Slutspelet 2011

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
Skriv svar
Användarvisningsbild
Fricke

Re: Slutspelet 2011

Inlägg av Fricke »

Frasse skrev:Såg att pajas tv skall sända slutspelet... där dog hockeyn.
Då håller vi tummarna att det är samma produktionsbolag som gjorde slutspelet i femman förra året även i år. Hemska tanke att tvingas lyssna på Perlskog, Tolgraven, Edlund, Sjögren eller Jidhe...
Användarvisningsbild
Enbom
Medlem: Ja, vanlig medlem

Inlägg av Enbom »

Hoppas dom tar sitt jävla förnuft till fånga och kör internetsändningar.
Rufus

Inlägg av Rufus »

Mash skrev:
Edit: Dock så hjälper vi råttpacket att stanna i Elitserien, så jag vette fan
Det finns visst delade åsikter om det där. Personligen vill jag att gnaget håller sig kvar, för annars försvinner derbyna. Det är ju det bästa!
Rufus

Inlägg av Rufus »

Frasse skrev:Såg att pajas tv skall sända slutspelet... där dog hockeyn.
Vilka är pajas-tv? Kanal 4 eller?
Användarvisningsbild
Daniel942
Säsongskort: Ja

Inlägg av Daniel942 »

Rufus skrev:
Mash skrev:
Edit: Dock så hjälper vi råttpacket att stanna i Elitserien, så jag vette fan
Det finns visst delade åsikter om det där. Personligen vill jag att gnaget håller sig kvar, för annars försvinner derbyna. Det är ju det bästa!
Där har vi det, du är en derbysupporter.
DIF!
Användarvisningsbild
Henkos
Medlem: Ja, ständig medlem

Inlägg av Henkos »

Jävla skämt. Dessutom i TV4 Sport som jag inte ens har och inte är jättesugen att skaffa när jag redan lägger nästan 500 spänn i månaden på C+ Max. Om de nu tvunget måste sända i TV4 Sport så får de ju även dubbelköra i någon Cplus-kanal.

345798yfhsdvksdfgi7l2tgbdl,b<sdcghikulsdgw98ptUKY1
Användarvisningsbild
Heaty

Inlägg av Heaty »

DIF_Soldier skrev:
Magnutz skrev:Jävligt OT...

@ Caveman och FinnspångsRambo. (dif_soldier)

För helvete, var inte så jävla skitnödiga. Visst har "Blocket" använts men inte till den grad att det ska bryta ut PMS-attacker?!

Om någon här är fantasilös är det soldaten. Dissar religion och allt som inte kan starkt styrkas med hjälp av logik och.. allt är sjukt rakt utan svaj på linan. Vi ska vilja möta aik, vi ska inte rygga undan för konflikter utan stå raka i ryggen etc etc. Fan skärp dig..

Att du, Caveman, bryter in och grinar är lite förvånande. Har du dåliga dagar?! Det har, lite till och från skämtats om Hardy och hans block, men som jag skriver ovan, inte speciellt ofta. Mitt inlägg om hans block som du "gick loss på" var inte ens menat som ett skämt eller nedvärderande. Jag menade det jag skrev, att Hardy kanske har skissat upp en bra taktik i sitt block. Men för all del.. Grina.

/.
Oh, jävlar. Det där tog visst märkte jag. :D Aja, du verkar ju tillhöra skalan som gillar gubbhumor så det är väl inte så konstigt. Dessutom att svara en "PMS-attack" med en egen PMS-attack är bara rogivande.
Sen vet jag inte vad som hänt med dig, du har bara blivit mer och mer omogen. "Flamar" hit och dit, dissar folk här och där. Min personliga åsikt är att du, inte enbart men nästan, alltid sprider en dålig stämning på forumet.
kaminor

Inlägg av kaminor »

Lule klart för fjärdeplatsen iom två poäng idag. Och då tror jag fan att vi får dem eftersom topp 3 lär sky DIF som pesten. Tror minsann samtliga tar köpköping före DIF. Lule ska vi bara ta i en slutspelsserie över sju matcher. I synnerhet när de har skador på Fälth och Niinimaa.

Nu gäller det bara att MoDo slår AIK i sista matchen. Då kan det ju bli riktigt kul.
Användarvisningsbild
-daniel-

Inlägg av -daniel- »

Hm, ja det börjar luta lite åt Luleå. Det vore helt klart kanon, även om deras Duracell-hockey är jäääävligt jobbig att möta.

Fast något lag kan ta DIF före LHC, så jag är inte helt säker på att det slutar med Luleå ändå.

Börjar redan bli SJUKLIGT nervös.
jensa öhling

Inlägg av jensa öhling »

Ninima är tillbaka till slutspelet, dock inte Fälth.

Luleå känns som det klart bästa laget att möta. Särskilt nu när LHC inte är med i topp 4. Känns vidöppet mot Luleå med knapp fördel oss. Mot HV och FBK blir det torsk, större chans mot Saik även om det också skulle bli svårt.
Användarvisningsbild
kotten

Inlägg av kotten »

Så länge vi inte får HV i kvarten är jag nöjd. Luleå, SAIK, FBK - strunt samma, vi vinner 8)

Möjligvis lite övervikt till Luleå om jag måste välja. Dock känner jag att favoritskapet skulle kunna bli farligt i den kvartsfinalen.
Vem som helst kan sticka upp men vi är nummer ett
Användarvisningsbild
Caveman

Inlägg av Caveman »

För helvete, var inte så jävla skitnödiga. Visst har "Blocket" använts men inte till den grad att det ska bryta ut PMS-attacker?!

Om någon här är fantasilös är det soldaten. Dissar religion och allt som inte kan starkt styrkas med hjälp av logik och.. allt är sjukt rakt utan svaj på linan. Vi ska vilja möta aik, vi ska inte rygga undan för konflikter utan stå raka i ryggen etc etc. Fan skärp dig..

Att du, Caveman, bryter in och grinar är lite förvånande. Har du dåliga dagar?! Det har, lite till och från skämtats om Hardy och hans block, men som jag skriver ovan, inte speciellt ofta. Mitt inlägg om hans block som du "gick loss på" var inte ens menat som ett skämt eller nedvärderande. Jag menade det jag skrev, att Hardy kanske har skissat upp en bra taktik i sitt block. Men för all del.. Grina.

/.
Ja, precis som Boumedienne så har jag dåliga dagar och ibland har jag bra/bättre dagar, men likt Boumedienne så börjar jag att varva upp till slutspelet.....
Användarvisningsbild
DIF_Soldier

Inlägg av DIF_Soldier »

Heaty skrev:
DIF_Soldier skrev:

/.
Oh, jävlar. Det där tog visst märkte jag. :D Aja, du verkar ju tillhöra skalan som gillar gubbhumor så det är väl inte så konstigt. Dessutom att svara en "PMS-attack" med en egen PMS-attack är bara rogivande.
Sen vet jag inte vad som hänt med dig, du har bara blivit mer och mer omogen. "Flamar" hit och dit, dissar folk här och där. Min personliga åsikt är att du, inte enbart men nästan, alltid sprider en dålig stämning på forumet.
Av den simpla och enkla anledningen att det finns mer att störa sig på. Jag tänker alltid säga vad jag tycker, sedan skiter jag i vem som håller med och inte och vad det ger för "stämning". Det jobbet lämnar jag med varm hand över till någon välgörenhetsskribent.
Säg den glädje som varar
Användarvisningsbild
Edin

Inlägg av Edin »

Ska bli spännande att se om FBK är kaxiga nog för att välja oss i kvarten, skulle kunna bli en grym serie.

K
För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
Användarvisningsbild
SkönaDjurgårn

Inlägg av SkönaDjurgårn »

Luleå ligger i topp i seriens PP-tabell om jag inte minns fel så det blir viktigt att inte ta onödiga utvisningar. Annars känns väl Luuuleeee som en värdig men högst överkomlig motsåndare. Herr Nilsson höll nollan idag men jag har svårt att verkligen acceptera honom som en så bra målvakt som många vill få det till.

Jag säger 4-2 i matcher till oss! Ja, om det nu blir Luleå i kvarten. :P
Skriv svar