Vad menar du med att Mika är gnagare? För att spelat ungdomshockey där? Tänk om nu.Bjurre skrev:Anger var nått grymt hyllad Mika är det lika med Wesslau alla är ex gnagare. Gynge är fostrad i Bajen.Jockmaniac skrev:Över min döda kropp bokstavligt talat...Bjurre skrev:Plocka in Gynge
Och ni kan ju inte säga Gynge är dålig heller. Skulle dominera i dagens DIF.
Så utveckla gärna varför ni hatar han så!
Silly-season 2012-2013 - nyförvärv,förluster och lagbygget.
Född till sportchef.
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Re: Silly-season 2012-2013 - nyförvärv,förluster och lagbygg
Gynge är en fult äckligt fegt svin, en gnagare personifierad. Skiter i om han lyckas knorra in några puckar nu såhär. Inte den missbildade anusingången i mitt lag tack!
100% DJURGÅRDSJ***L
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Vi värvar inte från dom. Dom värvar inte från oss. Var en helt annan sak när vi låg i olika divisioner, eller om någon spelare är i någon annan klubb emellan. Direkt emellan DIF och aik från 2010 och framåt.... Går inte.
Expert.
Om han tänker nej fan jag vill inte spela i Aik och ringer JJ det går inte de heller eller?
"INGEN ABSOLUT INGEN farsa skriver en fråga på flashback och frågar vad en platta energidryck på willys kostar!! En pappa har pengar och en pappa köper inte en platta energidryck för LAN, han köper ÖL!!"-Mr.Mxyzptlk.
Om man får drömma lite...
Nilsson-Engqvist-Nordgren
Tjärnqvist-Fernholm
Ölvestad-Ottosson-Nilson
Printz-Klubertanz
Brodin-Almtorp-Åberg
Pettersson-Claesson
Eriksson-Eklund-Kempe
Wesslau
Dahlberg
Tränare:
Peter Andersson
Tony Zabel
Både Robban Nilsson och Niklas Nordgren är ju egentligen bara att glömma, i alla fall till nästa säsong. Men vilken förstafemma vi skulle ha.. Kanske att Honken ska ha förlängt, men jag tycker att han har varit alldeles för dålig hittills, hoppas på en uppryckning där. Undra om N. Dahlberg är intresserad av att tävla om förstaplatsen med Wesslau, han har ju varit stekhet i Allsvenskan så här långt.
Nilsson-Engqvist-Nordgren
Tjärnqvist-Fernholm
Ölvestad-Ottosson-Nilson
Printz-Klubertanz
Brodin-Almtorp-Åberg
Pettersson-Claesson
Eriksson-Eklund-Kempe
Wesslau
Dahlberg
Tränare:
Peter Andersson
Tony Zabel
Både Robban Nilsson och Niklas Nordgren är ju egentligen bara att glömma, i alla fall till nästa säsong. Men vilken förstafemma vi skulle ha.. Kanske att Honken ska ha förlängt, men jag tycker att han har varit alldeles för dålig hittills, hoppas på en uppryckning där. Undra om N. Dahlberg är intresserad av att tävla om förstaplatsen med Wesslau, han har ju varit stekhet i Allsvenskan så här långt.
Hank the Tank kan vi nog glömma. Han drar till LHC. Luckner faktoren..
Vad sägs om Emil Lundberg från SSK? http://eliteprospects.com/player.php?player=22202
Daniel Brodin - Emil Lundberg - Ludwig Blomstrand
Hade kunnat vara en nice fjärdekedja..
Vad sägs om Emil Lundberg från SSK? http://eliteprospects.com/player.php?player=22202
Drar Sillen till Nordamerika nästa säsong? Norman också kanske? Är Zibanejad och Åberg verkligen NHL redo?
Kentta
Pettersson? "Känns" som om han blivit sämre i Tyskland...
Fernholm kommer inte komma hit, han är rädd för supportrarna..
Bartley kanske vore något?
Nej, nej och nej.Drar Sillen till Nordamerika nästa säsong? Norman också kanske? Är Zibanejad och Åberg verkligen NHL redo?
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Varför "Känns" det som att han har blivit sämre? Okej, -1 i DEL kanske inte är mycket att hurra över, men jag tror att han skulle vara stabil i Elitserien. Ett alternativ till Pettersson skulle kunna vara Dennis Persson, men han har halvkass statistik i AHL.Mårten_ skrev:Kentta
Fernholm tror jag struntar i vad supportrarna tycker. Det där är väl nästan glömt av dom flesta? Tror han skulle vara perfekt i Djurgården, har riktigt bra statistik från finska ligan.
Angående Sillen och Norman så är dom helt enkelt för dåliga för att få nytt kontrakt. Känns som att dom har det lite för bekvämt här i Stockholm.
Sillen och Norman drar till partykungen (Ridderwall) i Sundsvall och gör 40+ var nästa säsong
"INGEN ABSOLUT INGEN farsa skriver en fråga på flashback och frågar vad en platta energidryck på willys kostar!! En pappa har pengar och en pappa köper inte en platta energidryck för LAN, han köper ÖL!!"-Mr.Mxyzptlk.
Håller helt med i allt förutom att du hellre verkar ha Kyle istället för Honken?Kentta skrev:text
Håller med om att dem är båda väldigt snarlika i spelet och jag tycker att en av dem är överflödiga som det är nu. Jag tycker att sett över hela säsongen så har Honken visat mer än vad Kyle har. Kyle kanske bara hade bondröta 09/10? Jag vet inte om Kyle egentligen har några kvalitéer överhuvudtaget.
Countryn kan fimpen stå för dessutom.
Det är ju en billigare lösning att välja att inte förlänga med Honken än att köpa ut Kyle från hans kontrakt. Han har ju kontrakt till 12/13. Men jaa, Kyle har ju varit sämre än Honken, så det blir intressant att se hur dom löser det där. Men jag tycker faktiskt att Kyle har spelat upp sig under dom senaste matcherna. Mot cluben var han en av dom bättre, tyckte jag. Blir till att specialstudera Honken och Kyle i dom närmsta matcherna!Heaty skrev:Håller helt med i allt förutom att du hellre verkar ha Kyle istället för Honken?Kentta skrev:text
Håller med om att dem är båda väldigt snarlika i spelet och jag tycker att en av dem är överflödiga som det är nu. Jag tycker att sett över hela säsongen så har Honken visat mer än vad Kyle har. Kyle kanske bara hade bondröta 09/10? Jag vet inte om Kyle egentligen har några kvalitéer överhuvudtaget.
Countryn kan fimpen stå för dessutom.
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Norman har det potentialen, ser mer än gärna en förlängning med honom. Sillen har dock ingenting i den här serien att göra och kommer max bli en levererande spelare i Allsvenskan!Bjurre skrev:Sillen och Norman drar till partykungen (Ridderwall) i Sundsvall och gör 40+ var nästa säsong
Luktar Ridderwall om honom lång väg... Förlängning? Bara om vi åker ur i år. Annars, nej tack!
100% DJURGÅRDSJ***L
Lundberg var väldigt nära vårat J20-lag i somras/höstas. Väldigt nära. Extremt synd att det inte blev av.Mårten_ skrev:Hank the Tank kan vi nog glömma. Han drar till LHC. Luckner faktoren..
Är hank klar för LHC eller en spekulation?
Född till sportchef.