Har ni köpt biljetter än?Daniel942 skrev:Vet någon mer hur upplägget blir? Är det en match med en domare eller hur ser det ut? Om det är match på hela isen lär jag ju bli ifrånåkt så det stänker om detMagnutz skrev:Daniel942 skrev:Okej, är på min kompis nu. Han ska bara se om han jobbar, och om det är grönt så har ni 2 till på Hovets isDå kan det ju bli 30-40 pers! Sweet!
It is ON! Spela hockey på Hovet 26/12 Annandagshockey
Re: Spela hockey på Hovet 26/12
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
- Daniel942
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Nepp, han har inte fått svar ännu.Magnutz skrev: Har ni köpt biljetter än?
DIF!
Hetsa!!!!Daniel942 skrev:Nepp, han har inte fått svar ännu.Magnutz skrev: Har ni köpt biljetter än?

Slog i isen igår. Fan det är inte superskönt att trilla på is när man inte är vadderad i skydd... Damasker beställda och nästa "ispass" körs med benskydd, armbågsskydd och .. tja, handskar då och hjälm.
- Hinner med att leka lite med klubban på torsdag, sen är det live på söndag! ooooh mig rysa!!

Gjorde en liknande igår också. Eller en Holmqvistare kan man säga, så som han gjorde i en slutspelsmatch mot Linköping i våras. Skulle vända mig om och börja åka baklänges, får ett felskär och åker rakt bakåt med huvet ner i isen!Magnutz skrev:Slog i isen igår. Fan det är inte superskönt att trilla på is när man inte är vadderad i skydd... Damasker beställda och nästa "ispass" körs med benskydd, armbågsskydd och .. tja, handskar då och hjälm.- Hinner med att leka lite med klubban på torsdag, sen är det live på söndag! ooooh mig rysa!!

hahaha, ja, hjälm är ett absolut minimum.. isen är, som Kronwall, stenhård.Kentta skrev:Gjorde en liknande igår också. Eller en Holmqvistare kan man säga, så som han gjorde i en slutspelsmatch mot Linköping i våras. Skulle vända mig om och börja åka baklänges, får ett felskär och åker rakt bakåt med huvet ner i isen!Magnutz skrev:Slog i isen igår. Fan det är inte superskönt att trilla på is när man inte är vadderad i skydd... Damasker beställda och nästa "ispass" körs med benskydd, armbågsskydd och .. tja, handskar då och hjälm.- Hinner med att leka lite med klubban på torsdag, sen är det live på söndag! ooooh mig rysa!!
Och ingen hjälm hade man heller, ung och dum!
Apropå att vända sig om.. har återigen kunnat konstatera att jag favoriserar ena kroppssidan något hejdlöst. Visst kan jag trampa runt åt båda hållen när jag åker framåt men när jag ska testa bakåt så är jag vansinnigt timid åt ena hållet.. detta händer också vid själva vänd-momentet. Som vuxen kan jag ju tvinga mig att bara köra åt ett håll för att tvinga fram en förbättring, men bra är det ju inte. Tror jag blir lite kaxigare med en massa skydd på mig.

Så där ja, nu har man tjatat på polarna och lyckats få med mig hela noll stycken. Funderar på om man ska ställa upp själv ändå och finta av lite gubbar men det känns ju mindre roligt om man åker dit ensam. Så, borde man delta ändå och isåfall när är sista anmälningsdag? 

Ridderwall: " Vi har större klack kvar 20 minuter efter matchen än de andra har under hela sina matcher"
Förstår inte direkt problemet med att åka ensam? Jag ska iaf göra det, dock med stöd från läktaren av familjDIFnacka skrev:Så där ja, nu har man tjatat på polarna och lyckats få med mig hela noll stycken. Funderar på om man ska ställa upp själv ändå och finta av lite gubbar men det känns ju mindre roligt om man åker dit ensam. Så, borde man delta ändå och isåfall när är sista anmälningsdag?

Ska iväg och tjuvträna imorgon, går bättre och bättre för varje gång!

Maximalt antal deltagare är 64 stycken. Det finns väl 32 hemma- och 32 borta-ställ ?! Så, för att du ska få plats är det anmälan bums, på momangen, right away.. som gäller!DIFnacka skrev:Så där ja, nu har man tjatat på polarna och lyckats få med mig hela noll stycken. Funderar på om man ska ställa upp själv ändå och finta av lite gubbar men det känns ju mindre roligt om man åker dit ensam. Så, borde man delta ändå och isåfall när är sista anmälningsdag?

Jag kommer ensam, med familjen som stöd.

- Daniel942
Killen jag skulle gå med jobbade visst.. så vi får se hur detta blir.
DIF!
då går du solo!Daniel942 skrev:Killen jag skulle gå med jobbade visst.. så vi får se hur detta blir.

Då var man tillslut uppskriven så nu är det väl bara att plocka fram skridskorna så att man är i toppform till på söndag 

Ridderwall: " Vi har större klack kvar 20 minuter efter matchen än de andra har under hela sina matcher"
Så rätt!DIFnacka skrev:Då var man tillslut uppskriven så nu är det väl bara att plocka fram skridskorna så att man är i toppform till på söndag

Sådärja, fått emailet från J. Ednertz. Mailet med detaljerna kring Annandagshockeyn. Oooooh!!!
Jag är lite tårögd. Glädjetårar?! Joråsåatte.

Jag är lite tårögd. Glädjetårar?! Joråsåatte.

- Daniel942
Okej! Nu har jag beställt så man kan vara med på detta jippo. Allt i Magnutz ära.
DIF!