Timrå IK - Djurgårdens IF, 5/3 2011
- SkönaDjurgårn
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Re: Timrå IK - Djurgårdens IF, 5/3 2011
Falken sa det ju t.o.m. i intervjun nyss: "-Om vi kan hålla det till ett mål bara, så blir de nervösa, blablabla..."
Vafan liksom, då spelar man ju knappt för att vinna. Usch vilken kass inställning. Gå in och mörda istället. Fan vad jag hatar ishockey utan känslor, hat och måsten. Nu känns det ju som rena Allstar-tillställningen (är ju iof ett lag som bryr sig men det räcker inte för att göra idrott kul).
Vafan liksom, då spelar man ju knappt för att vinna. Usch vilken kass inställning. Gå in och mörda istället. Fan vad jag hatar ishockey utan känslor, hat och måsten. Nu känns det ju som rena Allstar-tillställningen (är ju iof ett lag som bryr sig men det räcker inte för att göra idrott kul).
Tror inte vår prestation idag kommer skrämma någon eller göra att någon vill ha hos mer, jag tror toplagen gjort ranking listor på lag de ska välja. Alla vet att DIF inte hade något o kriga för idag. Vi har 6-7 spelare borta med b.la. Widing, Ölve, Otto och Zibbe som är riktigt tongivande spelare.
- Lee Harvey Oswald
Iofs så skulle en TIk-vinst här & en kvalserieplats för Modo kännas som en liten payback för 2007.warrant skrev:Ett gäng spelare som redan är i kvartsfinal spelet.
En sådan håglös inställning kan göra att det blir diskussioner från dom andra lagen som är inblandade i bottenstrien.
Då DIF låg på 8:e plats inför sista omgången, förlorade mot lhc med 3-2 samtidigt som ett proppmätt slutspelsklart Modo sket i sin hemmamatch mot Mora som vann utan att förta sig. Därmed snodde Mora 8:e platsen.
(Nääh ja äh inte bitter)
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Förövrigt ser ja gärna fbk o hv vinster så SAIK kommer 3a, då får vi antingen lulä lr SAIK, o med tanke på hur kassa SAIK är just nu utan sin Warg och Lindström så piskar vi dem enkelt.
Lee Harvey Oswald skrev:Iofs så skulle en TIk-vinst här & en kvalserieplats för Modo kännas som en liten payback för 2007.warrant skrev:Ett gäng spelare som redan är i kvartsfinal spelet.
En sådan håglös inställning kan göra att det blir diskussioner från dom andra lagen som är inblandade i bottenstrien.
Då DIF låg på 8:e plats inför sista omgången, förlorade mot lhc med 3-2 samtidigt som ett proppmätt slutspelsklart Modo sket i sin hemmamatch mot Mora som vann utan att förta sig. Därmed snodde Mora 8:e platsen.
(Nääh ja äh inte bitter)
Minns den matchen gott och väl. Och minns att jag var förbannad med.
Jag tycker att om man har stolthet i kroppen går man ut och kör. Annars spelar man innebandy eller någon annan tjejsport.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
- SkönaDjurgårn
Snälla kan inte bara Timrå och SSK åka ur? Har det någonsin varit en rolig match mot något av de lagen, får svår ångest av att se det här.
Jahapp, det är här var ju inge kul, inge kul alls faktiskt.
För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
'Bra' avslutning på säsongen. Fyfan att de vågar lura mig och andra betalande på pengar på det här sättet. Skäms ni som spelade idag. Fyfan.
'Alltid - Oavsett' måste gälla åt båda hållen. Jag vägrar gilla vårt lag när de gör som ikväll.. horribelt och pinsamt.
'Alltid - Oavsett' måste gälla åt båda hållen. Jag vägrar gilla vårt lag när de gör som ikväll.. horribelt och pinsamt.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
- SkönaDjurgårn
Se och lär, lefflan!SkönaDjurgårn skrev:2-1 till Timrå, efter hemmamål av Lander och Hirschovits och DIF-mål av John Norman. Är nog första gången någonsin jag tippar mot DIF här och vill testa hur det funkar inför slutspelet. Avd. Vidskeplighet
Jag har spelat mycket idag, men självklart inte på just detta, suck. Blev en dyr och förjävla tråkig och bedrövlig kväll på alla sätt och vis. Snälla, kan nån säga något som är positivt just nu?
Blir iaf intressant att se vilka vi får möta i kvarten. Mer diskussion (i rätt tråd) om detta lär följa!
Herregud. Det viktigaste idag var att gnaget inte skulle komma till slutspel och att vi skulle komma ifrån matchen utan några skador. Det första var utanför vår kontroll, det andra lyckades vi med.Magnutz skrev:'Bra' avslutning på säsongen. Fyfan att de vågar lura mig och andra betalande på pengar på det här sättet. Skäms ni som spelade idag. Fyfan.
Men du kanske kan dra ner till nästa träning och köra protestbanderoll och ta ett kvartsamtal eller nåt? Du verkar ju galet upprörd.
Mark Owuya vinner målvaktsliganSkönaDjurgårn skrev:Se och lär, lefflan!SkönaDjurgårn skrev:2-1 till Timrå, efter hemmamål av Lander och Hirschovits och DIF-mål av John Norman. Är nog första gången någonsin jag tippar mot DIF här och vill testa hur det funkar inför slutspelet. Avd. Vidskeplighet
Jag har spelat mycket idag, men självklart inte på just detta, suck. Blev en dyr och förjävla tråkig och bedrövlig kväll på alla sätt och vis. Snälla, kan nån säga något som är positivt just nu?
Blir iaf intressant att se vilka vi får möta i kvarten. Mer diskussion (i rätt tråd) om detta lär följa!
Mot17
Allmänhetensåkning var det i afton.
Antalet tacklingar vi delade ut går att räkna på ena handens fingrar.
Viljan att kriga obefintlig.
I en match som denna kan jag dock köpa en loj inställning då större delen av laget går och väntar på slutspelet.
Antalet tacklingar vi delade ut går att räkna på ena handens fingrar.
Viljan att kriga obefintlig.
I en match som denna kan jag dock köpa en loj inställning då större delen av laget går och väntar på slutspelet.
- SkönaDjurgårn
Bra adde! Det glädjer jag mig verkligen åt faktiskt. Well played, Owuya!