Hörde med den nu, Den skulle absolut bli bra!stolpskott skrev:Nu hörde jag den, den är hur perfa som helst!Patrik_N skrev:Instämmer!Oulf skrev:Nightwish - Ghost Love Score
Favorit i repris - Introlåt 2007 / 2008
Snälla gå härifrån?`corrado_boy skrev:Nejj som sagt så tycker jag vi borde FIXA till
welcome to the jungle = guns'n roses = till intro låt detta e en klassiker och välldigt passande för oss mm, folk kallar jju oss för apor mm!!
eller så tycker jag stocholm i mitt hjärta av Lasse berghagen skulle sitta som en smäck!!
Jag har sagt Double nature med Mustasch, men jag ja tror fan Dirty Deeds Done Dirt Cheap med ACDC skulle va mycket tyngre,
- DIF_Soldier
- Medlem: Ja, vanlig medlem
-
- blårandigt
- Säsongskort: Ja
- blårandigt
-
a2dg skrev:Snälla gå härifrån?`corrado_boy skrev:Nejj som sagt så tycker jag vi borde FIXA till
welcome to the jungle = guns'n roses = till intro låt detta e en klassiker och välldigt passande för oss mm, folk kallar jju oss för apor mm!!
eller så tycker jag stocholm i mitt hjärta av Lasse berghagen skulle sitta som en smäck!!
Jag har sagt Double nature med Mustasch, men jag ja tror fan Dirty Deeds Done Dirt Cheap med ACDC skulle va mycket tyngre,
WELCOME TO THE JUNGLE: Guns'n roses ett måsste

eller Sockholm i mitt hjärta....
Många gillar jju denna låt i allsång på skansen...kann väll vara trevligt med lite allsång före en match??

- blårandigt
De måste för fan vara lite fart i låten ocksåcorrado_boy skrev:a2dg skrev:Snälla gå härifrån?`corrado_boy skrev:Nejj som sagt så tycker jag vi borde FIXA till
WELCOME TO THE JUNGLE: Guns'n roses ett måsste![]()
Många gillar jju denna låt i allsång på skansen...kann väll vara trevligt med lite allsång före en match??
-
blårandigt skrev:De måste för fan vara lite fart i låten ocksåcorrado_boy skrev:a2dg skrev:Snälla gå härifrån?`corrado_boy skrev:Nejj som sagt så tycker jag vi borde FIXA till
WELCOME TO THE JUNGLE: Guns'n roses ett måsste![]()
Har du ens hört på Welcome to the jungle??
jag lovar dig den e grymm och passar för vårat lag

Eller så stockholm i mitt hjärta...vi kommer jju änndå härrifrån!!

En god vän till mig har ett populärt coverband i usa någon av dessa tre låtar skulle passa utmärkt. Två instrumentala varav en är/var ganska känd i battlefield 1942 kretsar under tiden det spelades. heh
Kan ladda upp någon annanstans än rapidshare om så behövs.
http://rapidshare.com/files/55738564/bucknakedband.rar 11mb 3 låtar
Kan ladda upp någon annanstans än rapidshare om så behövs.
http://rapidshare.com/files/55738564/bucknakedband.rar 11mb 3 låtar

-
ingen verrkar jju vara förtjust i welcome to the jungle även fasst den skulle passa enligt mitt tycke men menn
var inne på youtube och hittade ett gäng sköna låtar men jag tog ut några extra passande..även om ena är en fotbolls låt
strunta i filmen...lyssna på låten
Vi e jju från stockholm därför e dessa passande

var inne på youtube och hittade ett gäng sköna låtar men jag tog ut några extra passande..även om ena är en fotbolls låt

strunta i filmen...lyssna på låten

Vi e jju från stockholm därför e dessa passande