Hej då Victor Bartley!
Re: Välkommen Victor Bartley!
En snabb fråga. Har aldrig fattat dessa Välkommen X! trådarna. Vad är meningen med dom? Ska man skriva "Välkommen Victor", ska man diskutera spelaren allmänt (och när byter man då till Silly eller säsongstråden?), ska man diskutera värvningen i sig?
Att bara hälsa välkommen känns konstigt. Kanske ta bort Välkommen och bara ha spelarnamnet? Sedan kan man diskutera spelaren i dessa trådar? Alltså inte hur han passar in i lagbygget etc utan hans egenskaper, varifrån han kommer etc.
Har inget mer att tillägga om Vic. Tror att han blir en succé. Trodde ju dock att Lassen skulle bli en stabil spelare. Dumstrut på.
Att bara hälsa välkommen känns konstigt. Kanske ta bort Välkommen och bara ha spelarnamnet? Sedan kan man diskutera spelaren i dessa trådar? Alltså inte hur han passar in i lagbygget etc utan hans egenskaper, varifrån han kommer etc.
Har inget mer att tillägga om Vic. Tror att han blir en succé. Trodde ju dock att Lassen skulle bli en stabil spelare. Dumstrut på.
Född till sportchef.
- DIF_Soldier
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Håller med. Dessa trådar är ett jävla stolpskott. Helt värdelösa.android skrev:En snabb fråga. Har aldrig fattat dessa Välkommen X! trådarna. Vad är meningen med dom? Ska man skriva "Välkommen Victor", ska man diskutera spelaren allmänt (och när byter man då till Silly eller säsongstråden?), ska man diskutera värvningen i sig?
Säg den glädje som varar
-
Tror dom mer är tillför att SillySeason tråden inte ska bli övervrakad med debatter om en spelare.DIF_Soldier skrev:Håller med. Dessa trådar är ett jävla stolpskott. Helt värdelösa.android skrev:En snabb fråga. Har aldrig fattat dessa Välkommen X! trådarna. Vad är meningen med dom? Ska man skriva "Välkommen Victor", ska man diskutera spelaren allmänt (och när byter man då till Silly eller säsongstråden?), ska man diskutera värvningen i sig?
Jag ser dessa trådar ungefär som "Välkommer Victor Bartley! - Tankar och funderingar" Men en sådan tråd skulle bara se löjlig ut. Eller?
Sorry för offtopic.
Välkommen Bartley! Vi har väl ändå haft hyfsad tur med kanadensare, Schneider var väl OK. Klubertanz var en personlig liten favorit till mig!
Såg ett mål Bartley gjorde som var väldigt likt Lidströms mål mot Finland i OS finalen 2006, finslipa på defensiven och positionspelet så kommer Bartley att bli framgångsrik i vårt kära DIF!
FEEEEEEL!!stolpskott skrev:Välkommen Bartley! Vi har väl ändå haft hyfsad tur med kanadensare, Schneider var väl OK. Klubertanz var en personlig liten favorit till mig!
Schneider och Klubertanz är båda Amerikaner!

Avgå Jocke.
Någon kände sig utpekad och lite kränkt.stolpskott skrev:TextDIF_Soldier skrev:Håller med. Dessa trådar är ett jävla stolpskott. Helt värdelösa.android skrev:En snabb fråga. Har aldrig fattat dessa Välkommen X! trådarna. Vad är meningen med dom? Ska man skriva "Välkommen Victor", ska man diskutera spelaren allmänt (och när byter man då till Silly eller säsongstråden?), ska man diskutera värvningen i sig?

Tycker det är en helt ok tråd jag vet att spelare läser här inne kan ju vara kul att se att dom är välkommna av oss fans
.
Så välkommen Vic

Så välkommen Vic
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Haha det betvivlar jag starkt, speciellt en som inte talar svenska.kenny skrev:Tycker det är en helt ok tråd jag vet att spelare läser här inne kan ju vara kul att se att dom är välkommna av oss fans.
Så välkommen Vic
Men syftet med dessa trådar är väl snarare att diskutera den specifika värvningen i sig och sedan fortsätta vanliga silly-snacket om rykten och dylikt i den andra tråden.
Expert.
Vet att Falk fick en fråga om dom läser forumet han sa att en del gör det.SirDIFalot skrev:Haha det betvivlar jag starkt, speciellt en som inte talar svenska.kenny skrev:Tycker det är en helt ok tråd jag vet att spelare läser här inne kan ju vara kul att se att dom är välkommna av oss fans.
Så välkommen Vic
Men syftet med dessa trådar är väl snarare att diskutera den specifika värvningen i sig och sedan fortsätta vanliga silly-snacket om rykten och dylikt i den andra tråden.
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Om spelarna läste forumet skulle nog självförtroendet vara absolut noll på hela laget.kenny skrev:Vet att Falk fick en fråga om dom läser forumet han sa att en del gör det.SirDIFalot skrev:Haha det betvivlar jag starkt, speciellt en som inte talar svenska.kenny skrev:Tycker det är en helt ok tråd jag vet att spelare läser här inne kan ju vara kul att se att dom är välkommna av oss fans.
Så välkommen Vic
Expert.
Men syftet med dessa trådar är väl snarare att diskutera den specifika värvningen i sig och sedan fortsätta vanliga silly-snacket om rykten och dylikt i den andra tråden.[/quote]
Vet att Falk fick en fråga om dom läser forumet han sa att en del gör det.[/quote]
Om spelarna läste forumet skulle nog självförtroendet vara absolut noll på hela laget.[/quote]
Tror inte dom bryr sig så mycket!sa bara vad han sa.men det är ju skit samma.
Vet att Falk fick en fråga om dom läser forumet han sa att en del gör det.[/quote]
Om spelarna läste forumet skulle nog självförtroendet vara absolut noll på hela laget.[/quote]
Tror inte dom bryr sig så mycket!sa bara vad han sa.men det är ju skit samma.
Hey Vic! Glad to have you man, glad to have you! May your skates make sharp turns on Hovet's Ice and your stick many goals behind enemy goalies! Throw in a few Open Ice Mega Hits and we'll bestest friends for everest! 

Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
- reservjesus
Blir det ingen DIFTV intervju med Bartley?
clowns to the left of me, jokers to the right
reservjesus skrev:Blir det ingen DIFTV intervju med Bartley?
DIFTV på hockeyn verkar ha lagt ner helt och hållet.
Vårt nuvarande lag skall vända skeppet.
- reservjesus
Ja det känns ju så, förr var det ju intervjuer m.m stup i kvarten.Mäklaren skrev:reservjesus skrev:Blir det ingen DIFTV intervju med Bartley?
clowns to the left of me, jokers to the right
De som gjorde DIFTV ruttnade väl på något?! Ingen cred från spelare/förening? vad vet jag? kanske behöver DIFTV avlösning.. Ställ upp vettja!reservjesus skrev:Ja det känns ju så, förr var det ju intervjuer m.m stup i kvarten.Mäklaren skrev:reservjesus skrev:Blir det ingen DIFTV intervju med Bartley?
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.