Djurgårdens IF - Skellefteå AIK, 2/10 2007

Här diskuterar vi Djurgården Hockeys matcher.
Användarvisningsbild
blocco

Inlägg av blocco »

Vi vinner absolut ikväll. Jag har dessutom en känsla av att det lossnar för Larsson ikväll, han gör en kanonmatch! 4-1!
pekka21
Medlem: Ja, vanlig medlem

Inlägg av pekka21 »

Från och med i år så tippar jag alltid förlust för DIF då man blir mer glad om dem vinner. Så mitt tips blir förlust med 3-5.
"Det känns skitkul. Det finns inget roligare lag att spela i än Djurgården. Jag är Djurgårdare sedan födseln." - Sagt av Niklas Andersson
Användarvisningsbild
blocco

Inlägg av blocco »

pekka21 skrev:Från och med i år så tippar jag alltid förlust för DIF då man blir mer glad om dem vinner. Så mitt tips blir förlust med 3-5.
Bra tänkt :idea: , och vi andra tycker inte alls att du är negativ :wink: .

Tro på ditt lag!
nisse__

Inlägg av nisse__ »

Känns som att det antingen blir en match med väldigt få mål eller en match med väldigt många mål. Tror mer på det senare. DIF-seger med 4-3 eller 5-4
Alltid Djurgården
Användarvisningsbild
Hawk
Medlem: Ja, ständig medlem

Inlägg av Hawk »

blocco skrev:Vi vinner absolut ikväll. Jag har dessutom en känsla av att det lossnar för Larsson ikväll, han gör en kanonmatch! 4-1!
Hoppas din gisning på 4-1 går in för då vinner jag massa pengar :D
Jockmaniac

Inlägg av Jockmaniac »

Peter Nilsson skrev:
Crashmash skrev:
Peter Nilsson skrev:Vad är streming? om det nu stavedes så?
Man delar med sig av en direktsänd match på nätet som man köpt.
Innebär det att jag skulle kunna se på matchen här på datorn?
Nä, eftersom ingen streamar. Fotbollen streamas alltid på http://myp2p.eu/Weekdays.htm men hockeyn streamas aldrig. Snälla kan ingen med PPV steama matchen! SNÄLLA! Vill verkligen se matchen, men eftersom jag är sjuk och bor en bra bit från Stockholm så kan jag inte ta mig dit idag.
100% DJURGÅRDSJ***L
Användarvisningsbild
blocco

Inlägg av blocco »

Hawk skrev:
blocco skrev:Vi vinner absolut ikväll. Jag har dessutom en känsla av att det lossnar för Larsson ikväll, han gör en kanonmatch! 4-1!
Hoppas din gisning på 4-1 går in för då vinner jag massa pengar :D
Om du vinner så hoppas jag att jag får 10% som tack för hjälpen :wink:
Kall-El

Inlägg av Kall-El »

Tror nog att det blir rätt jämnt och tufft ikväll. Vore också skönt att se ett mer fungerande försvar i afton. Är lite rädd för att vi kommer ligga på och sedan får SAIK kontra till sig fina 3-2 eller 2-1 lägen. Med andra viktigt att vara med från början, undvika korkade felpassningar samt få första målet.

Hoppas innerligt på vinst ikväll och tippar med med hjärtat än med hjärnan 3-1 till DIF. ( Hjärnan säger kryss )
Användarvisningsbild
dif rules
Säsongskort: Ja

Inlägg av dif rules »

min farsa har rätt stor erfarenhet av Tv, och har börjat titta på hur man kan stream och lite så,och han har sagt att han ska streama till dom som bor långt från sthlm NÄR han fixat det och vi har ppv så ni ska aldrig säga aldrig...
FULL FART FRAMÅT
HÄLL TÄTT BAKÅT

/vet att mitt användarnamn är lite emot reglerna
Användarvisningsbild
X3M

Inlägg av X3M »

Jag är på att betala för att se stream säg att 9 st skulle betala 10 kr var så är matchen fixad (För mig att det kostar 89kr). Och jag tror inte det är några problem för den som streamar att få ut 90 kronor per match eftersom det är nog många som bor från stockholm som vill se matchen på datorn.

Hade jag bara vetat hur man gjorde så hade jag kunnat gjort det.

Mitt tips ikväll 4-2.

Gooo DIF!!!
hamous

Inlägg av hamous »

Jag kan med hjälp av mobilen eller kontant eller vad fan som helst gärna betala 10-30kr per match för att se den, annars blir det radio för min del.
Bor utanför stockholm men har inte ekonomin för att se alla matcher :cry:
Peter Nilsson

Inlägg av Peter Nilsson »

Nån som vet hur snabb uppkoppling man behöver för att det ska funka bra?
Användarvisningsbild
X3M

Inlägg av X3M »

X3M skrev:Jag är på att betala för att se stream säg att 9 st skulle betala 10 kr var så är matchen fixad (För mig att det kostar 89kr). Och jag tror inte det är några problem för den som streamar att få ut 90 kronor per match eftersom det är nog många som bor från stockholm som vill se matchen på datorn.

Hade jag bara vetat hur man gjorde så hade jag kunnat gjort det.

Mitt tips ikväll 4-2.

Gooo DIF!!!
Ursäkta för spammningen, men tänkte som jag har skrivit i en annan tråd att som som vill se matchen kan betala till den som streamar via nätbank och så får den som betalat länken till matchen.

Om det skulle finnas någon som är bra på att streama så kan han/hon gärna få hjälpa mig. Jag skulle kunna tänka mig att hjälpa mina djurgårdsvänner för visst vill man se matchen live. Men vet inte om mitt bredband duger för det har 24/1 comhem är det upphastigheten som måste vara bra?
Användarvisningsbild
Palmgren

Inlägg av Palmgren »

Klockan går segt nu. Man vill bara att klockan ska bli sju så man kan sätta sig ned och njuta av DIF:s match mot SAIK!
Joron

Inlägg av Joron »

Snart går tåget mot stan... Måste säga att jag har en fin magkänsla som inte ska underskattas. Tror på en jämn match med uddamålsseger för oss. Stå upp för DIF!

Descendents på pendeln så är saken biff!
Skriv svar