Linköping HC - Djurgårdens IF, 2/10 2008
Re: Linköping HC - Djurgårdens IF, 2/10 2008
Vi ska ju också tänka på att Linköping har fler än en bra kedja så vi ska inte stirra oss helt blinda på deras första-line. Det gäller under hela matchen att spela ett mycket disciplinerat försvarsspel oavsett vilka som är inne på isen.
Domare: Ulf Rönnmark
Jimmy Dahmén, Fredrik Carlman
Jimmy Dahmén, Fredrik Carlman
06:25 DIF Mål 1-1 Fredrik Bremberg (Marcus Ragnarsson)
Bra första period utav DIF. Synd bara att man släppte in ett sådant skit mål. Men som sagt bra spel, precis så som man ska spela på bortaplan.
21:43 DIF Mål 1-2 Nicklas Danielsson (Nichlas Falk, Marcus Ragnarsson) PP1
- DIF_Soldier
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Snälla... Skriv nåt konstruktivt istället.warrant skrev:21:43 DIF Mål 1-2 Nicklas Danielsson (Nichlas Falk, Marcus Ragnarsson) PP1
Säg den glädje som varar
Håller med!DIF_Soldier skrev:Snälla... Skriv nåt konstruktivt istället.warrant skrev:21:43 DIF Mål 1-2 Nicklas Danielsson (Nichlas Falk, Marcus Ragnarsson) PP1
Vi har 2!! chattar, då ska man väl inte behöva skriva live resultatet här inne. SJälv anser jag att här inne diskuteras händelser,laguppställn. m.m före och efter matchen.
There is no I in TEAM!!!!
-
Min teori! Torsk mot sveriges rövhål och Ragge skadad för resten av säsongen. Kvalserien here we come.
100% DJURGÅRDSJ***L
Ruskigt bra med poäng iallafall, det ända jag vill veta nu är hur det gick med Ragge..
Grabben är ju otrolig, klockad för över 30 minuter idag igen!
Grabben är ju otrolig, klockad för över 30 minuter idag igen!
Alltid Oavsett.
- DIF_Soldier
Första matchen jag missat för i år.. ÄR RAGGE SKADAD?Jockmaniac skrev:Min teori! Torsk mot sveriges rövhål och Ragge skadad för resten av säsongen. Kvalserien here we come.
Säg den glädje som varar
Så himla surt då Djurgården spelade bra i matchen. Men jag är trots allt nöjd med en poäng, för Linköping är inte dåliga i chockladrullen.
Fan vad jag bävar för att få reda på Ragges tillstånd, förhoppnignsvis är det bara en lårkaka eller nåt..
Född till sportchef.
-
Fick en idiots knätackling och halvåkte till avbytarbåset. De där jävla tacklingarna borde fan ta mig innebära både böter och en jävla lång avstängning. Fan vad förbannad jag är. Utan Ragge ser jag fan säsongen som förlorad.
100% DJURGÅRDSJ***L
- Lee Harvey Oswald
android skrev:Fan vad jag bävar för att få reda på Ragges tillstånd, förhoppnignsvis är det bara en lårkaka eller nåt..
Finns det NÅGON som såg själva skadesituationen?
Är det knät?

nån som vet...??
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
DIF gör en bra bortamatch, Ragnarsson spelar mer än 32 minuter idag, vilken Järnkamin. Linkan bör också nämnas då han gör en bra match.