Bra ide' - måste haussa inför premiären.Venom skrev:Hoppas det blir en kickoff inför säsongen också!
Säsongskort men ingen kompis? Se här!
- Tessan
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Re: Säsongskort men ingen kompis? Se här!
Har i alla fall bokat en plats på A11!
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Jag råkade nog skriva detta i fel tråd, men till er alla detta är vad jag tycker.
Detta som ni håller på med är fan bland det finaste jag varit med om.
Det visar att ett sånt här forum verkligen kan skapa vänner.
Ni har ju snart skapat en miniklack som Djurgården kan glädjas över en hel säsong.
Tyvärr har jag inga möjligheter att vara med på det fina som ni skapar, men jävlar vad underbara diskussioner jag kommer att missa.
För att vara med på en sådan här grej så måste man ha ett enormt Djurgårdshjärta och vilja klubbens bästa.
Tror att Djurgården skulle behöva sätta en bandspelare hos er när ni är samlade, det kommer säkerligen komma många sköna idéer från den sidan.
Personligen tycker jag det är minst lika roligt o gå in på denna sida, för att se hur många ni har blivit, som att gå in på silly o se snacket där.
LYCKA TILL hoppas att ni blir många sköna individer.
MVH en som gråter blod för att han inte kan närvara.
Detta som ni håller på med är fan bland det finaste jag varit med om.
Det visar att ett sånt här forum verkligen kan skapa vänner.
Ni har ju snart skapat en miniklack som Djurgården kan glädjas över en hel säsong.
Tyvärr har jag inga möjligheter att vara med på det fina som ni skapar, men jävlar vad underbara diskussioner jag kommer att missa.
För att vara med på en sådan här grej så måste man ha ett enormt Djurgårdshjärta och vilja klubbens bästa.
Tror att Djurgården skulle behöva sätta en bandspelare hos er när ni är samlade, det kommer säkerligen komma många sköna idéer från den sidan.
Personligen tycker jag det är minst lika roligt o gå in på denna sida, för att se hur många ni har blivit, som att gå in på silly o se snacket där.
LYCKA TILL hoppas att ni blir många sköna individer.
MVH en som gråter blod för att han inte kan närvara.
Härligt Emilin, givetvis är du välkommen för allmänt surr, innan, under och efter match!
Jag har nu sammanställt en lista och vi är alltså uppe i tio personer. Jag saknar namn på några och har PM:at dessa så att jag kan maila Traav så snart som möjligt.
Vi är alltså:
JohanPez
Pulverapa
Farsta & Cobran
Metal Machine
Sjöwall
Venom
Tessan
Seppuko +1
Tapout1891
Om någon utav er inte längre kan delta, återkom så snart som möjligt så försöker vi lösa det.
Jag har nu sammanställt en lista och vi är alltså uppe i tio personer. Jag saknar namn på några och har PM:at dessa så att jag kan maila Traav så snart som möjligt.
Vi är alltså:
JohanPez
Pulverapa
Farsta & Cobran
Metal Machine
Sjöwall
Venom
Tessan
Seppuko +1
Tapout1891
Om någon utav er inte längre kan delta, återkom så snart som möjligt så försöker vi lösa det.
Sv: Säsongskort men ingen kompis? Se här!
Var inte farsta ett "troll"?
Missat det, okej då 'var de bara nio'pulverapa skrev:Var inte farsta ett "troll"?
Nio Djurgårdare diskuterade i en liten forumtråd
"En var ett trollJohanPez skrev:Missat det, okej då 'var de bara nio'pulverapa skrev:Var inte farsta ett "troll"?
Nio Djurgårdare diskuterade i en liten forumtråd
Så var det bara åtta Djurgårdare kvar..."
Skämt åsido. Jag har bokat Aktiv sittplats. Skrev på önskad plats "forumgänget". är inte helt i hamn där... har sambo med laserögon och dubbelpipigt 12"...
Sv: Säsongskort men ingen kompis? Se här!
Vi kör A11. Betalar man nu direkt eller? Borde väl vara så och så håller JohanPez koll på listan. 

Re: Sv: Säsongskort men ingen kompis? Se här!
betalar gör man väl när det är klart med platser etc? Inbetaltningskort/mail borde komma. Kanske har kommit till vissa av er..pulverapa skrev:Vi kör A11. Betalar man nu direkt eller? Borde väl vara så och så håller JohanPez koll på listan.

Jag har bokat på Aktiv Sittplats. Får maila och ändra.
- Tapout1891
- Kontakt:
prova pm:a JohanPez18DIF91 skrev:Har tåget gått helt nu förresten? :O
borde inte vara omöjligt då vi andra inte har fått svar om platserna ännu.
"A fast body-contact game played by men with clubs in their hands and knives laced to their feet.” - Paul Gallico
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
härligt att se att ni som gått på matcher själva innan nu kommer ha några att hänga med innan under och efter. Själv har hela familjen och bästa polarnas familjer alltid varit på stadion och hovet så har svårt att tänka mig att komma dit utan att dom är där men detta behövs bra initiativ! Är det någon där ute som funderat på att köpa till denna säsong kanske detta blev det som gjorde att personen köpte ett kort. bra bra
- "Det finns bara två slags kvinnor här i världen. Kvinnor som alltid talar och kvinnor som aldrig tiger"
Djurgården ringer just nu runt till gamla säsonger som ännu inte förlängt sitt säsongskort. Vi har kontaktat Stefan Traav och det ska inte vara några problem att fixa 10 biljetter på en rad i morgon. Ni som får ett samtal och undrar vad som händer här - allt är under kontroll. Vi kommer att köpa säsongskort tillsammans. 
OBS! Biljetterna kommer vara något dyrare när vi bokar i morgon.

Vi hade möjlighet att köpa för reducerat pris om vi ville!pulverapa skrev:Djurgården ringer just nu runt till gamla säsonger som ännu inte förlängt sitt säsongskort. Vi har kontaktat Stefan Traav och det ska inte vara några problem att fixa 10 biljetter på en rad i morgon. Ni som får ett samtal och undrar vad som händer här - allt är under kontroll. Vi kommer att köpa säsongskort tillsammans.
- Tessan
Fast egentligen borde vi sitta mer i klump - fem på ena raden och fem på raden under...eller?!?pulverapa skrev:Djurgården ringer just nu runt till gamla säsonger som ännu inte förlängt sitt säsongskort. Vi har kontaktat Stefan Traav och det ska inte vara några problem att fixa 10 biljetter på en rad i morgon. Ni som får ett samtal och undrar vad som händer här - allt är under kontroll. Vi kommer att köpa säsongskort tillsammans.
Kommer inte kunna gå på alla matcher då jag har ytterligare en familj hemma att tänka på. Men att sitta med detta gäng känns...lite finare, lite bättre!