Nja, jag tror nog mer på att vi får vårt försvarsspel att inte stämma...-daniel- skrev:Ska vi tippa på att Örebro får sitt anfallsspel att stämma för första gången i KS och stänker in 4 mål medan vi står och glor, lika passiva som ett gäng ugglor på citodon?
Motbevisa mig, DIF!
KS: Örebro HK - Djurgårdens IF, 22/3 - 2012
Re: KS: Örebro HK - Djurgårdens IF, 22/3 - 2012
i
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Inget snack alls, ett avslappnat Örebro krossar favoriten DIF med Tennissiffror och underskattningen är ett faktum.
5-0
5-0
100% DJURGÅRDSJ***L
- -daniel-
- Säsongskort: Ja
Konstiga tennissiffror måste jag säga.Jockmaniac skrev:Inget snack alls, ett avslappnat Örebro krossar favoriten DIF med Tennissiffror och underskattningen är ett faktum.
5-0

Re: Re: KS: Örebro HK - Djurgårdens IF, 22/3 - 2012
Kliver av skadade i slutet av första set. Bäst av tre set.-daniel- skrev:Konstiga tennissiffror måste jag säga.Jockmaniac skrev:Inget snack alls, ett avslappnat Örebro krossar favoriten DIF med Tennissiffror och underskattningen är ett faktum.
5-0
Någon som vet om Conny lirar idag?
"INGEN ABSOLUT INGEN farsa skriver en fråga på flashback och frågar vad en platta energidryck på willys kostar!! En pappa har pengar och en pappa köper inte en platta energidryck för LAN, han köper ÖL!!"-Mr.Mxyzptlk.
-
Ska tilläggas att jag avskyr tennis ooch aldrig tittar på det-daniel- skrev:Konstiga tennissiffror måste jag säga.Jockmaniac skrev:Inget snack alls, ett avslappnat Örebro krossar favoriten DIF med Tennissiffror och underskattningen är ett faktum.
5-0

100% DJURGÅRDSJ***L
- -daniel-
Jag förstod nästan det.Jockmaniac skrev:Ska tilläggas att jag avskyr tennis ooch aldrig tittar på det-daniel- skrev:Konstiga tennissiffror måste jag säga.Jockmaniac skrev:Inget snack alls, ett avslappnat Örebro krossar favoriten DIF med Tennissiffror och underskattningen är ett faktum.
5-0Använder det bara som uttryck

-
Conny lirar som vanligt, dock i en nykomponerad andrakedja ihop med Aulin och Weinstock. Sterner kliver in på Connys plats i förstalinan brevid Wiklander och Löwdahl.Bjurre skrev:Någon som vet om Conny lirar idag?
Djurgårdens lag:
Wesslau (Sandberg) Hur länge ska Plante vara borta?
Holmqvist - Tjärnqvist
Nilson - Ottosson - Ölvestad
Claesson - Gustafsson
Kempe - Fimpen - Eriksson
Klubertanz - Printz
Cehlin - Almtorp - Tjärnqvist
Brodin - Norman - Zibanejad
Holm
100% DJURGÅRDSJ***L
- SirDIFalot
Plante är petad. Han har visat sig inte vara bättre än Sandberg. (Bra jobb Järlan!)Jockmaniac skrev:Conny lirar som vanligt, dock i en nykomponerad andrakedja ihop med Aulin och Weinstock. Sterner kliver in på Connys plats i förstalinan brevid Wiklander och Löwdahl.Bjurre skrev:Någon som vet om Conny lirar idag?
Djurgårdens lag:
Wesslau (Sandberg) Hur länge ska Plante vara borta?
Holmqvist - Tjärnqvist
Nilson - Ottosson - Ölvestad
Claesson - Gustafsson
Kempe - Fimpen - Eriksson
Klubertanz - Printz
Cehlin - Almtorp - Tjärnqvist
Brodin - Norman - Zibanejad
Holm
Expert.
Är dom kära i Fredrik eller? 
Edit: Tyler petat hahahahhaha Bra Janne bra.

Edit: Tyler petat hahahahhaha Bra Janne bra.
"INGEN ABSOLUT INGEN farsa skriver en fråga på flashback och frågar vad en platta energidryck på willys kostar!! En pappa har pengar och en pappa köper inte en platta energidryck för LAN, han köper ÖL!!"-Mr.Mxyzptlk.
-
Ja då får vi se om det är vårt kära Djurgården..Eller det som spelat dom flesta matcher i år som spelar ikväll???...spännande ...värmer upp med graveyard på högsta:))
Varför envisas dom med Gustafsson och Keps? Vill de förlora matcher eller vad fan är det frågan om? In med Holm och Lennhammer!
Understatement of the year: idag är så fruktansvärt viktigt att vi vinner.
Vi vinner med 10-7. Efter 0-7 i baken får Challe och Falken nog och hoppar in och slänger in 10 puckar på egen hand.
Understatement of the year: idag är så fruktansvärt viktigt att vi vinner.
Vi vinner med 10-7. Efter 0-7 i baken får Challe och Falken nog och hoppar in och slänger in 10 puckar på egen hand.
- Nummer19
Claesson-Gustafsson= Livsfarligt!
Känner mig alltid extra orolig när dessa två herrar är på isen.
Känner mig alltid extra orolig när dessa två herrar är på isen.
"Play for the name on the front of the shirt, and they'll remember the name on the back." - Tony Adams
Den sköna känslan jag hade innan Leksand-matchen går inte att finna nu, jag tippar på uddamålsseger till Örebro efter en hafsig tredje där DIF tappar en tvåmålsledning.
Hur FAN kan viaplay visa Rögle - Timrå som huvudmatch? Vem FAN vill se den matchen?