Ölvestad inte längre lagkapten, så vem ska kliva fram?
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Re: Ölvestad inte längre lagkapten, så vem ska kliva fram?
Ja, det här får fan inte bli som svenskafans.com. Dårar med absolut 0% förstånd som skriver inlägg med 0% vettigt innehåll. Se på våran kära högaffelbesökare här. Han hoppar först in med en hyfsat vettig åsikt som jag kan tänka mig att dela. Dock så förstår jag inte vad han signade in på difhockey för att säga det men ändå. Han bemöts med denna fråga på diverse vis.
Då kliver kaffesumpen fram med det intelligentsbefriade inlägget:
"#1 Varför skulle jag vara avudsjuk på att ni är djurgårdare? Ni är sämre än olsäter. Ni platsar i DIV 3."
Detta kan betyda två saker. Antingen så är han helt enkelt lika blåst som alla andra som står i kaffearenans mjölkförsäljarförsamling("klack") med medelålder fossil, eller så är han 4 år.
När det gäller topic så finns det bara ett sätt att dela upp bokstäverna på:
C Ragge
A Mackan
A Fimpen
Då kliver kaffesumpen fram med det intelligentsbefriade inlägget:
"#1 Varför skulle jag vara avudsjuk på att ni är djurgårdare? Ni är sämre än olsäter. Ni platsar i DIV 3."
Detta kan betyda två saker. Antingen så är han helt enkelt lika blåst som alla andra som står i kaffearenans mjölkförsäljarförsamling("klack") med medelålder fossil, eller så är han 4 år.
När det gäller topic så finns det bara ett sätt att dela upp bokstäverna på:
C Ragge
A Mackan
A Fimpen
100% DJURGÅRDSJ***L
- Frasse
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Ragge it is !
Perfekt val måste jag säga.
Perfekt val måste jag säga.
Mesta Mästarna är här, Djurgårdens IF
1926, 1950, 1954, 1955, 1958, 1959, 1960, 1961, 1962, 1963, 1983, 1989, 1990, 1991, 2000, 2001
1926, 1950, 1954, 1955, 1958, 1959, 1960, 1961, 1962, 1963, 1983, 1989, 1990, 1991, 2000, 2001
Skulle inte kunna tänka mig någon bättre än Ragge.
Inget chockerande, utan snarare det enda rätta.
Dock känns det inte lika bra på sikt, framförallt nu när det blev klart att Ante drar om ett år. Ragge lär ju knappast hålla på i 5 år till. Tycker det är extra viktigt med kontinuitet vad gäller kaptensrollen när vi befinner oss och troligen kommer befinna oss i ett ganska utsatt läge framöver.
Kanske att Fimpen kan kliva upp ett pinhål från assisterande till kapten.
Dock känns det inte lika bra på sikt, framförallt nu när det blev klart att Ante drar om ett år. Ragge lär ju knappast hålla på i 5 år till. Tycker det är extra viktigt med kontinuitet vad gäller kaptensrollen när vi befinner oss och troligen kommer befinna oss i ett ganska utsatt läge framöver.
Kanske att Fimpen kan kliva upp ett pinhål från assisterande till kapten.
Lycka är att vara djurgårdare
Är det:
C: Ragge
A: Ölvestad
A: Eklund
som gäller i år?
som gäller i år?
2014-04-07, vad hände?
- mannge
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Kontakt:
Iaf med tanke på hur lagfotot såg ut. Falk är dock även en kandidat till det ena A:et, då jag tyckte jag såg en tunnhårig Falk sittandes på ena hörnet.Jepe skrev:Är det:
som gäller i år?
Blue Brigade A11
Mjo men Falk har väl suttit ner de senaste lagfotona även utan A? Jag var mer inne på din första tanke där, och eftersom Ölve satt bredvid Ragge så har han nog ett A.mannge skrev:Iaf med tanke på hur lagfotot såg ut. Falk är dock även en kandidat till det ena A:et, då jag tyckte jag såg en tunnhårig Falk sittandes på ena hörnet.Jepe skrev:Är det:
som gäller i år?
2014-04-07, vad hände?
-
Spelar roll? Typiskt hockeynördssnack 

Marcus Nilson och Andreas Engqvist är assisterande i år.
- DIF_Soldier
Jag fick som jag ville med andra ord.DIF_Soldier skrev:Jag har hela tiden sagt att man bör ge Enqvist ett A. Mackan tar det andra och Ragge tar C.

Säg den glädje som varar