Välkommen Gustaf Wesslau!
Re: Välkommen Wesslau
Jag ville absolut ha Tellqvist före Wesslau. Nu blev det inte så. Känns faktiskt riktigt bra om man bortser från vad jag helst ville ha och istället jämför Wesslau/Sandberg vs Mark/Den inbillade sjuke.
Håller alla tummarna i världen för att du kan bevisa samma fina spel som under slutspelet 09/10 samt att du får gå skadefri. Då blir detta kanon.
Välkommen tillbaka Gustaf Wesslau.
Håller alla tummarna i världen för att du kan bevisa samma fina spel som under slutspelet 09/10 samt att du får gå skadefri. Då blir detta kanon.
Välkommen tillbaka Gustaf Wesslau.
- Remy Lebeau
Ett år känns väldigt bra med Wesslau. Gör han en bra säsong lär han dra vidare, och Tellan blir aktuell igen nästa säsong.
Välkommen tillbaka Wesslau!
"Jag älskar Sverige och Djurgården" - José Theodore
I övrigt så tycker jag att hela den här målvaktsdiskussionen beskrivs riktigt bra i detta klipp:
I övrigt så tycker jag att hela den här målvaktsdiskussionen beskrivs riktigt bra i detta klipp:
2014-04-07, vad hände?
- starvin_marwin
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Välkommen tillbaka Wesslau! Hoppas du hittar samma nivå som de omgångar i AHL när du verkligen storspelade!
-
Välkommen tillbaka Wesslan:)
- -daniel-
Det vore ju strålande om du föregår med gott exempel och fimpar haschpipan som steg ett.Andy skrev: Det här börjar ju kännas som ett bajenforum fyllt av tjafs och interna strider bland haschdimmorna
Nu röker vi fredspipa (he he).-daniel- skrev:Det vore ju strålande om du föregår med gott exempel och fimpar haschpipan som steg ett.Andy skrev: Det här börjar ju kännas som ett bajenforum fyllt av tjafs och interna strider bland haschdimmorna
Vårt nuvarande lag skall vända skeppet.
- -daniel-
Det är jag helt & hållet med på, men vet inte om Andy vill vara med. Han har nog rökt tillräckligt idag.Mäklaren skrev:Nu röker vi fredspipa (he he).-daniel- skrev:Det vore ju strålande om du föregår med gott exempel och fimpar haschpipan som steg ett.Andy skrev: Det här börjar ju kännas som ett bajenforum fyllt av tjafs och interna strider bland haschdimmorna

Undrar vad det blir för motiv i år? Kul att du är här W! Hoppas du blir hel och kan spela.. Annars kommer Tim.
-
Vilket drama, herregud...
Välkommen Wesslau, bevisa mig GÄRNA att jag har så mycket fel som det bara går. Spela stabilt, över HELA säsongen!
Ingen blir gladare än jag då..

Välkommen Wesslau, bevisa mig GÄRNA att jag har så mycket fel som det bara går. Spela stabilt, över HELA säsongen!
Ingen blir gladare än jag då..
Det kan iaf inte bli sämre än förra säsongen iaf.
Tror Wesslan kan vara bra för Tim också. Hade dock hellre sätt Tellan i kassen.
Men, Välkommen hem Wesslan...
- SirDIFalot
Njae... Snarare tvärtom va? Owuya vann målvaktsligan. Det kan knappast bli bättre.DIFRobbex skrev:Det kan iaf inte bli sämre än förra säsongen iaf.
Expert.
- Remy Lebeau
"Jag älskar Sverige och Djurgården" - José Theodore
- Doyle
Välkommen Wesslau. "Let the force be with you" .....
OT: Varför kan det inte vara en diskussion utan att någon ska vara nedlåtande? Syftar nu på Andy.
OnT: Är mycket nöjd med att vi fick Wesslan. Dock hade varit lika nöjd med Tellan, litar lika mycket på båda två.
Välkommen HEM Gustaf!
OnT: Är mycket nöjd med att vi fick Wesslan. Dock hade varit lika nöjd med Tellan, litar lika mycket på båda två.
Välkommen HEM Gustaf!