Djurgårdens IF - HV71, 2/2 2012.
Re: Djurgårdens IF - HV71, 2/2 2012.
Det här kan bli riktigt otrevligt. Någonting säger mig att det blir 0-9. Men vi har ju Wesslau så det blir väl antagligen bara 0-3.
Ska betta på hv idag, fina odds 

- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
M.Tjärnqvist-Almtorp-Carlsson borta...
Knappast nå negativt. Dessa spelare hade väl knappast gjort bort sig som breddspelare men nu har de fått alldeles för stort ansvar och segar bara ner hela laget.
Knappast nå negativt. Dessa spelare hade väl knappast gjort bort sig som breddspelare men nu har de fått alldeles för stort ansvar och segar bara ner hela laget.
Expert.
- SirDIFalot
Nilson-Ottosson-Åberg
Kempe-Weigel-Cehlin
Tim-Norman-Brodin
Blomstrand-Fimpen-....
Herregud...
Edit: Allvarligt. Upp med Liljendahl! Finns säkerligen någon bättre J20-spelare men skulle vara jävligt spännande att se honom.
Kempe-Weigel-Cehlin
Tim-Norman-Brodin
Blomstrand-Fimpen-....
Herregud...
Edit: Allvarligt. Upp med Liljendahl! Finns säkerligen någon bättre J20-spelare men skulle vara jävligt spännande att se honom.
Expert.
- -daniel-
- Medlem: Ja, vanlig medlem

Det är härligt med en bred spets i laget...
- SirDIFalot
Vid närmare eftertanke tror jag att Sebastian Persson tar sista forwardsplatsen.-daniel- skrev:![]()
Det är härligt med en bred spets i laget...
Expert.
Drömde om matchen inatt. Blir 5-1, åt vilket håll vet jag inte.
Kul, skrev precis det där i skadetråden. Håller som sagt med, han har fysiken och mognaden i spelet. Annars hade väl inte Sebastian Persson eller Alex Wennberg gjort bort sig heller. Även Kalin och viss mån Anderberg går in under den kategorin också.SirDIFalot skrev:Nilson-Ottosson-Åberg
Kempe-Weigel-Cehlin
Tim-Norman-Brodin
Blomstrand-Fimpen-....
Herregud...
Född till sportchef.
- Lee Harvey Oswald
SirDIFalot skrev:Nilson-Ottosson-Åberg
Kempe-Weigel-Cehlin
Tim-Norman-Brodin
Blomstrand-Fimpen-....
Herregud...
Tjaah......det är ju knappt "Mellan-Allsvensk" klass på den Forwards-uppställningen.
Men som du sa tidigare, några rejäla "temposänkare" saknas ju = positivt
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
- -daniel-
Det här är en planerad taktik från Zabel att medvetet få bort de menlösa gamla brunkarna från laget. Malmö gjorde ju samma förra säsongen med Babyhawks - här blir det Babygården.
Håll i hatten HV. Nu blir det åka av.
Djur-ungarna?-daniel- skrev:Det här är en planerad taktik från Zabel att medvetet få bort de menlösa gamla brunkarna från laget. Malmö gjorde ju samma förra säsongen med Babyhawks - här blir det Babygården.
Född till sportchef.
- SirDIFalot
Jag blev mer positiv av att veta att vi kommer få se en och annan junior istället för sirapskedjan.
Expert.
Det gäller att suga ut det mesta som går ur dom få ljusglimtar som finns nu för tiden.SirDIFalot skrev:Jag blev mer positiv av att veta att vi kommer få se en och annan junior istället för sirapskedjan.
Ska bli otroligt kul att se nya juniorer som kämpar, åker skridskor och göra mål!
Född till sportchef.
- -daniel-
Ja, egentligen borde man kanske bli det.SirDIFalot skrev:Jag blev mer positiv av att veta att vi kommer få se en och annan junior istället för sirapskedjan.
Saknar mest Jimmie dock; vi är som två helt skilda lag när han är i form och är med i uppställningen.
- SirDIFalot
Japp, vår viktigaste spelare om man räknar bort Wesslau.-daniel- skrev:Ja, egentligen borde man kanske bli det.SirDIFalot skrev:Jag blev mer positiv av att veta att vi kommer få se en och annan junior istället för sirapskedjan.
Saknar mest Jimmie dock; vi är som två helt skilda lag när han är i form och är med i uppställningen.
Expert.