Slutspelet säsong 07/08 - Vi älskar er ändå!
LHC vill ha oss? HAHA, det ska dem få äta upp, dem kommer bli överkörda varenda match ju! Som vissa lhc:are sa efter en förlust mot DIF: Våra divor spelar ju bara för pengar.
I en krävande lhc-publik efter torsken på hovet på tisdag kommer dem darra som f*n och blir ett lätt byte för Djurgår´n, sedan kommer dem tillbaks till hovet och blir uppätna som kackerlackor, och medans dem ligger under med 4-0 så buas Fernholm ut som bara den varje gång han får pucken, och DIF tar vara på hans felpassningar då Fimpen får en bjudninging, och Linkan två, och slutresultatet blir 7-0 till oss.
Sedan åker många Djurgårdare till deras arena för att se dem gå vidare till semi, och i och med att det blir mycket DIF i arenan kan grabbarna kämpa sig till en 4-2 seger, med sista i öppna kassen.
Alltså 4-0 i matcher till DIF mot lhc!
I en krävande lhc-publik efter torsken på hovet på tisdag kommer dem darra som f*n och blir ett lätt byte för Djurgår´n, sedan kommer dem tillbaks till hovet och blir uppätna som kackerlackor, och medans dem ligger under med 4-0 så buas Fernholm ut som bara den varje gång han får pucken, och DIF tar vara på hans felpassningar då Fimpen får en bjudninging, och Linkan två, och slutresultatet blir 7-0 till oss.
Sedan åker många Djurgårdare till deras arena för att se dem gå vidare till semi, och i och med att det blir mycket DIF i arenan kan grabbarna kämpa sig till en 4-2 seger, med sista i öppna kassen.
Alltså 4-0 i matcher till DIF mot lhc!
FULL FART FRAMÅT
HÄLL TÄTT BAKÅT
/vet att mitt användarnamn är lite emot reglerna
HÄLL TÄTT BAKÅT
/vet att mitt användarnamn är lite emot reglerna
- Lee Harvey Oswald
- Lee Harvey Oswald
Lee Harvey Oswald du har säkert rätt.jjonas skrev:Undrar om det är Fernholm som sade såLee Harvey Oswald skrev:citat:
– Finns Djurgården kvar efter att HV71 valt så vill vi möta dem, säger EN spelare i Linköping.
inte lika säker på att resten av spelarna & lagledningen tänker så
Men han säger faktiskt "Finns Djurgården kvar så vill vi möta dem". Alltså bör det ju vara åtminstone någon mer som vill det.
- OskarLevinson
HIV skulle naturligtvis chartra ett eget plan, vilket betyder att de flesta av dessa småhinder försvinner.Kall-El skrev:Du kan inte mäta restiden i vad det tar att göra själva resan bara. OM du tvingas flyga tillkommer en lång rad andra aspekter som att ta dig till och från flygplatsen, få loss ditt bagage, väntetider, förseningar, väderstrul mm.oswä0216 skrev:Konstigt att kunna motivera att Hv71 skulle välja oss istället för SAIK pga den långa vägen.
De flyger väll antagligen och det går ju till och med fortare än att åka buss till STHLM. Dessutom är det löjligt att tro att et lag väljer motstånd tackvare resa. Man väljer det lag man vinner lättast över inget snack. Hv71 kommer välja SAIK, vi kommer få Linköping, MoDo väljer Frölunda och Färjestad får Timrå. De är jag beredd att satsa en tusing på.
Vissa av dessa saker kan självfallet inträffa även om man tar bussen, men lika stora problem blir det aldrig. Vidare kan man välja när man vill åka med sin buss samt att spelarna kan sitta på sina vanliga platser, ja enkelt uttryckt allt är som vanligt och det finns en trygghet i detta som inte nog kan underskattas. Ur en ekonomisk aspekt är det dessutom bra mycket billigare att ta sin egen buss jämfört med att köpa på sig 30 flygbiljetter...
Är helt övertygad om att HV tjänar 5-6 timmar per enkelresa på att lira mot oss jämfört med Skellefteå. Har den staden ett flygfält över huvud taget förresten eller tvingas HV flyga till Luleå för att sedan ta en bussen vidare?
Jag tror verkligen inte att resorna spelar nån roll när man väljer slutspelsmotståndare, däremot tror jag HV kan välja oss ändå, men på andra grunder.
- DIFference
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Emil Svelander
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Dom har... muppnamnet nummer tre. Sjöbotten.Lee Harvey Oswald skrev:Tror faktiskt dom har en flygplats mitt ute i obyggden:)Kall-El skrev: Är helt övertygad om att HV tjänar 5-6 timmar per enkelresa på att lira mot oss jämfört med Skellefteå. Har den staden ett flygfält över huvud taget?
Typ 2 mil söder om She-lef-too-youu
Now we are landing at the bottom of the lake, please fasten your seatbelts