BobTheBlob skrev:Hur blir det, kommer Fasth att stå emot Finland? Det har ju varit ett himla rabalder om det där då råttornas ledning inte vill att Fasth ska stå i landslaget..
Är det fler än jag som tror att hela den här "sjukdomen" är fejk så att wesslan ska "tvingas" stå ist......
Om wesslan står mot Finland hoppas jag han får en bättre match än de två tidigare då det inte gått så bra (inte mkt att klandra honom för dock), för att stärka självförtroendet.
Och andra sidan kan ju en revanschlust inte vara helt fel heller? äh, allt är nog skit samma egentligen, onödigt att jag ens skriver det här!
Du hade ju rätt åtminstone på slutet..
Fasth har åkt hem till Stockholm, och det är osäkert om han kommer att stå i derbyt. Johan Gustafsson från Luleå kallades in, för att kunna stå i matchen mot Finland. Vilket han lär göra också.
Hejsan vänner. Jag var alldeles för seg på att ordna klackplåt. Och idag fyller jag år och jag tvivlar på att jag får en plåt av någon släkting. Är det någon Djurgårdare som har en över?
SirDIFalot skrev:Hejsan vänner. Jag var alldeles för seg på att ordna klackplåt. Och idag fyller jag år och jag tvivlar på att jag får en plåt av någon släkting. Är det någon Djurgårdare som har en över?
Grattis!
Finns väl massor biljetter på c-etaget? Har svårt att de kollar biljetter individuellt när man ska in i klacken..
SirDIFalot skrev:Hejsan vänner. Jag var alldeles för seg på att ordna klackplåt. Och idag fyller jag år och jag tvivlar på att jag får en plåt av någon släkting. Är det någon Djurgårdare som har en över?
Grattis!
Finns väl massor biljetter på c-etaget? Har svårt att de kollar biljetter individuellt när man ska in i klacken..
De kollar biljett när du ska in i klacken.
Vi är bara på besök i Allsvenskan och som den goda gäst vi är stannar vi inte längre än nödvändigt - Aggie_66
Enligt aik är det sålt över 10.000 vilket jag faktiskt inte tror på.
Hela etage C och delar av etage B är inte sålda. Dessutom med vallgravarna på varje sida om klackarna som är ett antal hundra platser så tror jag ännu mindre på den siffran. Tror dessutom är vår klack kommer vara större om man räknar både klack och aktiv.
"Vi älskar er, vi lever med er glädje och sorg! Vi sjunger och vi blöder på gator o på torg!" Djurgårdens IF - Stockholms stolthet
Oulf skrev:Enligt aik är det sålt över 10.000 vilket jag faktiskt inte tror på.
Hela etage C och delar av etage B är inte sålda. Dessutom med vallgravarna på varje sida om klackarna som är ett antal hundra platser så tror jag ännu mindre på den siffran. Tror dessutom är vår klack kommer vara större om man räknar både klack och aktiv.
Med vallgravarna försvinner 1000 platser, varje vallgrav 250 platser, åtminstone förra säsongen.
Tror knappast att Globen blir utsålt, är publiksiffran under 10,000 får man inse att gnaget har sämst publik
Oulf skrev:Enligt aik är det sålt över 10.000 vilket jag faktiskt inte tror på.
Med vallgravarna försvinner 1000 platser, varje vallgrav 250 platser, åtminstone förra säsongen.
Tror knappast att Globen blir utsålt, är publiksiffran under 10,000 får man inse att gnaget har sämst publik
Tagga!
Låga publiksiffror är inte bra för någon.
Varför är det "vallgravar" förresten? Utgångspunkten borde naturligtvis vara att folk sköter sig, och de som inte gör det eskorteras vänligt men bestämt ut ur arenan. Man skäms. Amerikanarna tillsammans med stora delar av övriga hockeyvärlden asgarvar åt oss.
Annars är jag riktigt taggad, vi kan och bör vinna morgondagens match!
sensei skrev:Amerikanarna tillsammans med stora delar av övriga hockeyvärlden asgarvar åt oss.
Och det är många som garvar åt dem.. Det här är nackdelen med en publik som verkligen brinner för klubbarna men jag tar hellre en vallgrav och 50 idioter av 10 000 än applådkommandon, skumgummivantar och lasershower.
Förbundskapten Pär Mårts har tidigare sagt att det är tråkigt att behöva ta hänsyn till spelarnas klubbar, men att de kommer göra det under Karjala Cup, för spelarnas egna skull.
AIK:s Viktor Fasth var med i truppen, men åkte hem i lördags på grund av sjukdom. Fasth missar derbyt på måndag."