Fan, jag sa det till mig själv; 40 kvar - håll i nu! Men icke.
Ja, vi var överlägsna första 15, sen hände nåt. Varför händer det nåt? Har Otto utgått? Hur illa är det?
Fruktansvärt orättvist 1-2 mål för FBK. DIF borde haft ledningen med 3-4 mål. Vi spelar ju ut FBK stundtals. På deras egen hemmaplan!
Tycker inte FBK imponerar idag. DIF spelar riktigt riktigt bra bortahockey. Vi åker mkt mkt mer skridskor än FBK.
Ja vi skulle ha behövt satt den när vi hade sånt övertag, men till slut trillar det in ett skitmål bakåt, var väntat! Skyll inte det där målet på Wesslau, skärpning nu! FBK-killen på blålinjen står ju och svänger med pucken medans Axelsson åker in i zon, hade vart kul att se en närbild på blålinjen, var säkert offside!
Slutspel skrev:Ja vi skulle ha behövt satt den när vi hade sånt övertag, men till slut trillar det in ett skitmål bakåt, var väntat! Skyll inte det där målet på Wesslau, skärpning nu! FBK-killen på blålinjen står ju och svänger med pucken medans Axelsson åker in i zon, hade vart kul att se en närbild på blålinjen, var säkert offside!
Hmm, det ändrar väl inte det faktum att Wesslau släppte en riktigt dålig retur? Han har spelat bra dock, så det är trist att han gör ett sådant misstag.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
DIF måste ta det lugnt nu i början på tredje så det inte får någon kvittering. Sen konstra. Vi måste vara coola, det är FBK som måste anfalla, de ligger under, de måste öppna sig.