Har haft många givande debatter med folk på detta forum. Sådana som givit mig kunskap, en del har jag till och med fått mig att ändra åsikt. Ingen av dem är med dig! Du har någon form av okunskap lysande rätt igenom. Lite som Mona Sahlin. Du har ideer men inga lösningar. Du har förutfattande meningar och du har uppenbara problem med personer som tycker olika. Du drar dig inte för att blanda in helt irrelevanta personliga föruttsättningar såsom ålder, bostadsposition och flera år gamla inlägg. Totalt meningslös helt enkelt! Därför gillar jag inte när du gång på gång hänvisar dina så kallade "poänger" till mina inlägg. Ett exempel:-daniel- skrev:Hur var det nu det där med läsförståelse?Jockmaniac skrev:
Men bojkotta DIF du, så kanske vi slipper ytterligare en martyr som är så ledsen över att livet pissar just dig i ansiktet!![]()
Du kan uppenbarligen inte ha förstått ett skit vad jag skrivit om ifall du tror jag skulle bojkotta Djurgården för att vissa i JK upplever att de blir illa behandlade, så jag tror jag tackar för mig i den här "diskussionen" (en död grävling hade förövrigt gett ett bättre motstånd).
Du är nog den mest lättstötte personen jag någonsin i mitt ålderstigna liv (som du förresten gärna påpekar VARJE gång vi tycker olika, börjar bli lite löjligt faktiskt. Jag kan börja fråga dig vart du har snuttefilten efter varje post men jag undviker gärna liknande plattityder) stött på, så fort någon tycker annorlunda så skiter du fullständigt på dig.
Säger bara; VÄX UPP.
Jag kanske skriver i klarspråk: "Fan va Otto tekade dåligt IDAG".. Du hänvisar kanske rentav i en helt annan tråd: "Jockmaniac tycker att Ottosson är en idiot som inte kan teka". Karriär inom journalistkåren för herr Daniel?