Djurgårdens IF - Frölunda HC, 12/1 2012.
Re: Djurgårdens IF - Frölunda HC, 12/1 2012.
Vi leder, ska vi vara nöjda? Nej.... höjdpunkten var när Nilson slängde handskarna, allt annat var bottennapp.
Att en klack som är fylld till ca 70% kan låta så extremt lite är konstigt.... nötterna är tillbaka på nedre.
Att en klack som är fylld till ca 70% kan låta så extremt lite är konstigt.... nötterna är tillbaka på nedre.
Det är lika bra att ha nån annan kanals ljud på när du ser på Hockey för majoriteten av de som behagar kommentera hockey i Sverige är från nån stödgrupp för folk med allvarliga synapsstörningar. Förutom killen som kommenterade DIF när vi fick smisk av brynäs. Han verkade vettig. Fick mig att hajja till i varje fall.DIF_Soldier skrev:Det där ska vara ett fall för disciplinkärringen. En tvåa!?
Kommentatorn tycker att det är en krock... VAA?!!
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
My bad. Skrev fel mitt i frustrationen.kaminor skrev:Tolsa var det väl.vonz skrev:Jävla äckliga vidriga Kahnberg! Verkligen med flit den där armbågen...och låt mackan slåss för fan!
Dock är Kahnberg inte en fin liten ängel han heller...
Ingen Ölvestad på isen. 

Jag blir fullständigt vansinnig på tacklare som är så jävla respektlösa och tacklar andra spelare när de inte ser smällen. Att dessutom nypa till mot huvudet. Svinet Tolsa måste bort. Alla "hockey"spelare som håller på med smällar av denna sort ska mista sin licens. Nån förening i detta jävla mellanmjölksland måste ställa sig upp och sparka spelare som spelar på det här sättet.kaminor skrev:Ingen Ölvestad på isen.
Edit: Alternativet är att man hämnas direkt. Skicka ut en spelare med ett ena syfte. Åka fram till Tolsa och nypa till fanskapet. HÅRT:...
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
- Jim Morrison
Skulle inte förvåna mig om Ölvestad är borta med hjärnskakning. Vilket skulle suga enormt.
Men det skulle även inte förvåna mig om ledningen DÅ bestämmer sig för att ersätta Jimmie med en energispelare eller något.
Men det skulle även inte förvåna mig om ledningen DÅ bestämmer sig för att ersätta Jimmie med en energispelare eller något.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
trött klack idag?
Bedrövligt att Tolsa fick en tvåa och vi får lira utan Ölvestad hela matchen (och kanske mer), samt Nilson i 10 minuter.Magnutz skrev:Jag blir fullständigt vansinnig på tacklare som är så jävla respektlösa och tacklar andra spelare när de inte ser smällen. Att dessutom nypa till mot huvudet. Svinet Tolsa måste bort. Alla "hockey"spelare som håller på med smällar av denna sort ska mista sin licens. Nån förening i detta jävla mellanmjölksland måste ställa sig upp och sparka spelare som spelar på det här sättet.kaminor skrev:Ingen Ölvestad på isen.

Tappar vi Ölve så dör ju hela vår första line som ändå varit "mindre dålig" senaste tiden... funkar inte, vi måste ha en Ölve i full form och speed! 
Blir intressant och se Aftonhoran imorgon för att se om de tar upp tacklingen... låt mig gissa på NEJ, då det är DIF som fick smällen... hade det varit Ölve som delat ut den tacklinge på Tolsa så hade det varit rubriker att stänga av honom permanent i AB!

Blir intressant och se Aftonhoran imorgon för att se om de tar upp tacklingen... låt mig gissa på NEJ, då det är DIF som fick smällen... hade det varit Ölve som delat ut den tacklinge på Tolsa så hade det varit rubriker att stänga av honom permanent i AB!
Sluta fuska bönder!
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
- Medlem: Ja, vanlig medlem
FBK-Modo = 0-2
HV-aik = 0-2
Går bra nu
HV-aik = 0-2
Går bra nu

– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
Helt ofattbart hur värdelös Matte Carlsson är.
http://www.difhockey.se/truppen ...en skam för Djurgårdens IF för all framtid!
well..BOMBOM BOUCHARD skrev:FBK-Modo = 0-2
HV-aik = 0-2
Går bra nu
DIF - Rövhål 1-0
Så jämnar iaf ut sig!

Carlsson.. Har han träffat mål någon gång i år? Spelar ingen roll om han skjuter som en häst när han skjuter tre decimeter utanför varje gång.
Född till sportchef.