Djurgårdens IF- Timrå IK, 1/12 2007
tur att whiskeyn värmer för spelet gör det inte. Vi är precis lika uddlösa nu som vi var förra gången mot TIK hemma. Vi skapar förtvivlat få chanser och just nu sprakrar jag mig själv på benet rejält för att jag i sista stund valde bort att spela TIK-seger för om vi inte genomgår en metamorfos till tredje akten så blir det torsk i denan match med minst 3-0.
- Karlstaden
- Lee Harvey Oswald
Fy fan vad trist. Vi hade matchen när dem gör 1-2. Snöpligt. Kommentatorn påpekade att Bremberg verkade slapp idag, jag håller med. Han fick två passningar som han kunde tagit emot men istället så var han så loj och såg så ointresserad ut...
Plus för Calle Gustafsson... när ska grabben sluta imponera på mig ? *hoppas aldrig*
Nya tag! Kämpa djurgårn!
Plus för Calle Gustafsson... när ska grabben sluta imponera på mig ? *hoppas aldrig*
Nya tag! Kämpa djurgårn!
Faktum är att vid TIKs 2-1 så är det bremberg som hänger med huvudet långt uppe i egen zoon och är inte i närheten av sin gubbe...
Ändå starkt att visa lite moral tredje efter att ha varit så usla i andra.
Nästa omgång ser oroväckande ut dock; Tvivlar starkt på att Falk eller Otto kan medverka då heller. Dicken får man väl sätta visst frågetecken för också. Vi kan helt enkelt inte sakna 4 så pass tongivande anfallare det funkar helt enkelt inte.
Nästa omgång ser oroväckande ut dock; Tvivlar starkt på att Falk eller Otto kan medverka då heller. Dicken får man väl sätta visst frågetecken för också. Vi kan helt enkelt inte sakna 4 så pass tongivande anfallare det funkar helt enkelt inte.
- Lee Harvey Oswald
-
DIF - Timrå 1/12-07
Med undantag av den del av matchen som var efter Timrås 0-1 mål så föll DIF med flaggan i topp med tanke på vilka som saknades på plan.Lee Harvey Oswald skrev:Synd, vi hade behövt minst 1 pinne här med tanke på hur hårt vi slet på vissa spelare denna match.
Kommande 3 matcher innan uppehållet:
Frölunda (b)
Mora (h)
FBK (b)
Med Falk, Otto & Dick borta kan detta bli oerhört tungt.
6p ner till det förbenade sträcket
Kämpa på, och kämpa av bara h-e.
DIF / Skåne
Jag tycker att vi gor en helt ok match efter forutsattningarna. Svart att spela med tva centrar. Tycker att vi lagger pa bra i tredje och ger allt. Tyvarr gick det inte hela vagen. Bara att hoppas att vi kan samla kraft och manskap och ge allt pa mandag.
Skamligt med bara 5000 pa laktaren. De som var dar ska dock ha en stor eloge for bra stamning.
tangentbordet kranglar det ar darfor prickarna over a, a, o saknas...
Skamligt med bara 5000 pa laktaren. De som var dar ska dock ha en stor eloge for bra stamning.
tangentbordet kranglar det ar darfor prickarna over a, a, o saknas...
-
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Förvånar mig inte. Han agerade likartat uppe i Luleå vid ett mål i arslet. Idag skakade han också på huvudet demonstrativt i PP efter ett mindre bra skott av Jiri. Jag stör mig på ett sådant beteende. Sen GLED han ut och bytte istället för att skynda sig av då att vi snabbt kan få in en ny gubbe...Kall-El skrev:Faktum är att vid TIKs 2-1 så är det bremberg som hänger med huvudet långt uppe i egen zoon och är inte i närheten av sin gubbe...
Jag gillar inte att han tror att han är större en laget. Det stör mig riktigt jävla ordentligt.
Blue Brigade Sthlm