Djurgårdens IF - Mora IK, 3/11 2007

Här diskuterar vi Djurgården Hockeys matcher.
Dif_Julle

Inlägg av Dif_Julle »

Lahti e från Västerås.
Jockmaniac
Medlem: Ja, vanlig medlem

Inlägg av Jockmaniac »

Dif_Julle skrev:Lahti e från Västerås.
Men jag undrade om det inte var Sabelström som är från Solna
100% DJURGÅRDSJ***L
Användarvisningsbild
Peterzon

Inlägg av Peterzon »

är ask med idag ? jag läste just på dif sida att han lämnar laget
Jockmaniac
Medlem: Ja, vanlig medlem

Inlägg av Jockmaniac »

Peterzon skrev:är ask med idag ? jag läste just på dif sida att han lämnar laget
Nej han lämnar med omedelbar verkan. Kan vi sluta hoppas på Dicken eller Bäcker idag eftersom Sportbladet skriver som de gör???
100% DJURGÅRDSJ***L
Användarvisningsbild
Peterzon

Inlägg av Peterzon »

Jockmaniac skrev:
Peterzon skrev:är ask med idag ? jag läste just på dif sida att han lämnar laget
Nej han lämnar med omedelbar verkan. Kan vi sluta hoppas på Dicken eller Bäcker idag eftersom Sportbladet skriver som de gör???

på hockeyligan står det att det är osäkert med Bäcker och Dicken
Användarvisningsbild
blocco

Inlägg av blocco »

Jockmaniac skrev:
Jag tror tyvärr det. Bäcker känns mest trolig.. Dick är nog borta ett tag till.
Dif_Julle

Inlägg av Dif_Julle »

Dick e inte med idag. Kommer troligtvis tilbaka efter Karjala.
Användarvisningsbild
*Knirre

Inlägg av *Knirre »

Om det stämmer, det som Aftonbladet skriver, att vi går på 3 kedjor med Engqvist som extraspelare, är det nog det sjukaste jag hört. Engqvist har ju varit helt grym när han spelat. Lyckas dom slarva bort honom också så vet jag inte vad jag gör. Att hävda att han i dagsläget skulle bidra med mindre än "Fimpen" och Calle G är bara så jävla pinsamt. Han måste ju ha yxat ner någon på träning eller nåt.
Användarvisningsbild
Stocky
Säsongskort: Ja

Inlägg av Stocky »

*Knirre skrev:Om det stämmer, det som Aftonbladet skriver, att vi går på 3 kedjor med Engqvist som extraspelare, är det nog det sjukaste jag hört. Engqvist har ju varit helt grym när han spelat. Lyckas dom slarva bort honom också så vet jag inte vad jag gör. Att hävda att han i dagsläget skulle bidra med mindre än "Fimpen" och Calle G är bara så jävla pinsamt. Han måste ju ha yxat ner någon på träning eller nåt.
Haha ja jag håller med dig till 375%
Användarvisningsbild
Raffe_DIF89

SKANDAL!!!!

Inlägg av Raffe_DIF89 »

SKANDAL!!! Anledningen att det finns juniorkillar som konkurerar om platsen bland annat calle gustafsson. Carl Gustafsson behöver vara i J20 laget även den här säsongen enligt mig. När han spelar powerplay dräller han ut pucken och när han ska ta emot passningar tar mottagningen alldeles för lång tid, när han åker in i anfallsläge centralt åker han rakt på motståndarbackarna jämnt.

Varför göra sig av med Morten! Han hade nog accepterat sin roll i laget det tror jag

JAG ÄR ARG PÅ DIF LEDNINGEN!!
MOT 17:E
Användarvisningsbild
Stocky

Re: SKANDAL!!!!

Inlägg av Stocky »

Raffe_DIF89 skrev:SKANDAL!!! Anledningen att det finns juniorkillar som konkurerar om platsen bland annat calle gustafsson. Carl Gustafsson behöver vara i J20 laget även den här säsongen enligt mig. När han spelar powerplay dräller han ut pucken och när han ska ta emot passningar tar mottagningen alldeles för lång tid, när han åker in i anfallsläge centralt åker han rakt på motståndarbackarna jämnt.

Varför göra sig av med Morten! Han hade nog accepterat sin roll i laget det tror jag

Om Nisse Ekman kommer in eller någon liknande istället för Ask, är du lika arg då?
Användarvisningsbild
Raffe_DIF89

Re: SKANDAL!!!!

Inlägg av Raffe_DIF89 »

Stocky skrev:
Raffe_DIF89 skrev:SKANDAL!!! Anledningen att det finns juniorkillar som konkurerar om platsen bland annat calle gustafsson. Carl Gustafsson behöver vara i J20 laget även den här säsongen enligt mig. När han spelar powerplay dräller han ut pucken och när han ska ta emot passningar tar mottagningen alldeles för lång tid, när han åker in i anfallsläge centralt åker han rakt på motståndarbackarna jämnt.

Om Nisse Ekman kommer in eller någon liknande istället för Ask, är du lika arg då?
Nisse är bättre än Morten så om det var anledningen till att han fick sparken så skulle jag inte va lika arg men anledningen till att Morten fick gå var inte att Nisse Ekman ska komma så jag är förbannad med all rätt.
stolpskott

Inlägg av stolpskott »

*Knirre skrev:Om det stämmer, det som Aftonbladet skriver, att vi går på 3 kedjor med Engqvist som extraspelare, är det nog det sjukaste jag hört. Engqvist har ju varit helt grym när han spelat. Lyckas dom slarva bort honom också så vet jag inte vad jag gör. Att hävda att han i dagsläget skulle bidra med mindre än "Fimpen" och Calle G är bara så jävla pinsamt. Han måste ju ha yxat ner någon på träning eller nåt.
Jag kan inte säga nåt annat än att jag håller. Engqvist har varit riktigt grymm tycker jag! Fimpen är dock hur viktig som helst, för han är vår riktiga krigare i dagens DIF. Vet dock inte var Jimpa är men han kommer nog snart, inget ont om Calle han har skött sig skit bra, men Engqvist är så mycket bättre...
Användarvisningsbild
Raffe_DIF89

håller med

Inlägg av Raffe_DIF89 »

stolpskott skrev:
Jag kan inte säga nåt annat än att jag håller. Engqvist har varit riktigt grymm tycker jag! Fimpen är dock hur viktig som helst, för han är vår riktiga krigare i dagens DIF. Vet dock inte var Jimpa är men han kommer nog snart, inget ont om Calle han har skött sig skit bra, men Engqvist är så mycket bättre...
Ja jag håller fan med! IN MED ANTE MELLAN LINKAN O BENGAN FÖR HELVETE O NER MED CALLE I J20!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Severin

Inlägg av Severin »

Åh herregud. Är du verkligen född 89, Raffe_DIF89?
Skriv svar