Hälsningar till Nisse Ekman
Re: Hälsningar till Nisse Ekman
Krya på dig Nisse! Ser fram emot "comebacken"
För övrigt anser jag att Solna ska förgöras.
Krya på dig Nisse och glöm aldrig bort att vi är med dig överallt!
Nisse Ekman är nummer 3!
Nisse Ekman är nummer 3!
-
- Säsongskort: Ja
Förbannat tråkigt hur livet kan ta en sån tragisk vändning! Tankarna finns hos dig och din familj.Vi är med dig överallt.
Djurgårdens IF
Jag är bara så ledsen. Lider verkligen Nisse och hans familj. Hoppas på att få se dig på planen igen Nisse. Om så bara för att få ge dig en stående ovation. Artisten och kämpen Ekman. Kriga nu Nisse.
Född till sportchef.
Kämpa Nisse! Hoppas allt blir bra och att du kan leva ett normalt liv igen. Vore kul att se dig på planen igen men efter en sån här grej förstår jag om man slänger in handduken.
dominera stroken Nisse! Vi är med dig till 100%
Krya på dig Nisse!
Slasha stroken, grym bild!
Slasha stroken, grym bild!
- Amadeus
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Mina tankar är hos dig hela tiden. Är så jäkla ledsen och chockad att det hände dig. Du såg så jäkla glad och bra ut sista matchen du spelade och jag blev så glad för din skull när du äntligen gjorde mål. Sen så pang så är allt förändrat. På några sekunder. Det är så svårt att tro att det är sant.
Våran Nisse! Det är inte sant.....
Jo, det är sant....men du är en riktig fighter, du kommer klara det här. Du kommer komma tillbaka till ett normalt liv. Tyvärr får hockeyn vänta med att se dig, den är det minst viktiga just nu, men jag är övertygad om att du är tillbaka nästa säsong.
Ta väl hand om dig nu. Du och din familj finns i alla Djurgårdares hjärtan och tankar. Hela tiden.
Våran Nisse! Det är inte sant.....
Jo, det är sant....men du är en riktig fighter, du kommer klara det här. Du kommer komma tillbaka till ett normalt liv. Tyvärr får hockeyn vänta med att se dig, den är det minst viktiga just nu, men jag är övertygad om att du är tillbaka nästa säsong.
Ta väl hand om dig nu. Du och din familj finns i alla Djurgårdares hjärtan och tankar. Hela tiden.
"Jag spelar hellre i division 4 iklädd DIF-tröjan än att spela med något annat lag i elitserien"
Fimpen
Fimpen
- starvin_marwin
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Detta grejar du Nisse! Tankarna är med dig och din familj
Kämpa på Nisse du fixar det här.
Hela Djurgårdsfamiljen står bakom dig
Hela Djurgårdsfamiljen står bakom dig
Vad är det för kontonummer och cleringsnummer och bank till insamlingen???
Så gör du:kenny skrev:Vad är det för kontonummer och cleringsnummer och bank till insamlingen???
- Sätt in valfritt belopp på Plusgirokonto 631 36 48-5
- Märk betalningen med "Nisse"
- Sista datum för insamlingen är 28/2
http://jarnkaminerna.se/artikel/jk/2010 ... isse-ekman
- Tessan
- Medlem: Ja, ständig medlem
Har satt in en hundralapp till insamlingen. Gör alla detsamma blir det en rejäl slant. Nu inför jubileumsåret behöver JK förknippas med positiva saker och inte med de idioter som beter sig på derbymatcher. På Färjestads-matchen var det grymt drag och "Nisse Ekmans järnkaminer" dånade på Hovet. Nisse lär visst ha blivit rörd då han hörde detta per telefon. Skylten med "Kämpa Nisse" var toppen!
Vi forsätter i denna andra 2011 och gör en seriös insamling för Nisse, trycker t-shirts till försäljning där en del av intäkterna går till insamlingen och en t-shirt med bild på klacken från torsdagens jubileumsmatch.
Vad det ska stå på dessa hyllnings-t-shirts finns det många som vill säga till om. "In Nisse we trust"?
På torsdag räknar jag annars med ett enormt drag och att hyllningen av Nisse fortsätter.
Vi ses där DIF är!
Vi forsätter i denna andra 2011 och gör en seriös insamling för Nisse, trycker t-shirts till försäljning där en del av intäkterna går till insamlingen och en t-shirt med bild på klacken från torsdagens jubileumsmatch.
Vad det ska stå på dessa hyllnings-t-shirts finns det många som vill säga till om. "In Nisse we trust"?
På torsdag räknar jag annars med ett enormt drag och att hyllningen av Nisse fortsätter.
Vi ses där DIF är!
När något sådant här händer så inser vi nog alla att idrotten egentligen är totalt oviktig. Vi skriker och gormar om missade utvisningar ( jag också ) och annat som händer under matcherna, men när matchen är slut så glömmer vi fort och ser fram emot nästa match.
Jag som Modo-supporter lider varje match där varje poäng är så viktig, tycker man..., men
Inget är så viktigt som hälsan ! Min högsta önskan är nu givetvis inte poäng eller annat utan att du, Nisse Ekman, blir fullt återställd. Jag är säker på att alla älskare av ishockey delar min uppfattning i denna fråga.
Till DIF supporters : Underbar hyllning och support till Nisse Ekman ! Tänk om ni alltid kunde vara just supporters och inte förstöra under matcherna.
Stå upp i stödet för erat lag men framför allt för Nisse Ekman !
Jag som Modo-supporter lider varje match där varje poäng är så viktig, tycker man..., men
Inget är så viktigt som hälsan ! Min högsta önskan är nu givetvis inte poäng eller annat utan att du, Nisse Ekman, blir fullt återställd. Jag är säker på att alla älskare av ishockey delar min uppfattning i denna fråga.
Till DIF supporters : Underbar hyllning och support till Nisse Ekman ! Tänk om ni alltid kunde vara just supporters och inte förstöra under matcherna.
Stå upp i stödet för erat lag men framför allt för Nisse Ekman !