KS: Sista Striden - Rögle BK - Djurgårdens IF. 6/4, 2012.
- Jim Morrison
Re: KS: Sista Striden - Rögle BK - Djurgårdens IF. 6/4, 2012
Vad svarade Jimmie på frågan?
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Att han vill spela i Djurgården men att de närmsta veckorna avgör.Jim Morrison skrev:Vad svarade Jimmie på frågan?
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
- Lidingö DIF
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Vad jag tycker om den där jävla sopan Jihde & vad jag önskar skulle hända honom tänker jag inte skriva här för då kommer Magnutz banna mig. Men att Jimmie inte bara resolut slår ut tänderna på honom efter hans Barnjournalen-frågor visar bara att Jimmie har klass.
Åhhh, Jimmie, Jimmie!
Åhhh, Jimmie, Jimmie!
"Man får spela sarg ut också" - Wikegård 2019 04 16
- SkönaDjurgårn
Bra passning av Ludde B.
- Remy Lebeau
Värst med båda bröderna Jihde är att ingen av dom kan uttala bokstaven "R". Det blir mer utav ett "J" ljud när dom försöker. Otroligt störande att lyssna på.
"Jag älskar Sverige och Djurgården" - José Theodore
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
Nej, och för vem skulle det vara självklart att spela för DIF. Så länge vi var ett elitserielag lockade vi inte till oss några spelare, inte senaste 10 åren i varje fall. Nu i Allsvenskan blir det bara värre. DIF måste rannsaka sig själva. Vi är inte störst, bäst och vackrast längre. Och övriga hockeysverige ser gärna att vi förnedras ordentligt för vår attityd vi så falskt burit trots uteblivna framgångar.Staten skrev:Fullständigt hjärndött att fråga om var Jimmie spelar nästa säsong precis efter första period är slut. Jag vet inte om jag gillade hans svar dock, verkar inte så självklart som jag skulle vilja.
Kanske även "råttet är mågat" för den gode Ölve?
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
- minalman
- Säsongskort: Ja
KS: Sista Striden - Rögle BK - Djurgårdens IF. 6/4, 2012.
Jag misstänker, vilket många har hoppats, att man börjat ställa KRAV. Jimpa vill vara med, men är inte säker på att det räcker. Obligatoriska, gemensamma barmarksläger lockar kanske inte...Staten skrev:Fullständigt hjärndött att fråga om var Jimmie spelar nästa säsong precis efter första period är slut. Jag vet inte om jag gillade hans svar dock, verkar inte så självklart som jag skulle vilja.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Andreas Holmqvist, vilken underbar hockeylirare. Resolut, stabil och passningssäker.
- SkönaDjurgårn
Blir jävligt irriterad om det blir sommarträning på egen hand i sommar igen. Och om det blir gemensam träning kan jag lova att Mackans halsflussar kommer tillbaka i samma veva. Sanna mina ord.minalman skrev:Jag misstänker, vilket många har hoppats, att man börjat ställa KRAV. Jimpa vill vara med, men är inte säker på att det räcker. Obligatoriska, gemensamma barmarksläger lockar kanske inte...Staten skrev:Fullständigt hjärndött att fråga om var Jimmie spelar nästa säsong precis efter första period är slut. Jag vet inte om jag gillade hans svar dock, verkar inte så självklart som jag skulle vilja.
"Hockeysverige" är dumt i huvudet. Oavsett supporterskarans "arrogans" eller ledningens dåliga beslut så är det dåligt för "HockeySverige" att DIF spelar i Allsvenskan. Vi ÄR en av de stora klubbarna som drar publik både hemma och borta. Kan ju vara bra för HA att vi spelar där men för ES suger det. Ängelholm. Timrå, m fl. Fyfan.BOMBOM BOUCHARD skrev:Nej, och för vem skulle det vara självklart att spela för DIF. Så länge vi var ett elitserielag lockade vi inte till oss några spelare, inte senaste 10 åren i varje fall. Nu i Allsvenskan blir det bara värre. DIF måste rannsaka sig själva. Vi är inte störst, bäst och vackrast längre. Och övriga hockeysverige ser gärna att vi förnedras ordentligt för vår attityd vi så falskt burit trots uteblivna framgångar.Staten skrev:Fullständigt hjärndött att fråga om var Jimmie spelar nästa säsong precis efter första period är slut. Jag vet inte om jag gillade hans svar dock, verkar inte så självklart som jag skulle vilja.
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
Krav, barmarksträning.....gillar han inte det kan han glömma övriga elitserielag. De kör nämligen det för att kunna prestera.minalman skrev:Jag misstänker, vilket många har hoppats, att man börjat ställa KRAV. Jimpa vill vara med, men är inte säker på att det räcker. Obligatoriska, gemensamma barmarksläger lockar kanske inte...Staten skrev:Fullständigt hjärndött att fråga om var Jimmie spelar nästa säsong precis efter första period är slut. Jag vet inte om jag gillade hans svar dock, verkar inte så självklart som jag skulle vilja.
Vill han stanna i en mjukisklubb utan krav ska han krita på ett behagligt 3-årskontrakt med DIF.
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
Tja till viss del håller jag med. Men så saknade lär vi inte vara. Många är nog rätt nöjda med att se oss kräla i skiten. Pinsamma läktarbråk lär nu upphöra helt i elitserien och med inga Stockholmsderbyn.Magnutz skrev:"Hockeysverige" är dumt i huvudet. Oavsett supporterskarans "arrogans" eller ledningens dåliga beslut så är det dåligt för "HockeySverige" att DIF spelar i Allsvenskan. Vi ÄR en av de stora klubbarna som drar publik både hemma och borta. Kan ju vara bra för HA att vi spelar där men för ES suger det. Ängelholm. Timrå, m fl. Fyfan.BOMBOM BOUCHARD skrev:Nej, och för vem skulle det vara självklart att spela för DIF. Så länge vi var ett elitserielag lockade vi inte till oss några spelare, inte senaste 10 åren i varje fall. Nu i Allsvenskan blir det bara värre. DIF måste rannsaka sig själva. Vi är inte störst, bäst och vackrast längre. Och övriga hockeysverige ser gärna att vi förnedras ordentligt för vår attityd vi så falskt burit trots uteblivna framgångar.Staten skrev:Fullständigt hjärndött att fråga om var Jimmie spelar nästa säsong precis efter första period är slut. Jag vet inte om jag gillade hans svar dock, verkar inte så självklart som jag skulle vilja.
Kravlöshet är tamejfan BAJS. Blir så jävla arg när jag tänker på sånt. Ska du vara starkare än motståndet måste du träna bättre och hårdare.BOMBOM BOUCHARD skrev:Krav, barmarksträning.....gillar han inte det kan han glömma övriga elitserielag. De kör nämligen det för att kunna prestera.minalman skrev:Jag misstänker, vilket många har hoppats, att man börjat ställa KRAV. Jimpa vill vara med, men är inte säker på att det räcker. Obligatoriska, gemensamma barmarksläger lockar kanske inte...Staten skrev:Fullständigt hjärndött att fråga om var Jimmie spelar nästa säsong precis efter första period är slut. Jag vet inte om jag gillade hans svar dock, verkar inte så självklart som jag skulle vilja.
Vill han stanna i en mjukisklubb utan krav ska han krita på ett behagligt 3-årskontrakt med DIF.
Jag undrar vilka som verkligen vill stanna och kan tänka sig att minska lönen med 50%. Nu menar jag dem som absolut verkligen vill vara kvar i laget. Vi får väl se efter påskhelgen då alla rykten börjar bekräftas.
Det är ren och skär okunnighet som talar när folk "gilalr/älskar att vi krälar i skiten" - de förstår inte att det drar ner värdet på hela skiten. Vi drar nog ett tusental extra huvuden per match - för det är kul att se DIF spela. Vi berör. Vemfan går ut i regnblandat snöoväder för att se Skellefteå möta Rögle. Jävlar.BOMBOM BOUCHARD skrev:Tja till viss del håller jag med. Men så saknade lär vi inte vara. Många är nog rätt nöjda med att se oss kräla i skiten. Pinsamma läktarbråk lär nu upphöra helt i elitserien och med inga Stockholmsderbyn.Magnutz skrev:"Hockeysverige" är dumt i huvudet. Oavsett supporterskarans "arrogans" eller ledningens dåliga beslut så är det dåligt för "HockeySverige" att DIF spelar i Allsvenskan. Vi ÄR en av de stora klubbarna som drar publik både hemma och borta. Kan ju vara bra för HA att vi spelar där men för ES suger det. Ängelholm. Timrå, m fl. Fyfan.BOMBOM BOUCHARD skrev:Nej, och för vem skulle det vara självklart att spela för DIF. Så länge vi var ett elitserielag lockade vi inte till oss några spelare, inte senaste 10 åren i varje fall. Nu i Allsvenskan blir det bara värre. DIF måste rannsaka sig själva. Vi är inte störst, bäst och vackrast längre. Och övriga hockeysverige ser gärna att vi förnedras ordentligt för vår attityd vi så falskt burit trots uteblivna framgångar.Staten skrev:Fullständigt hjärndött att fråga om var Jimmie spelar nästa säsong precis efter första period är slut. Jag vet inte om jag gillade hans svar dock, verkar inte så självklart som jag skulle vilja.