Djurgårdens IF- MODO Hockey, 24/11 2007
Hemkommen för 20 min sen! Fy fan vilken underbar match! Stod i klacken som vanligt och kan nu inte prata, tre packet halstabletter inköpta! Vilket jävla tryck och framförallt i tredje. Det var den bästa match jag sätt oss göra. Även den bästa matchen rent sångmässigt(Utom storsatsningarna förstås)
Det stämmer som dif_rules säger, såg tre mammor och två pappor som tog ut deras barn!
Underbart!
ÅHHH EN SÅDAN HÄRLIG DAAAAAAAAG!
Edit: Lee Harvey Oswald, var det du som sa att vi inte kunde krossa något Elitserie lag, för det gjorde vi idag!
Det stämmer som dif_rules säger, såg tre mammor och två pappor som tog ut deras barn!
Underbart!
ÅHHH EN SÅDAN HÄRLIG DAAAAAAAAG!
Edit: Lee Harvey Oswald, var det du som sa att vi inte kunde krossa något Elitserie lag, för det gjorde vi idag!
Senast redigerad av lilleman den 2007-11-24 18:21:28, redigerad totalt 1 gånger.
- Lee Harvey Oswald
Ojojoj! Vilken match!
Plus:
Klacken
Atmosfären i arenan
Försvarsspelet, MoDo kom väldigt sällan in i slottet.
Daniel Larsson, några fina benparader.
Kreativiteten och självförtroendet offensivt i 5 mot 5-spelet.
Säcken först ut ur båset av ledarna, går ut på isen och applåderar sin klack. Hjärta det har han!
Minus:
Power Play, mer skott från Marusak, Tompa och Timmy och mindre duttande mellan Anger/Dick och Bäcker/Linkan.
Plus:
Klacken
Atmosfären i arenan
Försvarsspelet, MoDo kom väldigt sällan in i slottet.
Daniel Larsson, några fina benparader.
Kreativiteten och självförtroendet offensivt i 5 mot 5-spelet.
Säcken först ut ur båset av ledarna, går ut på isen och applåderar sin klack. Hjärta det har han!
Minus:
Power Play, mer skott från Marusak, Tompa och Timmy och mindre duttande mellan Anger/Dick och Bäcker/Linkan.
- Emil Svelander
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Riktigt bra match överlag, dock så tycker jag Bäcker och Bengan är lite taskiga med Linkan då de inte förvaltar någon av alla passningar han ger dem
I övrigt en otroligt bra klackinsats, som vanligt, dock så tycker jag att några hundra till kunde ha letat sig till Hovet!
Underbara Djurgårn!
EDIT: Linkans uttalande i DN är ett utav de mest korkade jag hört. Visst, de får väldigt många lägen, som jag skrev ovan, men så där uttalar man sig inte, speciellt inte efter en vinstmatch.

I övrigt en otroligt bra klackinsats, som vanligt, dock så tycker jag att några hundra till kunde ha letat sig till Hovet!
Underbara Djurgårn!
EDIT: Linkans uttalande i DN är ett utav de mest korkade jag hört. Visst, de får väldigt många lägen, som jag skrev ovan, men så där uttalar man sig inte, speciellt inte efter en vinstmatch.
- Lee Harvey Oswald
Emil svelander skrev: EDIT: Linkans uttalande i DN är ett utav de mest korkade jag hört. Visst, de får väldigt många lägen, som jag skrev ovan, men så där uttalar man sig inte, speciellt inte efter en vinstmatch.
Blir både förvånad & besviken när jag läser detta, om han inte sa det med en stor portion ironi.
Förutom att Linkan är en jättebra spelare har ju hans coola nedtonade stil varit det som man blir mest impad av.
Kan dessa ord verkligen vara Linkans?
http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp? ... a=718672sa ord
Kan inte säga det bättre än dig, jag är både förvånad och besviken på Linkan.Lee Harvey Oswald skrev:Emil svelander skrev: EDIT: Linkans uttalande i DN är ett utav de mest korkade jag hört. Visst, de får väldigt många lägen, som jag skrev ovan, men så där uttalar man sig inte, speciellt inte efter en vinstmatch.
Blir både förvånad & besviken när jag läser detta, om han inte sa det med en stor portion ironi.
Förutom att Linkan är en jättebra spelare har ju hans coola nedtonade stil varit det som man blir mest impad av.
Men tänkte, Dusan Umicevic .. bekant efternamn. Dragan hade väl en brorsa som jobbar åt DN, och eftersom Dragan inte kom överrens med Djurgården och nu spelar med SSK så kanske hans brorsa ger igen för att skapa osämja i djurgårdslaget. Långsökt kanske, men bara en tanke.
Men det ska ju inte vara så, ska man rapportera/skriva åt DN måste man ju vara professionell och seriös. Men man vet aldrig. "ingenting är omöjligt"
Freddeman skrev:Kan inte säga det bättre än dig, jag är både förvånad och besviken på Linkan.Lee Harvey Oswald skrev:Emil svelander skrev: EDIT: Linkans uttalande i DN är ett utav de mest korkade jag hört. Visst, de får väldigt många lägen, som jag skrev ovan, men så där uttalar man sig inte, speciellt inte efter en vinstmatch.
Men tänkte, Dusan Umicevic .. bekant efternamn. Dragan hade väl en brorsa som jobbar åt DN, och eftersom Dragan inte kom överrens med Djurgården och nu spelar med SSK så kanske hans brorsa ger igen för att skapa osämja i djurgårdslaget. Långsökt kanske, men bara en tanke.
Men det ska ju inte vara så, ska man rapportera/skriva åt DN måste man ju vara professionell och seriös. Men man vet aldrig. "ingenting är omöjligt"
Bara skit i det där..Lovar att det är uppförstorat.
Inget att lägga energi på
Konspirationsteorierna börjar sätta fart, hur höga makter är egentligen inblandade? Vilket lag håller Putin på? Kan det vara så att han planterat en agent på DN för att få över Linkan, så att moralen hos stockholmarna låg vid ett eventuellt skärgårdsinvasion?
I övrigt härlig match, mer sådant! DN idag tror på slutspel för Djurgården.
I övrigt härlig match, mer sådant! DN idag tror på slutspel för Djurgården.
Virtute et armis
-
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Nej, precis. Dusan Umicevic är bara bitter...warrant skrev:Freddeman skrev:Kan inte säga det bättre än dig, jag är både förvånad och besviken på Linkan.Lee Harvey Oswald skrev:Emil svelander skrev: EDIT: Linkans uttalande i DN är ett utav de mest korkade jag hört. Visst, de får väldigt många lägen, som jag skrev ovan, men så där uttalar man sig inte, speciellt inte efter en vinstmatch.
Bara skit i det där..Lovar att det är uppförstorat.
Inget att lägga energi på
Blue Brigade Sthlm
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem