Inte Holmqvist då?Magnutz skrev:Antar att du hoppas på bänkning av: Boumedienne och O. Eklund då.-daniel- skrev:Fy fan vad jag hoppas på ett ruskigt taggat lag, publik, materialer, tvättfirma, städare, publikvärdar etc.etc imorgon. Nu jävlar gäller det att visa att vi skall till slutspel. Inget jävla duttande, nu jävlar går vi in i varje situation till 110%!
KRIGA!
Djurgårdens IF - Modo Hockey, 20/11 2010
Re: Djurgårdens IF - Modo Hockey, 20/11 2010
Vårt nuvarande lag skall vända skeppet.
Mäklaren skrev:Inte Holmqvist då?Magnutz skrev:Antar att du hoppas på bänkning av: Boumedienne och O. Eklund då.-daniel- skrev:Fy fan vad jag hoppas på ett ruskigt taggat lag, publik, materialer, tvättfirma, städare, publikvärdar etc.etc imorgon. Nu jävlar gäller det att visa att vi skall till slutspel. Inget jävla duttande, nu jävlar går vi in i varje situation till 110%!
KRIGA!
Fan, jag har svårt att vilja bänka Honken efter upplevelsen under slutspelet i våras.. Boumedienne är cementerad på min egen högst personliga shit-list, för att han vanhedrar DIF i match efter match med sin vad det verkar totala brist på engagemang och kampvilja...
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Boumediennes uppåkningar är bäst i Elitserien. Hans passningar i PP är fruktansvärt bra och hans skott är sjukt hårt. I övrigt är han dålig, ja. Men Holmqvist är dålig på allt och lägg där till hans enormt slöa inställning.
Vad var det för upplevelse som Honken gav dig i slutspelet?
Vårt nuvarande lag skall vända skeppet.
Boumed... är ju back och ska spela back. hans uppåkningar är ju sådär jävla dåliga för varför transportera puck när våra forwards står och väntar på passningar..Mäklaren skrev:Boumediennes uppåkningar är bäst i Elitserien. Hans passningar i PP är fruktansvärt bra och hans skott är sjukt hårt. I övrigt är han dålig, ja. Men Holmqvist är dålig på allt och lägg där till hans enormt slöa inställning.

Honken gjorde ju lite godis under slutspelet som fick mig att tycka att han är en hyvens prick, den känslan förtunnas väl en smula denna säsong, men.. Det är mest en sån där obeskrivlig känsla jag har. Honken for President!

Mäklaren skrev:Boumediennes uppåkningar är bäst i Elitserien.
Fattar inte varför fler forwards gör likadant... även om Boumedienne känns lite som en "köpe spelare" så gillar jag hans lite småfula inställning som han visar ibland. Tycker många fler spelare i dagens lag ska spela lite mer småfult och reta upp motståndarna.
Nu? Eller imorgon? Ska köpa matchen via canaldigital så jag får väl hojta hemifrån.Daniel942 skrev:"Sjung - Om ni älskar DIF"

- Daniel942
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Jag sjunger hela tidenMagnutz skrev:Nu? Eller imorgon? Ska köpa matchen via canaldigital så jag får väl hojta hemifrån.Daniel942 skrev:"Sjung - Om ni älskar DIF"

Nyss blev det "Dulee é våldtäktsman...."
DIF!
Hahaha...Daniel942 skrev:Jag sjunger hela tidenMagnutz skrev:Nu? Eller imorgon? Ska köpa matchen via canaldigital så jag får väl hojta hemifrån.Daniel942 skrev:"Sjung - Om ni älskar DIF"
Nyss blev det "Dulee é våldtäktsman...."

Har tänkt en del på vad jag och andra skriver på detta forum och kommit fram till att vad mig beträffar så gnäller och ylar jag som fan efter förluster och ser allt i svart. Trots allt grinande känner jag ändå ett sånt jävla sug efter ny match, där jag får se de röda spela hockey. Trots allt det onda ser jag fram emot drabbningen imorgon med samma iver som min 6årige son ser fram emot sin andra hockeyträning i karriären (imorgon). 
Djurgården, i mitt hjärta. MÖRDA MODO!!!

Djurgården, i mitt hjärta. MÖRDA MODO!!!
Hoppas grabben lirar i rätt lag baraMagnutz skrev: min 6årige son ser fram emot sin andra hockeyträning i karriären (imorgon).![]()

Hade ju vart farsans våta dröm om lillgrabben hade kunnat lira i DIF som ungdom.. vi bor ca 9 mil söder ut från glädjecentrum så.. Nyköpings Hockey får det bli.Kentta skrev:Hoppas grabben lirar i rätt lag baraMagnutz skrev: min 6årige son ser fram emot sin andra hockeyträning i karriären (imorgon).![]()

- diftobbe89
Leker med tanken nu, ligger under med 1-4 i andra perioden, ser jag inte minsta tendens till aggresivt spel eller att någon har kastat handskarna i ren frustration och markerat som man jämt gör i världens bästa liga ''jag vet att man bli avstängd i svensk hockey'' men det skiter jag i, så kommer jag inte offra mer pengar för dif hockey på ett tag...För vi är som sämst när vi tro att vi är några jävla super stjärnor och inte spelar som vi borde, dvs aggresiv ishockey,enkelt spel, och gubbar på mål, mycket skott !!!
Det handlar inte om att man inte är Djurgårdare, det handlar inte om att man är någon medgångsupporter, det handlar om lidandet man går igenom när man ser viljan/inställningen hos spelare i vårt lag, det får en att må dåligt!
SÅ KOM FÖR I HELVETE IGEN NU DJURGÅRN
Det handlar inte om att man inte är Djurgårdare, det handlar inte om att man är någon medgångsupporter, det handlar om lidandet man går igenom när man ser viljan/inställningen hos spelare i vårt lag, det får en att må dåligt!
Spela fult
- Daniel942
- Säsongskort: Ja
Du säger ju emot dig själv om du säger att du inte ska gå på matcherna om det går dåligt?diftobbe89 skrev:Leker med tanken nu, ligger under med 1-4 i andra perioden, ser jag inte minsta tendens till aggresivt spel eller att någon har kastat handskarna i ren frustration och markerat som man jämt gör i världens bästa liga ''jag vet att man bli avstängd i svensk hockey'' men det skiter jag i, så kommer jag inte offra mer pengar för dif hockey på ett tag...För vi är som sämst när vi tro att vi är några jävla super stjärnor och inte spelar som vi borde, dvs aggresiv ishockey,enkelt spel, och gubbar på mål, mycket skott !!!
DIF!
- SkönaDjurgårn
Jag vill hora vad var egna blackfisk Paul, lefflan, tror om matchen idag? Vore kul att fa hora om dina drommar INNAN matcherna i fortsattningen. Jag behover lite pengar..