Den var ju helt korrekt enligt Boorkwarrant skrev:Domarna i matchen vill verkligen stå i strålkastarljuset. Utvisningen på Zetterberg var horribel
Reklam, två zebror med noll känsla för spelet, en evigt gnällande gubbjävel, flertalet tomma stolar och än en gång reklam.
Välkommen till Hockey-VM.
En väldigt bra sammanfattning må jag säga. Kom hem och var relativt taggad på att se matchen. Det förstördes ganska omgående av informationen om att det är två jävla reklampauser och vår allas kära boork.Struten skrev:Reklam, två zebror med noll känsla för spelet, en evigt gnällande gubbjävel, flertalet tomma stolar och än en gång reklam.
Bara jag som saknar Wikegård & Chris härenstam, samt renberg och marie? SVTs VM var grymma, utan reklamer osv.
VM 2012
Lasse, Wikegård, Krüger gör mål och Fasth släpper in mål. Lite positivt finns det ändåGode skrev:En väldigt bra sammanfattning må jag säga. Kom hem och var relativt taggad på att se matchen. Det förstördes ganska omgående av informationen om att det är två jävla reklampauser och vår allas kära boork.Struten skrev:Reklam, två zebror med noll känsla för spelet, en evigt gnällande gubbjävel, flertalet tomma stolar och än en gång reklam.

Sv: VM 2012
Jävla skäms-VM.. jag kräks på tv4...
Skickat från min HTC Sensation Z710e via Tapatalk 2
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Jo absolut finns givetvis ljuspunkter när man tittar på matchen. men är bara så synd med alla pauser.JohanPez skrev:Lasse, Wikegård, Krüger gör mål och Fasth släpper in mål. Lite positivt finns det ändåGode skrev:En väldigt bra sammanfattning må jag säga. Kom hem och var relativt taggad på att se matchen. Det förstördes ganska omgående av informationen om att det är två jävla reklampauser och vår allas kära boork.Struten skrev:Reklam, två zebror med noll känsla för spelet, en evigt gnällande gubbjävel, flertalet tomma stolar och än en gång reklam.
bra spelsekvens nu förresten
Sv: VM 2012
Har bytt kanal. Fredagen räddad.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.