Kommer du att köpa säsongskort?
- Tartarus
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
- Kontakt:
Re: Kommer du att köpa säsongskort?
Säsongskort beställt!
Jag hoppas att man kan hämta ut biljetterna innan den 19/9, eftersom jag är bortrest då.
Jag hoppas att man kan hämta ut biljetterna innan den 19/9, eftersom jag är bortrest då.
Finns det kvar i klacken ?android skrev:Försäljningen är igång. Det är långt till nästa säsong.
Jag la upp några alternativ i omröstningen, men den är mest av akademiskt intresse.
Vill se lite diskussion angående priset, kommer du att köpa nu eller vänta, köper ni ett helt gäng, förnyar du ditt gamla eller är det första gången?
Om inte varför? Vad kan få dig att köpa ett säsongskort?
Förslag till hur man kan sälja fler säsongsplåtar?
Själv blir det ett så fort jag har fått in stålar. På kortsidan, tycker priset är rimligt och publiken kommer fortsätta komma nästa säsong. Ska bli kul att se Hardy föhoppningsvis lite fler vinster iår.
Har haft säsongskort de senaste 2 åren i klacken nu och vi är ett gäng som i år utökas från 5 till 7. Blir en jävligt rolig säsong!
Bäst i stan!
Sist jag hörde nåt fanns det klackkort kvar, men dom gick åt fort.
Kan tänka mig att det köps ett par extra nu efter segern.
Kan tänka mig att det köps ett par extra nu efter segern.
Född till sportchef.
- 136_Djurgårdare
- Kontakt:
Imorgon åker jag och polarn in för att köpa våra klackkort, så jävla taggad inför säsongen nu!!
Jimmie Ölvestad är Djurgår'n Hockey.
Köpte mitt klackkort idag, ser fram emot en jävligt rolig säsong!
"Min princip är att ge igen. Om nån ger mej falska sedlar ska han ha tillbaka dem. Enda sättet att klara sig i ishockey är att ge igen så att den som klippt till aldrig gör om det." - Lasse Björn
- Daniel942
Om vi skulle få tillbaka Bremberg så tror jag nog att försäljningen av säsongskort skulle öka!
DIF!
WORD, inget snack, som jag nämt tidigare i forumet så vill folk bli underhållna.Daniel942 skrev:Om vi skulle få tillbaka Bremberg så tror jag nog att försäljningen av säsongskort skulle öka!
Och när Linkan är på isen vet man att vad som helst kan hända..
Lite som Zlatan/Messi/Ronaldhino i fotboll
4 st säsongskort beställda..Har inte haft säsongskort förr! Blir kul som fan!
-
Köpte mitt förra veckan så känns skönt att man har ett nu. Över 2000 sålda och klacken säljer på utav bara helv*te så se till att köpa ditt säsongskort imorn eller dom kommande dagarna. Nu är premiären inte långt bort, längtar!
- -daniel-
323 sålda till klacken, var väl 433 eller något liknande totalt förra året. Kommer garanterat sälja uppåt 600 om det fortsätter i samma takt...
Skall bli enormt intressant med Aktiv Sittplats den här säsongen, vi som sitter där får se till att utmana klacken rejält. Förra säsongen var väl draget "sådär" många gånger.
Skall bli enormt intressant med Aktiv Sittplats den här säsongen, vi som sitter där får se till att utmana klacken rejält. Förra säsongen var väl draget "sådär" många gånger.
395 sålda till klacken och 270 till aktiv sittplats!
Kommer bli en grym säsong! Och premiären är bara 3 veckor bort och då ska Hovet gunga och mullra!
Kommer bli en grym säsong! Och premiären är bara 3 veckor bort och då ska Hovet gunga och mullra!
450 sålda i klacken enligt en på JK forum som var inne och frågade idag.AlltidDIF skrev:395 sålda till klacken och 270 till aktiv sittplats!

-
Blir till att köpa aktiv sittplats. Det ska sjungas ordentligt från sittplats iår! 

Faaan vilket tryck vi ska skapa på Hovet iår. Inget lag kommer kunna utmana oss.
Någon som vet hur många säsongskort det finns på aktiv sittplats????

Någon som vet hur många säsongskort det finns på aktiv sittplats????