AnteK skrev:Kan vi inte skicka in den i omklädningsrummet också, så dem kan betala tillbaka, eftersom dem inte gör det på isen.
Jag tycker ärligt talat att det vore en ganska rimlig sak att göra. Vissa sitter på över 150-200k i månaden, och om dom skänker en 500-lapp så är det inget som ruinerar dom. Det vore en bra sak att göra tycker jag, och dom kan gärna skriva ner hur mycket var och en skänkte för att visa hur mycket dom uppskattar det vi gör för dom på läktaren i match efter match.
Fabriken ska få en slant av mig imorgon. Jag brukar inte skänka pengar till dom, men imorgon gör jag ett undantag.
Vi måste ta dom här 3 poängen. Om vi förlorar igen blir det ju bara pinsamt.. Okej vi kommer alltid vara stolta djurgårdare! Vi kommer alltid ställa upp för vårat lag. Men skärp er nu förfan. Ridderwall är en bra målvakt håll koll på pucken och låt den inte komma in på ditt område!
Föralltid en stolt djurgårdare! Krossa dom ikväll. Fyll Hovet och var lyckliga!
Mäklaren skrev:DIF-familjen fortsätter att ställa upp och visar att den är landets i särklass bästa. Dags för spelarna att någon jävla gång betala tillbaka?
Ja, det är onekligen imponerande att lyckas locka minst 6500 till Hovet en sketen tisdag efter 5 raka förluster (eller vad de nu blir).
Dags att käka taggtråd nu DIF och köra över skoterraggarna.
Då kan man utgå från att du sitter hemma och suger på tummen då
...och varför skulle du dra den slutsatsen? Naken-Janne's mind works in mysterious ways...
AnteK skrev:Skicka hinken imorgon, underbart! Kan vi inte skicka in den i omklädningsrummet också, så dem kan betala tillbaka, eftersom dem inte gör det på isen.
Inte för att jag menar att dom ska känna skuld men detta trodde jag man redan gjorde faktiskt. Spelarna älskar den stämning som är på Hovet och jag är rätt säker på att dom kan tänka sig att bidra till detta precis som alla andra. Skicka den bara inte in till kassören för då tömmer han den
Ikväll tycker jag är mer svårtippat än på länge, Lulää har det som vi hade förra året i anfallsväg med långa och kvicka anfall vilket uppenbarligen är svårhanterat för våra backar. Dock har dom hamnat lite i en svacka medan vi statistikt sett inte kan lämna ytterligare en match utan 3p (?).
Idag håller jag bara tummarna och hoppas på att vi vinner helt enkelt.
Verkar som att vi saknar ett antal spelare ikväll. Jag börjar på riktigt bli väldigt orolig nu... vi kan inte ens spela med fullt lag längre. Kul att se juniorer, visst, men de vinner absolut inga matcher åt oss.
Ridderwall brukar vika ned sig när det är som viktigast och lär väl göra så även ikväll.
Mäklaren skrev:Verkar som att vi saknar ett antal spelare ikväll. Jag börjar på riktigt bli väldigt orolig nu... vi kan inte ens spela med fullt lag längre.
Vem "saknar" vi förrutom Ekman och Tjärna då? Har inte sett/hört om några nya skador eller liknande...?
Mäklaren skrev:Verkar som att vi saknar ett antal spelare ikväll. Jag börjar på riktigt bli väldigt orolig nu... vi kan inte ens spela med fullt lag längre.
Vem "saknar" vi förrutom Ekman och Tjärna då? Har inte sett/hört om några nya skador eller liknande...?
Står i matchsnacket inför matchen, dock framgår det inte vilka det gäller.
Det behöver inte alltid vara negativ med flera man borta, minns denna match http://difhockey.se/match.php?id=2208 väldigt väl, 7 man borta och ändå tog vi poäng borta mot Färjestad.
Stadion skrev:Det behöver inte alltid vara negativ med flera man borta, minns denna match http://difhockey.se/match.php?id=2208 väldigt väl, 7 man borta och ändå tog vi poäng borta mot Färjestad.
KÄMPA DJURGÅRDEN! KÄMPA EKMAN!
De juniorer som fått chansen har ju varit bra så det kanske är en fördel för oss!
3 pinnar idag, snälla!
Ska bli riktigt intressant att se Mika Zibanejad och Marcus Sörensen i dagens match. Dessa killar lär komma med ett rejält självförtroende och lär inte sluta kämpa i första taget. Förhoppningsvis smittar det av sig på resten av laget och jag hoppas på vinst.
Vi på läktarna ska fortsätta göra vårt. Skit i att köpa cola/popcorn eller vad ni nu vill ha och ge pengarna till Fabriken istället!