KS: Djurgårdens IF - Rögle BK, 15/3, 2012
Re: KS: Djurgårdens IF - Rögle BK, 15/3, 2012
inte långt kvar till matchen nu, har aldrig varit så här nervös & taggad förut!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Skitsnack!Cendun skrev:inte långt kvar till matchen nu, har aldrig varit så här nervös & taggad förut!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Det är alldeles för långt.
Jag håller på att få spader!!
- -daniel-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
DIF vs RBK
5-3
1-0 Kristofer Ottosson (Ölvestad, Nilson) PP
1-1 Thomas Brolin
2-1 Cehlin (Zibanejad)
3-1 Klubertanz (D.Tjärnqvist) PP
3-2 Dr.Alban
3-3 D Flex
4-3 Fimpen (Tim, Kempe)
5-3 Nilson öppen kasse
Skott
35-25
Utvisningar: 3x2 DIF, 4x2 RBK
Publik: 6978
Domare: Martin Hansson
5-3
1-0 Kristofer Ottosson (Ölvestad, Nilson) PP
1-1 Thomas Brolin
2-1 Cehlin (Zibanejad)
3-1 Klubertanz (D.Tjärnqvist) PP
3-2 Dr.Alban
3-3 D Flex
4-3 Fimpen (Tim, Kempe)
5-3 Nilson öppen kasse
Skott
35-25
Utvisningar: 3x2 DIF, 4x2 RBK
Publik: 6978
Domare: Martin Hansson
Alla med hjärtan till hovet! Slutspel supporterna kan stanna hemma!
Sent from my HTC Desire HD A9191 using Tapatalk
Sent from my HTC Desire HD A9191 using Tapatalk
Från matchsnacket:
" Lagets enda avbräck denna afton är Mattias Carlsson. Förväntningarna är på topp."
Så även hos mig, vi har onekligen lättare att plocka poäng när Carlsson inte bytt om - tyvärr.
" Lagets enda avbräck denna afton är Mattias Carlsson. Förväntningarna är på topp."
Så även hos mig, vi har onekligen lättare att plocka poäng när Carlsson inte bytt om - tyvärr.
Bara 6000 sålda?
Skämmes tamefan, alla till Hovet!
För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
Långsida rad 6-25 - 300.00 SEKEdin skrev:Bara 6000 sålda?
Långsida rad 3-5 - 240.00 SEK
Kortsida rad 3-25 - 195.00 SEK
Pinsamma priser signerade giriga jävlar.
It's a good thing we won, because we were going to thrash the place if we didn't.
Bedrövligt!Edin skrev:Bara 6000 sålda?
- -daniel-
Ja, det var rätt illa. Men skit samma, en fullsmackad kurva kommer göra jobbet som krävs.
Note to Djurgården Hockey: sänk biljettpriserna. Det är en Kvalserie vi pratar om.
Note to Djurgården Hockey: sänk biljettpriserna. Det är en Kvalserie vi pratar om.
Hoppas alla sluter upp på WKB, nu jävlar kör vi!
För övrigt anser jag att Solna ska förgöras.
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
Tyvärr en bister sanning även för oss Djurgårdare.Caveman skrev:Bedrövligt!Edin skrev:Bara 6000 sålda?
I medgång vill alla vara med. I motgång är det många som bara klagar och kastar skit på laget och tycker att att laget får klara sig bäst de vill.
Samma pinsamma människor lär stå först i kön när det vankas Sm-final.
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
Söker efter någon biljett till dagens match. Någon som sitter på någon över eller någon som inte kan gå? Pma mig så fall!
/Jesper
/Jesper
- -daniel-
Fast det där stämmer ju inte riktigt, vi har spelat PISS hela säsongen och har ändå ökat publiksnittet med några hundra. Sveriges i särklass mest lojala hockeypublik? Utan tvekan.BOMBOM BOUCHARD skrev:Tyvärr en bister sanning även för oss Djurgårdare.Caveman skrev:Bedrövligt!Edin skrev:Bara 6000 sålda?
I medgång vill alla vara med. I motgång är det många som bara klagar och kastar skit på laget och tycker att att laget får klara sig bäst de vill.
-
Håller med, i KS tycker jag att dom ska skita i att försöka tjäna pengar (Janne: "Yes!, vi hamna i kvalserien, nu kan vi fylla på vårt bankkonto!"). Det är mycket viktigare att fixa att det blir fullt och därmed få bättre hemmastöd än att försöka ta så mycket pengar som möjligt från varje åskådare. Bättre med 8094 med lite billigare priser än 6000 som har betalt dom priserna. Dom här matcherna är på liv och död, inte serielunk omgång 27...Durden skrev:Långsida rad 6-25 - 300.00 SEKEdin skrev:Bara 6000 sålda?
Långsida rad 3-5 - 240.00 SEK
Kortsida rad 3-25 - 195.00 SEK
Pinsamma priser signerade giriga jävlar.
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
Absolut en bra siffra under grundserien. Men nu när det gäller som allra mest borde matchen redan vara slutsåld. Vad väntar folk på? Elitseriestarten i höst?-daniel- skrev:Fast det där stämmer ju inte riktigt, vi har spelat PISS hela säsongen och har ändå ökat publiksnittet med några hundra. Sveriges i särklass mest lojala hockeypublik? Utan tvekan.BOMBOM BOUCHARD skrev:Tyvärr en bister sanning även för oss Djurgårdare.Caveman skrev:Bedrövligt!Edin skrev:Bara 6000 sålda?
Åja, det finns helt klart andra lag som har värre medgångare, det är helt riktigt.
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm