Djurgårdens IF - Luleå HF, 14/1 2010
- Jim Morrison
Re: Djurgårdens IF - Luleå HF, 14/1 2010
HA HA HA. DOMAREN _ÄR_ SJUK I HUVUDET
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Vad är de här för jävla domare???
Det här är ju bara för sjukt. Om inte det där är en korrekt tackling hur ska man då tackla?
Sån jävla konstig bedömningsnivå i elitserien..
Helt ärligt, måste nästan skriva brev till hockeyligan, såhär får det inte fortsätta.
Det är väl förfan I-S-H-O-C-K-E-Y vi tittar på? Fysiskt spel är en del av sporten, det är ett skämt att man ska bli utvisad om man tacklas "för hårt".
Det är väl förfan I-S-H-O-C-K-E-Y vi tittar på? Fysiskt spel är en del av sporten, det är ett skämt att man ska bli utvisad om man tacklas "för hårt".
För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
- Jim Morrison
Stick tillbaka till Allsvenskan Wollmer Edqvist, du har inget i Elitserien att göra.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
-
Vilken j-vla dålig domare!!!! Mackans tackling var klockren, skolexempel på en juste bra hockeytackling, Luleåspelaren har pucken, Mackan håller ner armbågen, och så får han 2 min. Sanslöst!!!! I hockey får man tacklas och är en del av spelet.
Hu f-n kan sopan få det till charging? Mackan glider ju in tacklingen. Typexempel på att Sverige inte hänger med i JVM. Svenska spelare lär sig inte tackla. Mackan har varit därborta många säsonger och kan det fysiska spelet.
Fy fasen vad bra Mackan har varit i kväll förresten. Han väcker laget med sitt snygga och iskalla 1-1 mål. Han visar också tuffhet, kämpaglöd och frenesi. Han överglänser Jimmie ikväll tycker jag.
Mackan visar lagkaptensmaterial. Hoppas han blir kvar i DIF karriären ut. En Stockholmskille med Djurgårdshjärta och mycket erfarenhet. Tror han har stor del förutom Hardy i att DIF ligger 3:a.
Hu f-n kan sopan få det till charging? Mackan glider ju in tacklingen. Typexempel på att Sverige inte hänger med i JVM. Svenska spelare lär sig inte tackla. Mackan har varit därborta många säsonger och kan det fysiska spelet.
Fy fasen vad bra Mackan har varit i kväll förresten. Han väcker laget med sitt snygga och iskalla 1-1 mål. Han visar också tuffhet, kämpaglöd och frenesi. Han överglänser Jimmie ikväll tycker jag.
Mackan visar lagkaptensmaterial. Hoppas han blir kvar i DIF karriären ut. En Stockholmskille med Djurgårdshjärta och mycket erfarenhet. Tror han har stor del förutom Hardy i att DIF ligger 3:a.
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Det är personer som Edqvist som förstör sporten som vi kallar ishockey. Det gnälls på att klassen i sverige sjunker och det här är anledningen. Dessa svin får stöd av Hockeyligan. Detta skämt ska aldrig mera få dömma om man frågar mig. Djurgården måste lämna in en protest. Man får inte tacklas enligt dessa personer. Jag blir så jävla förbannad på idioter som Edqvist och hoppas att detta tas upp. För detta är den fetaste skandalen som jag sett på riktigt länge. Inte ens Luleåanhängarna kan gilla detta. Det kan bara inte gå obemärkt förbi.
En spelare i DIF som måste få sig en redig utskällning eller kanske bänkning är Zigomanis. Jag har väntat på at han ska komma igång, men nu är han fan en säkerhetsrisk. Det enda han kan är att teka i nuläget.
Vidta åtgärder nu på båda fronterna.
En spelare i DIF som måste få sig en redig utskällning eller kanske bänkning är Zigomanis. Jag har väntat på at han ska komma igång, men nu är han fan en säkerhetsrisk. Det enda han kan är att teka i nuläget.
Vidta åtgärder nu på båda fronterna.
100% DJURGÅRDSJ***L
Är inte ett dugg orolig för vinst. Josefson stänker in en balja runt 13 min in i tredje
- Jim Morrison
pinsamt, 1-2
De var nära i början av tredje.. Se om vi kan komma tillbaka igen? Känns inte som vår dag. Reaktion måste komma nångång
- Jim Morrison
"i PLOCKHANDSKEN!!!" förstår att du blir förvånad kommentatorn, pajas
- Jim Morrison
Sämsta domarinsatsen jag någonsin har varit med om på hovet.
Senast redigerad av Jim Morrison den 2010-01-14 21:13:04, redigerad totalt 2 gång.
Printz på 100kg låter en luleåspelare stå helt orörd och täcka Wesslan vid 1-2 målet. Pinsamt Printz.
Inledningen och allt slarv matchen igenom med passningar och uppspel bäddade för den här förlusten.
Och domaren tänker jag inte ens kommentera.
Inledningen och allt slarv matchen igenom med passningar och uppspel bäddade för den här förlusten.
Och domaren tänker jag inte ens kommentera.
Senast redigerad av Bigge den 2010-01-14 21:12:51, redigerad totalt 1 gånger.
There is no I in TEAM!!!!
WOLLMER EDQVIST = HOCKEYMÖRDARE