Djurgårdens IF - Södertälje SK, 20/10 2007

Här diskuterar vi Djurgården Hockeys matcher.
Sebastian

Inlägg av Sebastian »

6410 varav minst 2000 Södertäljefans. Riktigt dålig publiksiffra. Härligt drag dock.
Gäst

Inlägg av Gäst »

Tryck in puck, målvakt och allt i mål nu för fan
Användarvisningsbild
Remy Lebeau

Inlägg av Remy Lebeau »

Sebastian skrev:6410 varav minst 2000 Södertäljefans. Riktigt dålig publiksiffra. Härligt drag dock.
6400 på en match mot ett mediokert skitlag som Södertälje är annars bra. Södertälje har inte imponerat på mig alls. Tror att de åker ut faktiskt.
"Jag älskar Sverige och Djurgården" - José Theodore
Användarvisningsbild
blocco

Inlägg av blocco »

Remy Lebeau skrev:
Sebastian skrev:6410 varav minst 2000 Södertäljefans. Riktigt dålig publiksiffra. Härligt drag dock.
6400 på en match mot ett mediokert skitlag som Södertälje är annars bra. Södertälje har inte imponerat på mig alls. Tror att de åker ut faktiskt.
Det är imponerande av dem att ha 1-1 mot formstarka Djurgården. Annars håller jag med dig.
Gäst

Inlägg av Gäst »

Vi har ju gått förbi fbk i tabellen
Användarvisningsbild
Crashmash
Medlem: Ja, vanlig medlem

Inlägg av Crashmash »

Känns som en förlust det här. Uselt PP idag, trots målet. Danielsson var riktigt bra idag, jävlar vad han snurrade.
Erik I

Inlägg av Erik I »

Hm, hade hoppats på 3 pinnar mot SSK, men de stod emot och vi var kanske inte lika bra som senast (inte lätt föra matcherna heller,vi är nog inte riktigt vana vid det än...) Skönt med 1p iaf, chans t revansch redan på måndag.
Gäst

Inlägg av Gäst »

Kan ha varit bra detta..En liten knäpp på näsan
Får spelarna att vakna till ännu mera..Jobba hårdare
Användarvisningsbild
*Knirre

Inlägg av *Knirre »

Tycker att vi ska vara väldigt glada för en poäng i den här matchen, då SSK var sjukt mycket hungrigare. Speciellt i de två första perioderna. Får hoppas att vi kan plocka någon poäng här och där i den relativa formsvackan som vi oundvikligen kommer att ha framöver, då vi överpresterat under en tid.

Cred till Timmy P och Nicke D, samt naturligtvis Ottosson som är sensationellt bra just nu.
Användarvisningsbild
Emil Svelander

Inlägg av Emil Svelander »

Remy Lebeau skrev:
Absolut, även om jag tycker att det såg ut som ganska mycket mer. 2000 SSK-fans var det inte heller.
Gäst

Inlägg av Gäst »

ssk kändes hetare..vann fler tekningar t.ex
Användarvisningsbild
Mans91

Inlägg av Mans91 »

faan va synd :( 3 poäng skulle inte suttit fel men jaja 1 poäng hemma så får vi väl ta 3 pinnar borta på måndag
Djuuuuuuuuuuuuu
Användarvisningsbild
blocco

Inlägg av blocco »

Vi har ju faktiskt varit bättre på bortais så seger i södertälje på måndag är ju långt ifrån omöjligt.
Användarvisningsbild
Doyle
Säsongskort: Ja

Inlägg av Doyle »

Blev en dag på jobbet, tycker det är starkt ändå att fixa en pinne, Djurgårn såg sega o okoncentrerade ut, känns bra att vi ändå inte viker ner oss. Kul att klacken var 100% bättre än sist, keep up the good work :lol:
Bängan

Inlägg av Bängan »

Ja, det var ingen höjdarmatch. En hel del spelare som inte riktigt presterade. Ossi var bäst i min mening.
Skriv svar