Nu får vi bara hoppas att han gör bra ifrån sig (vilket jag absolut tror att han
kommer att göra)
Låter perfekt, kan bli riktigt mäktigt om sittplats är med på noterna.Honken skrev:Halva klacken Montén, halva klacken Johansson. Alla HardyEdin skrev:Hur ska vi sjunga "Järnkaminer"-ramsan nu hade dom tänkt?
Jaa! NU drar vi tillbaka till Globen också så Hardy får vara i sitt gammla hem, och tar hemma Mackan Nilsson och Nisse!DIF_Soldier skrev:NOSTALGI!
Nu ska bara Björn Nord få på sig ett par grillor igen...
DIF spelade torpedhockey med Wikegård också. Inte hans sista säsong dock.Kojak skrev:Det diskuteras torpedhockey vs "Linkan Bremberg". Jag tror inte på något av det.
Linkan kommer få problem med Hardy. Tror helt enkelt inte på en bra personkemi där då Hardy kräver 110% arbete av alla spelare varje jävla dag! Men jag kan ha fel..
Angående torpedhockeyn. Det folk missar är att vi använde oss av torpedhockey under tre säsonger. De två första, med Hardy i tränarparet, vann vi guld. Det tredje, med Kenta i båset, gick det åt helvete. Jag minns hur tränarna för våra motståndare sa att Djurgårdens spelsystem var hur lätt som helst att läsa och spela sönder, under det tredje året.
Därför tror jag inte på torpedhockeyn. Men jag tror på en tuffare hockey!
I övrigt är jag glad att Hardy är tillbaka. Tror som många andra att de tre vi nu har kompletterar varandra väldigt bra.
Ha det!
Det jag såg på 54 matcher var inget annat än att dumpa och spela längs sargen, verkade inte finnas nåt spel överhuvudtaget utan det var bara att skjuta in pucken i motståndarnas zon och hoppas på det bästa.Kall-El skrev:
* Montén och Johansson har satt sin prägel på laget dvs rätt mycket lirare, nu kommer Hardy in och kommer söka en helt annan typ av spelare. Kort sagt det lär bli stora förändringar i spelartruppen vilket aldrig är bra.
Risken för dump and chase blir nu väldigt stor.