Kamma dig och väx upp Linkan
-
ok
Eller så kan man läsa dagens DN, då de intervjuar Patric Hörnqvist, där han dementerar att han blivit sur över artikeln. Och han hade varit lika sur som Linkan om han gett sådana passningar till sina lagkamrater, och de hade missat det mesta.
Det enda som betyder något är att du är där. kom igen stöd Djurgården
-
fet är ju så löjligt!
tycker att det är löjligt att ta upp det över huvudtaget vi vet alla vem som gjort artikeln och jag tror inte att Bremberg sa exakt så som alla tror att han sa. och skulle han ha gjort det så var det nog mycket frustration, men samtidigt så måste han få kritisera sitt eget lag man kan inte bara hålla på och gulla med alla. alla ska fatta att det är Elit nivå dom hålle rpå med.
jag kna säga att jag står helt och hållet på Brembergs sida!!!
lägg ner tråden helt och hållet!!!
jag kna säga att jag står helt och hållet på Brembergs sida!!!
lägg ner tråden helt och hållet!!!

åhh vad det är skönt att se Djurgårn göra mål!
DN lever på prenumeranter och inte lösnummer..Volker T. skrev:
Sällan stämmer det som står i tidningarna, då det handlar om att skapa rubriker och att sälja lösnummer. Ekonomi alltså...
Orsaken till varför jag, och säkert många andra, reagerade var inte för att han var missnöjd över lagets insats utan för att han gick ut och indirekt kritiserade enskilda lagkamrater i pressen.
Men nu efter jag fått höra att svd och dn intervjuade honom samtidigt insåg jag att Dusan skulle passa bättre som "journalist" på aftonbladet.
Och som jag sagt så många gånger tidigare, Linkan ska ha en eloge för det han gör på isen, och enligt mig är han elitseriens bästa spelare. Men borde tänka mer på vad han säger till media så att man slipper sånt här.
Re: ok
micke_1891 skrev:Eller så kan man läsa dagens DN, då de intervjuar Patric Hörnqvist, där han dementerar att han blivit sur över artikeln. Och han hade varit lika sur som Linkan om han gett sådana passningar till sina lagkamrater, och de hade missat det mesta.
Har du någon länk till den!!!
Hittar inget på dn.se
Zlatan kopia
Finns tyvärr tendenser till att Linkan uttryckt sig så förbannat dumt som han gjort!
Ingen dementi har kommit från DIF håll vilket det troligtvis gjort ifall inte det var sant!
Linkans demonstrativa "åkning" tillbaka till båset när det var hans tur att byta, DETTA GÖR MIG FÖRBANNAD!
Linkan var den som åkte bort först från publiken efter att spelarna tackat för stödet!
Neeej Linkan har sjunkit rejält i mina ögon!
Ingen dementi har kommit från DIF håll vilket det troligtvis gjort ifall inte det var sant!
Linkans demonstrativa "åkning" tillbaka till båset när det var hans tur att byta, DETTA GÖR MIG FÖRBANNAD!
Linkan var den som åkte bort först från publiken efter att spelarna tackat för stödet!
Re: Zlatan kopia
En till som vågar se tendenserna och vågar se sanningen. Linkan har tjurat till, så enkelt är det.wallander skrev:Finns tyvärr tendenser till att Linkan uttryckt sig så förbannat dumt som han gjort!
Första inlägget och gnäll på Linkan!wallander skrev:Finns tyvärr tendenser till att Linkan uttryckt sig så förbannat dumt som han gjort!
Wallander - du lurar ingen!
DRA ÅT H*LVETE DITT GNAGARSVIN!

My name is Bautabröl, Brutus Bautabröl

Öhhh...Lesben21 skrev:Väx upp Bautanörd. Hur gammal är du? Låt folk ha sina åsikter, bara för man tycker olika så är man inte dum i huvudet. Dags för webansvarige och ta tag i en del här inne.
Bautabröl skrev:Sen tycker jag att det är märkligt att vissa tar på sig rollen som någon sort censur och kräver att trådar ska stängasDet är upp till moderatorn att avgöra.

Gnagarsvin. MogetBautabröl skrev:Första inlägget och gnäll på Linkan!wallander skrev:Finns tyvärr tendenser till att Linkan uttryckt sig så förbannat dumt som han gjort!
DRA ÅT H*LVETE DITT GNAGARSVIN!
OK! Inlägget ska istället ha följande lydelse:espen21 skrev:Gnagarsvin. Moget
Första inlägget och gnäll på Linkan!
Ge dig iväg din otäcka gnagare innan vi kastar papperstussar på dig!

Jag vet inte heller. Tycker bara att det är lite märkligt att i sitt första inlägg väcka liv i en nästan död tråd för att, som det verkar, få igång ett mindre "kiv" oss Djurgårdare emellan.espen21 skrev:Är han gnagare? Jag kanske missat nåt roligt?
Trollvarning om du frågar mig.